SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bolhoedjes, dus kijk maar uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
TWI houd gewoon van korte pittige kapsels.
Ze is wel mooi, maar der uitstraling is niet zo leuk(vind ik)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een mooie vrouw hoor..
Jij hebt toch ook een lekker kort pittig kapsel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
TWI houd gewoon van korte pittige kapsels.
Ohww mijn e-stijfje speelt weer opquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Het hangt ook heel erg van model af, natuurlijk:
Hot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:Kweeniehoor. Maar ik zou haar echt ieder moment van de dag genadeloos hard doen, met of zonder ponySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Nee ik laat het lang groeien, en dan neem ik dreads net als murderaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een lekker kort pittig kapsel?
Dan zou ik daar iets aan doen, in plaats van je pony bij laten knippen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Veel mannen maken mij wel frigide ja
Maar ze is wel lief. Ze lijkt wel een beetje op Jenna Fisher of Emily Mortimer. En op de één of andere manier heb ik voor hen een zwak.quote:
suggesties?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik daar iets aan doen, in plaats van je pony bij laten knippen.
Ja? Nee hoor, voor die Not foto's haal ik m'n neus op, dan schop ik 'r zo m'n bed uit!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kweeniehoor. Maar ik zou haar echt ieder moment van de dag genadeloos hard doen, met of zonder pony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Het hangt ook heel erg van model af, natuurlijk:
Hot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:Ik vind jouw 'nots' er beter uitzien dan de 'hots'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik pas. Jou zouden ze wel tof staan denk ik
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jouw 'nots' er beter uitzien dan de 'hots'
Geen idee, dat moet uit jezelf komen lijkt me.quote:
Ben serieus hoor!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..], oké om die comment alleen al ga ik het proberen
Wou het sowieso wel keer proberen. Maar de vorige poging werd mijn haar geknipt. Nu ga ik het serieus lang laten groeien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Viel er maar over te twisten. Ik vind die 'nots' ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!
Wat voor mannen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Veel mannen maken mij wel frigide ja
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
Wacht, Stefan met dreadlocks?ja ik ga dreadlocks laten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |