Het is een ding met dit soort meiden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef debeterebob het volgende:
Pics van je chicks heloef en tevens fipo
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een ding met dit soort meiden.
Ze hebben altijd foto's van alleen hun hoofd.
Ze maken hun foto's altijd zo dat ze er niet zo vet uitzien.
Kortom heeft geen zin, want ze heeft nog best een tof hoofd.
Dat zie je wel vakerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een ding met dit soort meiden.
Ze hebben altijd foto's van alleen hun hoofd.
Ze maken hun foto's altijd zo dat ze er niet zo vet uitzien.
Kortom heeft geen zin, want ze heeft nog best een tof hoofd.
Niet dagelijks elke 60 minuten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef SiIk het volgende:
@Murdera, onzin. Dan kan je nog beter een lekkere hoer neuken.
En zelfs ik klaag hier regelmatig
Door jou gaat de hele hoerenbranche naar de klote bedankt maar weerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet dagelijks elke 60 minuten.
En nee, ik neuk liever een slet of een super vadsige dame, dan dat ik zo laag ga om er voor te betalen..
MLIG maakt dat ruimschoots goed hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Door jou gaat de hele hoerenbranche naar de klote bedankt maar weer
Nee, zovaak ben ik hier helaas niet :pquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
En nee, ik neuk liever een slet of een super vadsige dame, dan dat ik zo laag ga om er voor te betalen..
Het is alle 3 niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fat chicks need love too.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh dan is het goed overigens. Geen van de 3 opties. Ik houd Joris wel even zelf vastquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
MLIG maakt dat ruimschoots goed hoor.
Ik heb nog liever dat ze op me zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Heey loefje, daten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Murdera: hoe sta jij tegenover gespierde dames?
Zij kan vast heel goed aftrekken.quote:
Nee, niet dat soort. Maar bijvoorbeeld zwemsters.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef Murdera het volgende:
[..]Niet weer die nasty bodybuilder plaatjes he? Want dat gaat echt te ver.
![]()
Er moeten gewoon een beetje vrouwelijke vormen aan zitten.
Gewoon niet te extreem.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij kan vast heel goed je leuter er af trekken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet dat soort. Maar bijvoorbeeld zwemsters.
Niet zo negatief.quote:
Daarom alleen trekt ze je pik er met een ruk van af en dat is wel weer minder lijkt me zo...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
Maar even serieus ze heeft best een leuk koppie.
Wij kunnen praten, broeder.quote:
Hehehe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
Maar even serieus ze heeft best een leuk koppie.
Tss, dan pijpt ze maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daarom alleen trekt ze je pik er met een ruk van af en dat is wel weer minder lijkt me zo...
Veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef SiIk het volgende:
Nouja, bedtijd hier. Morgen weer een beetje optijd op willen we nog wat van de stad zien.
Truste
Het heeft geen nut, je ziet de fatness niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:
Maar heloef doe anders ff dm met pics
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef SiIk het volgende:
Nouja, bedtijd hier. Morgen weer een beetje optijd op willen we nog wat van de stad zien.
Truste
Wat is deze?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel met die ovoexoevoxoxo ging.
Dat wordt een lastig verhaal bro.
Ik las wat van haar in het Loslaten van je Ex topic. Ze is rijp voor een stoere man die haar een schouder biedt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel met die ovoexoevoxoxo ging.
Dat wordt een lastig verhaal bro.
Heloef heeft geFOKflirt met een meisje die net single is geworden.quote:
Lang verhaal.quote:
Ik ga wel wat proberen, eens afgetroefd maar niet nog een keer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las wat van haar in het Loslaten van je Ex topic. Ze is rijp voor een stoere man die haar een schouder biedt.
Maar relationeel gezien zou ik me er niet aan branden nee. Maar jullie hebben verder contact gehad, ze is wel een leuke meid verder?
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef heeft geFOKflirt met een meisje die net single is geworden.
Goed zo, lekker assertief zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang verhaal.
[..]
Ik ga wel wat proberen, eens afgetroefd maar niet nog een keer.
Daar heb je gelijk in. Maar duidelijkheid is een pre.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.
Vertel maar danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.
Dat is het, ik ben bezig met er achter te komen of ze tof is en mij misschien, heel heel misschien ook tof kan gaan vinden. Al heb ik haar al een paar dagen niet meer gesproken.quote:
Doesn't know, doesn't care.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Op FOK! praten over wat je van plan bent met een andere FOK!ster
Haha, nouvellesgate nog niet vergeten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Of Kree-Moonwalkgate.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haha, nouvellesgate nog niet vergeten?
Doesn't matter, had sex.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk dat ik dat gemist heb. Nee hoor, gewoon gebaseerd op gezond verstand.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het meteen duidelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het meteen duidelijk
Ik durf niet tegen een meisje wiens hart net gebroken is te zeggen dat ik haar graag beter leer kennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.
Wie zou jij willen hosselen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet tegen een meisje wiens hart net gebroken is te zeggen dat ik haar graag beter leer kennen.
Ja, ik snap. Succes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel je snapt dit wordt heul lastig.
Ze heeft het nog heel zwaar met haar ex, die zegt dat hij haar haat en nooit weer wil zien.quote:
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef ook_gek het volgende:
Wie zou jij willen hosselen dan?
Of eens willen ontmoeten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
Heloef, je bent zelf toch ook een dikzakje? Wat boeit het of zij dat is of niet?
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Kom gewoon geen leuke tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.
Hoe weet je dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.
Zij is extreem, ik heb het niet over wat overgewicht ik heb het over morbide obesitas.
Dan kan ik me er wel in vinden dat je er niet overheen gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.
Zij is extreem, ik heb het niet over wat overgewicht ik heb het over morbide obesitas.
Hoho gaat dit over "de walvis" of die FOK!ster?quote:
Geen rare gedacht ook, al dat vet is gewoon ongezond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel in vinden dat je er niet overheen gaat.
True that.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die FOK!sterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho gaat dit over "de walvis" of die FOK!ster?
Ik dacht gewoon een beetje chubby ofzo..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou eindelijk iemand die het begrijpt.
Ik weet niet eens hoe ze er uit ziet, daarom zeg ik dat ik er probeer achter te komen of ze tof is.quote:
Ik noem mensen zeker met mijn postuur niet zo maar walvis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon een beetje chubby ofzo..
Neuh Bob wou een foto van de "walvis" toen zei ik dat dat geen zin omdat ze alleen der hoofd er op zet en het zo positioneert dat ze er niet dik uit ziet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:38 schreef Sinosappel het volgende:
Ja heloef had toch een foto van haar, maar het probleem was dat alleen haar hoofd erop stond en dat ie niet d'r body kon checken ofzo?
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh Bob wou een foto van de "walvis" toen zei ik dat dat geen zin omdat ze alleen der hoofd er op zet en het zo positioneert dat ze er niet dik uit ziet.
Dat valt bij haar nog wel mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?
Zoals die bekende van Myspace geloof ik, dat plaatje. Met zo'n emo en dan 'loves the cock' en dikkertjes met een shot van bovenaf op de dikke tieten (die dan alleen wel horen bij een dik lichaam).quote:
De "walvis" zit bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En hoe weet je dan dat ze morbide obesitas heeft?
Wie zegt dat ze dat wil?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:42 schreef twi het volgende:
Ach, een lelijk hoofd moet je je leven lang mee door, een dik lichaam kun je in elk geval wat aan doen
Ooo nu snap ik het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De "walvis" zit bij mij in de klas.
Niet iedereen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, want iedereen die dik is wil dat.
Nou daar merk ik weinig van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, want iedereen die dik is wil dat.
Hé, hé, netjes aansluiten in de rij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooo nu snap ik het.
Nu ben ik toch wel errug benieuwd naar die pic, mag ik zien?
Je wil 't wel, je hebt alleen geen motivatie om er wat aan te doen. Dat is wat anders.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooo nu snap ik het.
Nu ben ik toch wel errug benieuwd naar die pic, mag ik zien?
Ze ziet er best leuk uit ja. Om de dag een leuke wandeling maken van een kilometer of tien en je hebt een hottie aan de haak geslagen, heloef.quote:
Is het bloeden al gestopt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, mag ik dan ook de foto zien?
Ik zou haar raken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:54 schreef heloef het volgende:
Ik zei het toch, je ziet het niet op de foto's jullie tuinen er allemaal in.
Ehhhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:55 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga vanavond fantaseren over walvis die me overstroomt met haar walvissappen die uit haar gevloeid komen
Fapfapfapquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:55 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga vanavond fantaseren over walvis die me overstroomt met haar walvissappen die uit haar gevloeid komen
Wacht maar tot je het lichaam ziet vriend.quote:
Moeilijk voor te stellen dat er echt veel meer dan een chubby lichaam onder kan zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het lichaam ziet vriend.
Aan de hand van de foto's zou ik haar ook raken en hard.
Stuur is pics door loef!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het lichaam ziet vriend.
Aan de hand van de foto's zou ik haar ook raken en hard.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:55 schreef Sinosappel het volgende:
ik kreeg even een mental image en dat was nogal smerig.quote:
Heey Mystik, ik snap je echt niet. Ik vind het altijd heerlijk om ziek te zijn. Zo'n lekker smaakje in je mond, het warme gevoel van binnen en hele dagen in bed liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Nog steeds ziek![]()
Volgens mij is het einde wel in zicht. Mag ook wel, na 5 dagen. Verdomme een heel weekend verkloot door ziek zijn, ik haat het!
/frustratie
Moby Dick X-ratedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:55 schreef Sinosappel het volgende:
Die kende ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
Murdera en zn broertjes
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heey Mystik, ik snap je echt niet. Ik vind het altijd heerlijk om ziek te zijn. Zo'n lekker smaakje in je mond, het warme gevoel van binnen en hele dagen in bed liggen.
gr gr.
Ik heb een keer voor 24 euro gekrast (24 loten) en niet eens een gratis lot ofzo. Winkans 1 op 3, dus ik moest door gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Lot88 het volgende:
whahaha ik met mam de stad in sta ik bij kruidvat '' ow ik wil graag dit kraslot er bij'' mam '' lotte doe toch niet zo dom!'' Ik toch gedaan mam elders 3 krasloten gekocht.. ik krassen heb ik 20 euro en een nieuw lot
mam heeft niks *gnagna
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:52 schreef twi het volgende:
INB4 de eerstvolgende "hihi, won ik maar een extra lot" grap.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:52 schreef twi het volgende:
INB4 de eerstvolgende "hihi, won ik maar een extra lot" grap.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens Lott laat je haar eens ziennn
Voor krasloten moet je dan ook skills hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik win nooit iets met gokken. Ik kan het gewoon niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Voor krasloten moet je dan ook skills hebben.Ja. Krassen is moeilijker dan het lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Voor krasloten moet je dan ook skills hebben.ARGH kras asjeblieft die hele code openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOOOO irritant als mensen dat niet doen en ze inleveren
* Joysa heeft bij klantenservice Jumbo () gewerkt en je staat zelf de halve dag te krassen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
ARGH kras asjeblieft die hele code open
* Joysa heeft bij klantenservice Jumbo () gewerkt en je staat zelf de halve dag te krassen
Ja die ken ik meer, dat is leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
een vriend van me kocht altijd 20 van die dingen en kraste alleen de code, dan liet hij ze scannen
Alstublieft:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
ARGH kras asjeblieft die hele code open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Alstublieft:HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je koopt een kraslot, je leest wat erop staat, je pakt en muntje en krast de kraslaag volledig weg (hè, Joysa?). Afhankelijk van de spelregels heb je dan een prijs gewonnen. Of niet.quote:
Vooral het volledig wegkrassen is belangrijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je koopt een kraslot, je leest wat erop staat, je pakt en muntje en krast de kraslaag volledig weg (hè, Joysa?). Afhankelijk van de spelregels heb je dan een prijs gewonnen. Of niet.
Makkelijk hè?
Dat was wel een hoop typwerk voor een post die waarschijnlijk niet eens sarcastisch overkomt
Ook als je niet in een winkel werkt is het belangrijk. Als je mij bent bijvoorbeeld, ik móet die plaatjes helemaal open krassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vooral het volledig wegkrassen is belangrijk
Oh ja dat ook nog inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook als je niet in een winkel werkt is het belangrijk. Als je mij bent bijvoorbeeld, ik móet die plaatjes helemaal open krassen.
OCD'er die ik ben
Afhankelijk van de spelregels heb je dan een prijs gewonnen. Of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
dan is nog de vraag niet beantwoord wanneer je nu wel of niet wint
Slecht hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Lot88 het volgende:
ow ik heb net ook die barcode niet gekrast whehe
Ik ken alleen loten die je helemaal open moet krassen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
Maar soms mag je er maar een paar openkrassen, en als je dan allemaal opengekrast hebt heb je er niks meer aan. Ofzo.. Toch?
Oke. Hmm. Niet aan mij besteed die dingenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken alleen loten die je helemaal open moet krassen eigenlijk.
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Toch leuk, 20 euro verdienen met nog geen twee uur over natuurkunde praten terwijl ik er eigenlijk de ballen verstand van heb
Wie weet is dat wel jouw roeping om lerares te worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar luistert ze liever naar mij dan naar een fatsoenlijke leraar
Ik vind het prima
Mwah. Grote groepen zijn denk ik niet echt mijn ding. Maar uitleggen is wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet is dat wel jouw roeping om lerares te worden.
Ik geloof dat die niet meer in de handel zijn, omdat er heel erg veel ruzie over werd gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
Maar soms mag je er maar een paar openkrassen, en als je dan allemaal opengekrast hebt heb je er niks meer aan. Ofzo.. Toch?
Voor de klas staan lijkt mij ook niets met die terrorkids van tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Grote groepen zijn denk ik niet echt mijn ding. Maar uitleggen is wel leuk
Het staat je wel goed moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef Lot88 het volgende:
http://i42.tinypic.com/14bosgj.png
mijn nieuwe haar! kort he
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Het staat je wel goed moet ik zeggen.
Had gekund ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren trouwens een faalactieik stond aan de bar om wat bestellen. Staat er een vrouw naast mij die mij laat voor gaan. Ik zeg niets en doe mijn bestelling en loop weg.
GVD dit was natuurlijk de manier om een praatje maken
Zo kort is dat toch niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef Lot88 het volgende:
die pony is wel kortquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo kort is dat toch niet?
Staat je wel leuk
Staat je goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef Lot88 het volgende:
Hoi Kree nog steeds op die roze wolkquote:
Jaaaa, heb gister weer een heel leuke avond gehad met haar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Kree nog steeds op die roze wolk
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwachte een stekeltjes kapsel
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaaa, heb gister weer een heel leuke avond gehad met haar.
Was bijna blijven slapen maar toch maar om een uurtje of half 3 naar huis gefietst (ze woont vlakbij)
Voor vanavond weer afgesproken.
Nouja weet niet eigenlijk, was al naast haar in slaap gevallen maar om een uur of 2 werd ik wakker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goedhouden zo. Waarom ben je niet blijven slapen?
Gewoon doen volgende keerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja weet niet eigenlijk, was al naast haar in slaap gevallen maar om een uur of 2 werd ik wakker.
En had hier nog wat dingen te doen dus maar naar huis gegaan, volgende keer blijf ik lekker liggen
haha hmmm de rest was daarvoor al gebeurdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen volgende keeren niet alleen slapen
Gewoon nog een keer, je bent jongquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha hmmm de rest was daarvoor al gebeurd
ja moet nog een beetje oefenenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer, je bent jong
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja moet nog een beetje oefenen
haha seksles, echt erg als je 28 ben en zo weinig ervaring, gelukkig weet zij wel van wanten
ik vind het kort en pittig genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je had het over een kort pittig kapsel.
Dit is hotquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef Lot88 het volgende:
Vertelquote:
Ik had gisteren met iemand via de social media gesproken leuk iemand toen ging zoals het een echte ik betaamd die social media gebruiken om te kijken hoe hij er echt uitziet, Nou woorden als potvis walrus en walvis schoten mij toen te binnenquote:
dankjwelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit is hot
Gelukkig niet pittig kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag.
Vanmorgen in de DNM met m'n beste vriendin, het was nog vroeg dus ik keek nog een beetje gammel uit m'n postzegel. Staan er twee vrouwen in die zaak, de een helpt m'n beste vriendin, de ander zegt tegen mij: wil jij een bakkie?
En zonet zat ik bij de kapper, ze is wel een half uur met me bezig geweest en we hebben de meest slappe flauwe grappen gemaakt
En nu heb ik een date met haarAls date gaat ze je knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat is jammer, kan gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik had gisteren met iemand via de social media gesproken leuk iemand toen ging zoals het een echte ik betaamd die social media gebruiken om te kijken hoe hij er echt uitziet, Nou woorden als potvis walrus en walvis schoten mij toen te binnen
Vanmorgen in de DNM met m'n beste vriendin, het was nog vroeg dus ik keek nog een beetje gammel uit m'n postzegel. Staan er twee vrouwen in die zaak, de een helpt m'n beste vriendin, de ander zegt tegen mij: wil jij een bakkie?
En zonet zat ik bij de kapper, ze is wel een half uur met me bezig geweest en we hebben de meest slappe flauwe grappen gemaakt
En nu heb ik een date met haarVraag het nou gewoon joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En nu heb ik een date met haargewoon vragen of ze een keer wat leuks wil gaan doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer, kan gebeuren helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was een anderequote:
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]Ah een andere okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit was een andere
C'est la vie
Zelfde type evengoedquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]Andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit was een andere14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
wat heb je gedaan:')?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef TheFastOne het volgende:
Ik kan niet meer normaal lopen
En go get her Bart
Na volgende week zondagquote:
Ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen die pony laten groeien hebben iets te verbergen.
Pony.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Pony.
En dan heb je een date met je kapsterquote:
Nee. Kijk anders even je PM's van de afgelopen tijd naquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan heb je een date met je kapster
Een te groot voorhoofd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Pony.
Ik vind het zonde. Waarom wil je per se je voorhoofd bedekken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik heb hem laten knippen niet laten groeien! En ik heb heul niks te verbergen
Wat is nu weer een "te groot voorhoofd" ?quote:
awh was het iig ergens goed voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
VoetbalKreeg een knietje tegen mijn kuit toen ik sprong...
Wel 3-0 gewonnen
omdat ik iets anders wildequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het zonde. Waarom wil je per se je voorhoofd bedekken?
Dan had je ook je clitoris weg kunnen laten halen.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan had je ook je clitoris weg kunnen laten halen.
Oh ja dat is waar, ik moet er ook aan gelovenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Kijk anders even je PM's van de afgelopen tijd na
Hoi jongedamequote:
Rihanna met kort haarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef twi het volgende:
Nouja, sommige vrouwen kunnen wel een pony gebruiken hoor. Rihanna, Olivia Wilde, Alizee. Zijn verder bloedmooi hoor, maar wel een flink voorhoofd.
ik vindmijn voorhoofd niet abnormaal groot hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef twi het volgende:
Nouja, sommige vrouwen kunnen wel een pony gebruiken hoor. Rihanna, Olivia Wilde, Alizee. Zijn verder bloedmooi hoor, maar wel een flink voorhoofd.
quote:
Nee, jij bent dan ook leuk mét en zonder ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik vindmijn voorhoofd niet abnormaal groot hoor?
Een voorhoofd dat in verhouding met de rest van het gezicht te groot is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is nu weer een "te groot voorhoofd" ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet mooi.
Dus het "anders" is geen reden, goed zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]dat ziet toch niemand dus dat vink niet tof
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dit toch echt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt beterOok mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb moeite het ene boven 't andere te verkiezen.
uhm juist..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus het "anders" is geen reden, goed zo.
En dat is jammer zeg. Wellicht trek je met deze pony hordes mannen aan.
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vind Rihanna helemaal niet zo leuk
Ik vind haar wel een mooie vrouw hoor..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vind Rihanna helemaal niet zo leuk
Dan is de saaiheid een reden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
uhm juist..
anders is wel degelijk een reden ik had al jaren hetzelfde kapsel en dat vond ik saai dus anders is wel degelijk een reden!
Ben je frigide?quote:Waarom is het jammer? En ik heb totaal geen behoefte aan hordes mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ogen goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een mooie vrouw hoor..
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is de saaiheid een reden.
[..]
Ben je frigide?Veel mannen maken mij wel frigide jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bolhoedjes, dus kijk maar uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
TWI houd gewoon van korte pittige kapsels.
Ze is wel mooi, maar der uitstraling is niet zo leuk(vind ik)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een mooie vrouw hoor..
Jij hebt toch ook een lekker kort pittig kapsel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
TWI houd gewoon van korte pittige kapsels.
Ohww mijn e-stijfje speelt weer opquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Het hangt ook heel erg van model af, natuurlijk:
Hot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:Kweeniehoor. Maar ik zou haar echt ieder moment van de dag genadeloos hard doen, met of zonder ponySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Nee ik laat het lang groeien, en dan neem ik dreads net als murderaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een lekker kort pittig kapsel?
Dan zou ik daar iets aan doen, in plaats van je pony bij laten knippen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Veel mannen maken mij wel frigide ja
Maar ze is wel lief. Ze lijkt wel een beetje op Jenna Fisher of Emily Mortimer. En op de één of andere manier heb ik voor hen een zwak.quote:
suggesties?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik daar iets aan doen, in plaats van je pony bij laten knippen.
Ja? Nee hoor, voor die Not foto's haal ik m'n neus op, dan schop ik 'r zo m'n bed uit!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kweeniehoor. Maar ik zou haar echt ieder moment van de dag genadeloos hard doen, met of zonder pony
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Het hangt ook heel erg van model af, natuurlijk:
Hot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:Ik vind jouw 'nots' er beter uitzien dan de 'hots'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik pas. Jou zouden ze wel tof staan denk ik
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jouw 'nots' er beter uitzien dan de 'hots'
Geen idee, dat moet uit jezelf komen lijkt me.quote:
Ben serieus hoor!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..], oké om die comment alleen al ga ik het proberen
Wou het sowieso wel keer proberen. Maar de vorige poging werd mijn haar geknipt. Nu ga ik het serieus lang laten groeien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Viel er maar over te twisten. Ik vind die 'nots' ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!
Wat voor mannen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Veel mannen maken mij wel frigide ja
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
Wacht, Stefan met dreadlocks?ja ik ga dreadlocks laten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Coolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik ga dreadlocks laten staan
Ik ben nu al benieuwd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maat van me heeft dat ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uh juist..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet uit jezelf komen lijkt me.
Je lijkt (zonder die pony) trouwens op een ex van me. Al was die nymfomane.
Toen werd het hilarisch.quote:
Nah stoppelbaardje niet een jezus baard!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wou het sowieso wel keer proberen. Maar de vorige poging werd mijn haar geknipt. Nu ga ik het serieus lang laten groeien.
Dreads + Baard
Pussy?quote:
Een frigide nymfo. Dat is zoiets als een mooie pony.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Uh juist..
Misschien ben ik ook wel een nymfo
Laten staan nog wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij snel kunt leren leven met mijn pony!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een frigide nymfo. Dat is zoiets als een mooie pony.
dreadlock pussyquote:
Oh ja, ik weet weer waarom ik jou altijd negeerde.quote:
Het is jouw keuze, ik kan prima leven met jouw pony. Vind het zelf gewoon minder.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij snel kunt leren leven met mijn pony!
Jij hebt gewoon geen humorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet weer waarom ik jou altijd negeerde.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten staan nog wel?
Ik zou even wat research doen
Ag wat lief! Gelukkig ben ik erg blij met mijn pony. En zonder pony melde zich geen echte man. Misschien met pony wel? Ik hoef maar een juist dekseltjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is jouw keuze, ik kan prima leven met jouw pony. Vind het zelf gewoon minder.
Ik gun je meer mannen als nymfo.
Vrouwen die een man afwijzen omdat ie nog maagd isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die een vrouw afwijzen omdat ze een pony heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |