Coolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik ga dreadlocks laten staan
Ik ben nu al benieuwd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maat van me heeft dat ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uh juist..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet uit jezelf komen lijkt me.
Je lijkt (zonder die pony) trouwens op een ex van me. Al was die nymfomane.
Toen werd het hilarisch.quote:
Nah stoppelbaardje niet een jezus baard!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wou het sowieso wel keer proberen. Maar de vorige poging werd mijn haar geknipt. Nu ga ik het serieus lang laten groeien.
Dreads + Baard
Pussy?quote:
Een frigide nymfo. Dat is zoiets als een mooie pony.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Uh juist..
Misschien ben ik ook wel een nymfo
Laten staan nog wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij snel kunt leren leven met mijn pony!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een frigide nymfo. Dat is zoiets als een mooie pony.
dreadlock pussyquote:
Oh ja, ik weet weer waarom ik jou altijd negeerde.quote:
Het is jouw keuze, ik kan prima leven met jouw pony. Vind het zelf gewoon minder.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij snel kunt leren leven met mijn pony!
Jij hebt gewoon geen humorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet weer waarom ik jou altijd negeerde.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten staan nog wel?
Ik zou even wat research doen
Ag wat lief! Gelukkig ben ik erg blij met mijn pony. En zonder pony melde zich geen echte man. Misschien met pony wel? Ik hoef maar een juist dekseltjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is jouw keuze, ik kan prima leven met jouw pony. Vind het zelf gewoon minder.
Ik gun je meer mannen als nymfo.
Vrouwen die een man afwijzen omdat ie nog maagd isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die een vrouw afwijzen omdat ze een pony heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |