Neuh Bob wou een foto van de "walvis" toen zei ik dat dat geen zin omdat ze alleen der hoofd er op zet en het zo positioneert dat ze er niet dik uit ziet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:38 schreef Sinosappel het volgende:
Ja heloef had toch een foto van haar, maar het probleem was dat alleen haar hoofd erop stond en dat ie niet d'r body kon checken ofzo?
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh Bob wou een foto van de "walvis" toen zei ik dat dat geen zin omdat ze alleen der hoofd er op zet en het zo positioneert dat ze er niet dik uit ziet.
Dat valt bij haar nog wel mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je morbide obesitas hebt heb je ook een dik hoofd. Lijkt me?
Zoals die bekende van Myspace geloof ik, dat plaatje. Met zo'n emo en dan 'loves the cock' en dikkertjes met een shot van bovenaf op de dikke tieten (die dan alleen wel horen bij een dik lichaam).quote:
De "walvis" zit bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En hoe weet je dan dat ze morbide obesitas heeft?
Wie zegt dat ze dat wil?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:42 schreef twi het volgende:
Ach, een lelijk hoofd moet je je leven lang mee door, een dik lichaam kun je in elk geval wat aan doen
Ooo nu snap ik het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De "walvis" zit bij mij in de klas.
Niet iedereen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, want iedereen die dik is wil dat.
Nou daar merk ik weinig van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik, want iedereen die dik is wil dat.
Hé, hé, netjes aansluiten in de rij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooo nu snap ik het.
Nu ben ik toch wel errug benieuwd naar die pic, mag ik zien?
Je wil 't wel, je hebt alleen geen motivatie om er wat aan te doen. Dat is wat anders.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ooo nu snap ik het.
Nu ben ik toch wel errug benieuwd naar die pic, mag ik zien?
Ze ziet er best leuk uit ja. Om de dag een leuke wandeling maken van een kilometer of tien en je hebt een hottie aan de haak geslagen, heloef.quote:
Is het bloeden al gestopt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, mag ik dan ook de foto zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |