quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel eieren en shakes eet jij nou op een dag dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat ik op een eiwitdieet zit
Ik zit op een eetveellekkeredingendieet
Okeequote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat van die snaren en ontstemd sloeg op dat stukje dat ik eerder liet horen hoor.
Voorheen had ik cleartones en nu zweer ik bij Elixr. .011 zet ik erop.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:30 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
OkeeMaar dan nog is het misschien wel een idee.
Ik wil weleens zien hoe het is met EFT15 snaren (.010 - .047) ipv EFT16 (.012 - .053).
Op mijn electrische gitaar heb ik namelijk EXL110 snaren (.010 - .046) en dat speelt wel prettig, ook met benden.
1 shake (gewoon met volle yoghurt banaan en een beetje vla)quote:Op zondag 15 januari 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel eieren en shakes eet jij nou op een dag dan?
Is dat niet slecht voor je cholesterol zo veel eierenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 shake (gewoon met volle yoghurt banaan en een beetje vla)
en eieren denk ik gemiddeld genomen 1,5 tot 2 per dag ofzo
1 zak chips en 10 broodjes?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 shake (gewoon met volle yoghurt banaan en een beetje vla)
en eieren denk ik gemiddeld genomen 1,5 tot 2 per dag ofzo
Alsof 2 eieren zoveel is...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je cholesterol zo veel eieren
Per dag wel.quote:
quote:
quote:De eidooier bevat cholesterol. Omdat vermoed werd dat het eten van veel cholesterol tot hart- en vaatziekten zou kunnen leiden, kregen eieren een slechte naam. Inmiddels (2003) is ontdekt dat een te hoog cholesterolgehalte weliswaar ongezond is, maar niet alleen veroorzaakt wordt door de voeding, maar vooral door de aanleg, en bovendien meer wordt veroorzaakt door het eten van te veel (verzadigde) vetten dan door het eten van cholesterol, dat in betrekkelijk geringe mate wordt opgenomen.
Fruitman.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meestal wel een halve komkommer en 2-5 stuks fruit
Daar zou ik mij niet te zeker van zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Approaching a girl
0 deaths/year
-drommeldaris
Bronquote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Approaching a girl
0 deaths/year
-drommeldaris
Laten we het zo zeggen, ik denk dat meer mensen zichzelf van het leven beroven omdat ze die dingen niet doen dan dat die vrouw waar je op afstapt je ineens vermoordquote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Daar zou ik mij niet te zeker van zijn
Of haar vriend, die je toevallig over het hoofd zagquote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik denk dat meer mensen zichzelf van het leven beroven omdat ze die dingen niet doen dan dat die vrouw waar je op afstapt je ineens vermoord
Een afwijzing kan reden tot zelfmoord, hartfalen door opwinding.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik denk dat meer mensen zichzelf van het leven beroven omdat ze die dingen niet doen dan dat die vrouw waar je op afstapt je ineens vermoord
Hartfalen door stress kan ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een afwijzing kan reden tot zelfmoord, hartfalen door opwinding.
Meh, mijn sport doet 30.000 doden per jaarquote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos check deze
[ afbeelding ]
Kijk mijn sport hardcore zijn dan met 20 doden per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |