Heey Mystik, ik snap je echt niet. Ik vind het altijd heerlijk om ziek te zijn. Zo'n lekker smaakje in je mond, het warme gevoel van binnen en hele dagen in bed liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Nog steeds ziek![]()
Volgens mij is het einde wel in zicht. Mag ook wel, na 5 dagen. Verdomme een heel weekend verkloot door ziek zijn, ik haat het!
/frustratie
Moby Dick X-ratedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:55 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga vanavond fantaseren over walvis die me overstroomt met haar walvissappen die uit haar gevloeid komen
Die kende ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
Murdera en zn broertjes
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heey Mystik, ik snap je echt niet. Ik vind het altijd heerlijk om ziek te zijn. Zo'n lekker smaakje in je mond, het warme gevoel van binnen en hele dagen in bed liggen.
gr gr.
Ik heb een keer voor 24 euro gekrast (24 loten) en niet eens een gratis lot ofzo. Winkans 1 op 3, dus ik moest door gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:49 schreef Lot88 het volgende:
whahaha ik met mam de stad in sta ik bij kruidvat '' ow ik wil graag dit kraslot er bij'' mam '' lotte doe toch niet zo dom!'' Ik toch gedaan mam elders 3 krasloten gekocht.. ik krassen heb ik 20 euro en een nieuw lot
mam heeft niks *gnagna
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:52 schreef twi het volgende:
INB4 de eerstvolgende "hihi, won ik maar een extra lot" grap.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:52 schreef twi het volgende:
INB4 de eerstvolgende "hihi, won ik maar een extra lot" grap.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:05 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens Lott laat je haar eens ziennn
Voor krasloten moet je dan ook skills hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik win nooit iets met gokken. Ik kan het gewoon niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Voor krasloten moet je dan ook skills hebben.Ja. Krassen is moeilijker dan het lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Voor krasloten moet je dan ook skills hebben.ARGH kras asjeblieft die hele code openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOOOO irritant als mensen dat niet doen en ze inleveren
* Joysa heeft bij klantenservice Jumbo () gewerkt en je staat zelf de halve dag te krassen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
ARGH kras asjeblieft die hele code open
* Joysa heeft bij klantenservice Jumbo () gewerkt en je staat zelf de halve dag te krassen
Ja die ken ik meer, dat is leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
een vriend van me kocht altijd 20 van die dingen en kraste alleen de code, dan liet hij ze scannen
Alstublieft:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
ARGH kras asjeblieft die hele code open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Alstublieft:HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |