dankjwelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit is hot
Gelukkig niet pittig kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag.
Vanmorgen in de DNM met m'n beste vriendin, het was nog vroeg dus ik keek nog een beetje gammel uit m'n postzegel. Staan er twee vrouwen in die zaak, de een helpt m'n beste vriendin, de ander zegt tegen mij: wil jij een bakkie?
En zonet zat ik bij de kapper, ze is wel een half uur met me bezig geweest en we hebben de meest slappe flauwe grappen gemaakt
En nu heb ik een date met haarAls date gaat ze je knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat is jammer, kan gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik had gisteren met iemand via de social media gesproken leuk iemand toen ging zoals het een echte ik betaamd die social media gebruiken om te kijken hoe hij er echt uitziet, Nou woorden als potvis walrus en walvis schoten mij toen te binnen
Vanmorgen in de DNM met m'n beste vriendin, het was nog vroeg dus ik keek nog een beetje gammel uit m'n postzegel. Staan er twee vrouwen in die zaak, de een helpt m'n beste vriendin, de ander zegt tegen mij: wil jij een bakkie?
En zonet zat ik bij de kapper, ze is wel een half uur met me bezig geweest en we hebben de meest slappe flauwe grappen gemaakt
En nu heb ik een date met haarVraag het nou gewoon joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En nu heb ik een date met haargewoon vragen of ze een keer wat leuks wil gaan doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer, kan gebeuren helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was een anderequote:
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]Ah een andere okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit was een andere
C'est la vie
Zelfde type evengoedquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]Andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit was een andere14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
wat heb je gedaan:')?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef TheFastOne het volgende:
Ik kan niet meer normaal lopen
En go get her Bart
Na volgende week zondagquote:
Ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen die pony laten groeien hebben iets te verbergen.
Pony.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Pony.
En dan heb je een date met je kapsterquote:
Nee. Kijk anders even je PM's van de afgelopen tijd naquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan heb je een date met je kapster
Een te groot voorhoofd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Pony.
Ik vind het zonde. Waarom wil je per se je voorhoofd bedekken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik heb hem laten knippen niet laten groeien! En ik heb heul niks te verbergen
Wat is nu weer een "te groot voorhoofd" ?quote:
awh was het iig ergens goed voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
VoetbalKreeg een knietje tegen mijn kuit toen ik sprong...
Wel 3-0 gewonnen
omdat ik iets anders wildequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het zonde. Waarom wil je per se je voorhoofd bedekken?
Dan had je ook je clitoris weg kunnen laten halen.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan had je ook je clitoris weg kunnen laten halen.
Oh ja dat is waar, ik moet er ook aan gelovenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Kijk anders even je PM's van de afgelopen tijd na
Hoi jongedamequote:
Rihanna met kort haarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef twi het volgende:
Nouja, sommige vrouwen kunnen wel een pony gebruiken hoor. Rihanna, Olivia Wilde, Alizee. Zijn verder bloedmooi hoor, maar wel een flink voorhoofd.
ik vindmijn voorhoofd niet abnormaal groot hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef twi het volgende:
Nouja, sommige vrouwen kunnen wel een pony gebruiken hoor. Rihanna, Olivia Wilde, Alizee. Zijn verder bloedmooi hoor, maar wel een flink voorhoofd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij bent dan ook leuk mét en zonder ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik vindmijn voorhoofd niet abnormaal groot hoor?
Een voorhoofd dat in verhouding met de rest van het gezicht te groot is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is nu weer een "te groot voorhoofd" ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is niet mooi.
Dus het "anders" is geen reden, goed zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]dat ziet toch niemand dus dat vink niet tof
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dit toch echt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt beterOok mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb moeite het ene boven 't andere te verkiezen.
uhm juist..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus het "anders" is geen reden, goed zo.
En dat is jammer zeg. Wellicht trek je met deze pony hordes mannen aan.
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vind Rihanna helemaal niet zo leuk
Ik vind haar wel een mooie vrouw hoor..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:10 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vind Rihanna helemaal niet zo leuk
Dan is de saaiheid een reden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
uhm juist..
anders is wel degelijk een reden ik had al jaren hetzelfde kapsel en dat vond ik saai dus anders is wel degelijk een reden!
Ben je frigide?quote:Waarom is het jammer? En ik heb totaal geen behoefte aan hordes mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ogen goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een mooie vrouw hoor..
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is de saaiheid een reden.
[..]
Ben je frigide?Veel mannen maken mij wel frigide jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bolhoedjes, dus kijk maar uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
TWI houd gewoon van korte pittige kapsels.
Ze is wel mooi, maar der uitstraling is niet zo leuk(vind ik)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een mooie vrouw hoor..
Jij hebt toch ook een lekker kort pittig kapsel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
TWI houd gewoon van korte pittige kapsels.
Ohww mijn e-stijfje speelt weer opquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Het hangt ook heel erg van model af, natuurlijk:
Hot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:Kweeniehoor. Maar ik zou haar echt ieder moment van de dag genadeloos hard doen, met of zonder ponySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Nee ik laat het lang groeien, en dan neem ik dreads net als murderaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een lekker kort pittig kapsel?
Dan zou ik daar iets aan doen, in plaats van je pony bij laten knippen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Veel mannen maken mij wel frigide ja
Maar ze is wel lief. Ze lijkt wel een beetje op Jenna Fisher of Emily Mortimer. En op de één of andere manier heb ik voor hen een zwak.quote:
suggesties?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik daar iets aan doen, in plaats van je pony bij laten knippen.
Ja? Nee hoor, voor die Not foto's haal ik m'n neus op, dan schop ik 'r zo m'n bed uit!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kweeniehoor. Maar ik zou haar echt ieder moment van de dag genadeloos hard doen, met of zonder pony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
Het hangt ook heel erg van model af, natuurlijk:
Hot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not:Ik vind jouw 'nots' er beter uitzien dan de 'hots'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik pas. Jou zouden ze wel tof staan denk ik
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jouw 'nots' er beter uitzien dan de 'hots'
Geen idee, dat moet uit jezelf komen lijkt me.quote:
Ben serieus hoor!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..], oké om die comment alleen al ga ik het proberen
Wou het sowieso wel keer proberen. Maar de vorige poging werd mijn haar geknipt. Nu ga ik het serieus lang laten groeien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Viel er maar over te twisten. Ik vind die 'nots' ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig valt over smaak niet te twisten!
Wat voor mannen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Veel mannen maken mij wel frigide ja
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
Wacht, Stefan met dreadlocks?ja ik ga dreadlocks laten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Coolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik ga dreadlocks laten staan
Ik ben nu al benieuwd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maat van me heeft dat ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uh juist..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet uit jezelf komen lijkt me.
Je lijkt (zonder die pony) trouwens op een ex van me. Al was die nymfomane.
Toen werd het hilarisch.quote:
Nah stoppelbaardje niet een jezus baard!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wou het sowieso wel keer proberen. Maar de vorige poging werd mijn haar geknipt. Nu ga ik het serieus lang laten groeien.
Dreads + Baard
Pussy?quote:
Een frigide nymfo. Dat is zoiets als een mooie pony.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Uh juist..
Misschien ben ik ook wel een nymfo
Laten staan nog wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij snel kunt leren leven met mijn pony!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een frigide nymfo. Dat is zoiets als een mooie pony.
dreadlock pussyquote:
Oh ja, ik weet weer waarom ik jou altijd negeerde.quote:
Het is jouw keuze, ik kan prima leven met jouw pony. Vind het zelf gewoon minder.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij snel kunt leren leven met mijn pony!
Jij hebt gewoon geen humorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet weer waarom ik jou altijd negeerde.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten staan nog wel?
Ik zou even wat research doen
Ag wat lief! Gelukkig ben ik erg blij met mijn pony. En zonder pony melde zich geen echte man. Misschien met pony wel? Ik hoef maar een juist dekseltjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is jouw keuze, ik kan prima leven met jouw pony. Vind het zelf gewoon minder.
Ik gun je meer mannen als nymfo.
Vrouwen die een man afwijzen omdat ie nog maagd isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die een vrouw afwijzen omdat ze een pony heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |