Het is een ding met dit soort meiden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef debeterebob het volgende:
Pics van je chicks heloef en tevens fipo
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een ding met dit soort meiden.
Ze hebben altijd foto's van alleen hun hoofd.
Ze maken hun foto's altijd zo dat ze er niet zo vet uitzien.
Kortom heeft geen zin, want ze heeft nog best een tof hoofd.
Dat zie je wel vakerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een ding met dit soort meiden.
Ze hebben altijd foto's van alleen hun hoofd.
Ze maken hun foto's altijd zo dat ze er niet zo vet uitzien.
Kortom heeft geen zin, want ze heeft nog best een tof hoofd.
Niet dagelijks elke 60 minuten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:40 schreef SiIk het volgende:
@Murdera, onzin. Dan kan je nog beter een lekkere hoer neuken.
En zelfs ik klaag hier regelmatig
Door jou gaat de hele hoerenbranche naar de klote bedankt maar weerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet dagelijks elke 60 minuten.
En nee, ik neuk liever een slet of een super vadsige dame, dan dat ik zo laag ga om er voor te betalen..
MLIG maakt dat ruimschoots goed hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Door jou gaat de hele hoerenbranche naar de klote bedankt maar weer
Nee, zovaak ben ik hier helaas niet :pquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
En nee, ik neuk liever een slet of een super vadsige dame, dan dat ik zo laag ga om er voor te betalen..
Het is alle 3 niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fat chicks need love too.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh dan is het goed overigens. Geen van de 3 opties. Ik houd Joris wel even zelf vastquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
MLIG maakt dat ruimschoots goed hoor.
Ik heb nog liever dat ze op me zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Heey loefje, daten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Murdera: hoe sta jij tegenover gespierde dames?
Zij kan vast heel goed aftrekken.quote:
Nee, niet dat soort. Maar bijvoorbeeld zwemsters.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef Murdera het volgende:
[..]Niet weer die nasty bodybuilder plaatjes he? Want dat gaat echt te ver.
![]()
Er moeten gewoon een beetje vrouwelijke vormen aan zitten.
Gewoon niet te extreem.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij kan vast heel goed je leuter er af trekken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet dat soort. Maar bijvoorbeeld zwemsters.
Niet zo negatief.quote:
Daarom alleen trekt ze je pik er met een ruk van af en dat is wel weer minder lijkt me zo...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
Maar even serieus ze heeft best een leuk koppie.
Wij kunnen praten, broeder.quote:
Hehehe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
Maar even serieus ze heeft best een leuk koppie.
Tss, dan pijpt ze maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daarom alleen trekt ze je pik er met een ruk van af en dat is wel weer minder lijkt me zo...
Veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef SiIk het volgende:
Nouja, bedtijd hier. Morgen weer een beetje optijd op willen we nog wat van de stad zien.
Truste
Het heeft geen nut, je ziet de fatness niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:
Maar heloef doe anders ff dm met pics
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef SiIk het volgende:
Nouja, bedtijd hier. Morgen weer een beetje optijd op willen we nog wat van de stad zien.
Truste
Wat is deze?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel met die ovoexoevoxoxo ging.
Dat wordt een lastig verhaal bro.
Ik las wat van haar in het Loslaten van je Ex topic. Ze is rijp voor een stoere man die haar een schouder biedt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel met die ovoexoevoxoxo ging.
Dat wordt een lastig verhaal bro.
Heloef heeft geFOKflirt met een meisje die net single is geworden.quote:
Lang verhaal.quote:
Ik ga wel wat proberen, eens afgetroefd maar niet nog een keer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las wat van haar in het Loslaten van je Ex topic. Ze is rijp voor een stoere man die haar een schouder biedt.
Maar relationeel gezien zou ik me er niet aan branden nee. Maar jullie hebben verder contact gehad, ze is wel een leuke meid verder?
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef heeft geFOKflirt met een meisje die net single is geworden.
Goed zo, lekker assertief zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang verhaal.
[..]
Ik ga wel wat proberen, eens afgetroefd maar niet nog een keer.
Daar heb je gelijk in. Maar duidelijkheid is een pre.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.
Vertel maar danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo klinkt het zo stom, dan klinkt mijn "lang verhaal" toch een stuk beter.
Dat is het, ik ben bezig met er achter te komen of ze tof is en mij misschien, heel heel misschien ook tof kan gaan vinden. Al heb ik haar al een paar dagen niet meer gesproken.quote:
Doesn't know, doesn't care.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Op FOK! praten over wat je van plan bent met een andere FOK!ster
Haha, nouvellesgate nog niet vergeten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Of Kree-Moonwalkgate.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haha, nouvellesgate nog niet vergeten?
Doesn't matter, had sex.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk dat ik dat gemist heb. Nee hoor, gewoon gebaseerd op gezond verstand.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het meteen duidelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het meteen duidelijk
Ik durf niet tegen een meisje wiens hart net gebroken is te zeggen dat ik haar graag beter leer kennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.
Wie zou jij willen hosselen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Rechtstreeks is wat charmanter dan via posthistory.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet tegen een meisje wiens hart net gebroken is te zeggen dat ik haar graag beter leer kennen.
Ja, ik snap. Succes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Maar Kaneel je snapt dit wordt heul lastig.
Ze heeft het nog heel zwaar met haar ex, die zegt dat hij haar haat en nooit weer wil zien.quote:
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef ook_gek het volgende:
Wie zou jij willen hosselen dan?
Of eens willen ontmoeten?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
Heloef, je bent zelf toch ook een dikzakje? Wat boeit het of zij dat is of niet?
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Kom gewoon geen leuke tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand van hier, en degene die ik wel leuk vind heeft geen interesse. Dus, op naar een nieuw leuk meisje als ik de andere weer uit m'n hoofd heb.
Hoe weet je dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.
Zij is extreem, ik heb het niet over wat overgewicht ik heb het over morbide obesitas.
Dan kan ik me er wel in vinden dat je er niet overheen gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikzakje is ook niet erg dat zeg ik al 1000 keer.
Zij is extreem, ik heb het niet over wat overgewicht ik heb het over morbide obesitas.
Hoho gaat dit over "de walvis" of die FOK!ster?quote:
Geen rare gedacht ook, al dat vet is gewoon ongezond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel in vinden dat je er niet overheen gaat.
True that.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die FOK!sterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho gaat dit over "de walvis" of die FOK!ster?
Ik dacht gewoon een beetje chubby ofzo..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou eindelijk iemand die het begrijpt.
Ik weet niet eens hoe ze er uit ziet, daarom zeg ik dat ik er probeer achter te komen of ze tof is.quote:
Ik noem mensen zeker met mijn postuur niet zo maar walvis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon een beetje chubby ofzo..
Neuh Bob wou een foto van de "walvis" toen zei ik dat dat geen zin omdat ze alleen der hoofd er op zet en het zo positioneert dat ze er niet dik uit ziet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:38 schreef Sinosappel het volgende:
Ja heloef had toch een foto van haar, maar het probleem was dat alleen haar hoofd erop stond en dat ie niet d'r body kon checken ofzo?
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh Bob wou een foto van de "walvis" toen zei ik dat dat geen zin omdat ze alleen der hoofd er op zet en het zo positioneert dat ze er niet dik uit ziet.
Dat valt bij haar nog wel mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?
Zoals die bekende van Myspace geloof ik, dat plaatje. Met zo'n emo en dan 'loves the cock' en dikkertjes met een shot van bovenaf op de dikke tieten (die dan alleen wel horen bij een dik lichaam).quote:
De "walvis" zit bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En hoe weet je dan dat ze morbide obesitas heeft?
Wie zegt dat ze dat wil?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:42 schreef twi het volgende:
Ach, een lelijk hoofd moet je je leven lang mee door, een dik lichaam kun je in elk geval wat aan doen
Ooo nu snap ik het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De "walvis" zit bij mij in de klas.
Niet iedereen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, want iedereen die dik is wil dat.
Nou daar merk ik weinig van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, want iedereen die dik is wil dat.
Hé, hé, netjes aansluiten in de rij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooo nu snap ik het.
Nu ben ik toch wel errug benieuwd naar die pic, mag ik zien?
Je wil 't wel, je hebt alleen geen motivatie om er wat aan te doen. Dat is wat anders.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooo nu snap ik het.
Nu ben ik toch wel errug benieuwd naar die pic, mag ik zien?
Ze ziet er best leuk uit ja. Om de dag een leuke wandeling maken van een kilometer of tien en je hebt een hottie aan de haak geslagen, heloef.quote:
Is het bloeden al gestopt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, mag ik dan ook de foto zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |