Heloef heeft geFOKflirt met een meisje die net single is geworden.quote:
Lang verhaal.quote:
Ik ga wel wat proberen, eens afgetroefd maar niet nog een keer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las wat van haar in het Loslaten van je Ex topic. Ze is rijp voor een stoere man die haar een schouder biedt.
Maar relationeel gezien zou ik me er niet aan branden nee. Maar jullie hebben verder contact gehad, ze is wel een leuke meid verder?
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef heeft geFOKflirt met een meisje die net single is geworden.
Goed zo, lekker assertief zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang verhaal.
[..]
Ik ga wel wat proberen, eens afgetroefd maar niet nog een keer.
Daar heb je gelijk in. Maar duidelijkheid is een pre.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.
Vertel maar danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.
Dat is het, ik ben bezig met er achter te komen of ze tof is en mij misschien, heel heel misschien ook tof kan gaan vinden. Al heb ik haar al een paar dagen niet meer gesproken.quote:
Doesn't know, doesn't care.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Op FOK! praten over wat je van plan bent met een andere FOK!ster
Haha, nouvellesgate nog niet vergeten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Of Kree-Moonwalkgate.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haha, nouvellesgate nog niet vergeten?
Doesn't matter, had sex.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk dat ik dat gemist heb. Nee hoor, gewoon gebaseerd op gezond verstand.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het meteen duidelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het meteen duidelijk
Ik durf niet tegen een meisje wiens hart net gebroken is te zeggen dat ik haar graag beter leer kennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.
Wie zou jij willen hosselen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet tegen een meisje wiens hart net gebroken is te zeggen dat ik haar graag beter leer kennen.
Ja, ik snap. Succes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel je snapt dit wordt heul lastig.
Ze heeft het nog heel zwaar met haar ex, die zegt dat hij haar haat en nooit weer wil zien.quote:
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef ook_gek het volgende:
Wie zou jij willen hosselen dan?
Of eens willen ontmoeten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
Heloef, je bent zelf toch ook een dikzakje? Wat boeit het of zij dat is of niet?
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Kom gewoon geen leuke tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.
Hoe weet je dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.
Zij is extreem, ik heb het niet over wat overgewicht ik heb het over morbide obesitas.
Dan kan ik me er wel in vinden dat je er niet overheen gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.
Zij is extreem, ik heb het niet over wat overgewicht ik heb het over morbide obesitas.
Hoho gaat dit over "de walvis" of die FOK!ster?quote:
Geen rare gedacht ook, al dat vet is gewoon ongezond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel in vinden dat je er niet overheen gaat.
True that.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die FOK!sterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho gaat dit over "de walvis" of die FOK!ster?
Ik dacht gewoon een beetje chubby ofzo..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou eindelijk iemand die het begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |