dankjwelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit is hot
Gelukkig niet pittig kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag.
Vanmorgen in de DNM met m'n beste vriendin, het was nog vroeg dus ik keek nog een beetje gammel uit m'n postzegel. Staan er twee vrouwen in die zaak, de een helpt m'n beste vriendin, de ander zegt tegen mij: wil jij een bakkie?
En zonet zat ik bij de kapper, ze is wel een half uur met me bezig geweest en we hebben de meest slappe flauwe grappen gemaakt
En nu heb ik een date met haarAls date gaat ze je knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat is jammer, kan gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik had gisteren met iemand via de social media gesproken leuk iemand toen ging zoals het een echte ik betaamd die social media gebruiken om te kijken hoe hij er echt uitziet, Nou woorden als potvis walrus en walvis schoten mij toen te binnen
Vanmorgen in de DNM met m'n beste vriendin, het was nog vroeg dus ik keek nog een beetje gammel uit m'n postzegel. Staan er twee vrouwen in die zaak, de een helpt m'n beste vriendin, de ander zegt tegen mij: wil jij een bakkie?
En zonet zat ik bij de kapper, ze is wel een half uur met me bezig geweest en we hebben de meest slappe flauwe grappen gemaakt
En nu heb ik een date met haarVraag het nou gewoon joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En nu heb ik een date met haargewoon vragen of ze een keer wat leuks wil gaan doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer, kan gebeuren helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was een anderequote:
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]Ah een andere okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit was een andere
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zelfde type evengoedquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]Andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit was een andere14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
wat heb je gedaan:')?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef TheFastOne het volgende:
Ik kan niet meer normaal lopen
En go get her Bart
Na volgende week zondagquote:
Ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen die pony laten groeien hebben iets te verbergen.
Pony.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Pony.
En dan heb je een date met je kapsterquote:
Nee. Kijk anders even je PM's van de afgelopen tijd naquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan heb je een date met je kapster
Een te groot voorhoofd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:54 schreef El_Matador het volgende:
Pony.
Ik vind het zonde. Waarom wil je per se je voorhoofd bedekken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik heb hem laten knippen niet laten groeien! En ik heb heul niks te verbergen
Wat is nu weer een "te groot voorhoofd" ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |