mensen zonder creditcardquote:
Of anders https://www.3vcard.nl/card_online_kopen.htmlquote:
Ik laat altijd een vriendin voor me bestellen danquote:Op zondag 8 januari 2012 15:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Of anders https://www.3vcard.nl/card_online_kopen.html
Die gebruik ik ook altijd voor creditcard-aankopen.
Ze hebben sinds kort ook een plastic prepaid-kaart, ik denk erover die te nemen
Ik vind Paypal simpeler dan iDeal eigenlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe gewoon met mijn creditcard hoor, maar iDeal is lekker simpel.
Mwah, met ING is het gewoon een wachtwoord invullen en een code van 6 cijfers.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind Paypal simpeler dan iDeal eigenlijk.
Watquote:
er is ook geen grap.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grap niet snap.
sepo zero positief, hiv, aidsquote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grap niet snap.
Jawel tijn humor alleen dat begrijpt helaas niet iedereenquote:
Als er Sero stond ipv sepo. Dan was er een grap.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel tijn humor alleen dat begrijpt helaas niet iedereen
Dit snap ik dan weer niet waarom jij snapt dat dit niet geen grap isquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik iets niet wat geen grap is.
Ja, ik denk niet ineens aan HIV als jij sepo ziet staanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet waarom jij snapt dat dit niet geen grap is
Bij paypal e-mail + wachtwoord.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, met ING is het gewoon een wachtwoord invullen en een code van 6 cijfers.
oh jaquote:
ING for the win. Gewoon met je telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij paypal e-mail + wachtwoord.
Als ik via iDeal wil betalen dan moet ik eerst de code op de sticker van mijn digipas invoeren, vervolgens dat ding aanzetten, pincode invoeren, de code van het computerscherm op dat ding invoeren en de code van dat ding weer op de computer invoeren.
En ik moet eerst dat ding vinden in de zooi op mijn bureau
Sorry kan het niet helpen dat ik een raar geheugen heb. Die rare associaties maakt met bepaalde dingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet ineens aan HIV als jij sepo ziet staan
Ach, ik maak ook wel rare associaties hoor. Maar die zeg ik nooit hardop omdat iedereen me al vreemd genoeg vindt denken.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry kan het niet helpen dat ik een raar geheugen heb. Die rare associaties maakt met bepaalde dingen.
Oh ik juist welquote:Op zondag 8 januari 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik maak ook wel rare associaties hoor. Maar die zeg ik nooit hardop omdat iedereen me al vreemd genoeg vindt denken.
Mensen gaan me zo raar aankijken als in middenin een gesprek vraag of de grootte van een rijstkorrel evolutionair voordelig zou zijn ofzo. Ik probeer het te onderdrukken maar veel van mijn gesprekken lopen toch van de hak op de takquote:Op zondag 8 januari 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik juist wel![]()
Dat is een beetje mijn handelsmerk geworden
Echt hequote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ING for the win. Gewoon met je telefoon.
boefje.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef Crutch het volgende:
Kroegverhalen hè?
Ik heb een boete voor wildplassen te pakken.
Iemand reed vandaag een verkeersbord omver met wegrijden. Daarna ging hij het goed zetten met zijn voorkant. Hij faalde. Hij heeft nu in beide kanten van zijn auto een deuk.quote:
Wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand reed vandaag een verkeersbord omver met wegrijden. Daarna ging hij het goed zetten met zijn voorkant. Hij faalde. Hij heeft nu in beide kanten van zijn auto een deuk.
Inderdaad mijn reactie. Het leuke was ook dat hij vandaag helemaal niet moest komen, maar volgende week.quote:
Meesterfaal dusquote:Op zondag 8 januari 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad mijn reactie. Het leuke was ook dat hij vandaag helemaal niet moest komen, maar volgende week.
Inderdaad. Alleen jammer dat we de schade niet op hem kunnen verhalen omdat hij snel wegreed.quote:
Newb vroeg zich af of je al gekeken had of je nog een luchtbed had liggenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat we de schade niet op hem kunnen verhalen omdat hij snel wegreed.
Nee, nog niet gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb vroeg zich af of je al gekeken had of je nog een luchtbed had liggen
nee praten op tc met micquote:Op zondag 8 januari 2012 16:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat is het dood hier ofnie? Zit iedereen ineens een sociaal leven te hebben ofzo
Kan wel, maar je telefoon is te slecht.quote:
Is zonder geluid aan ook saai, kan de helft van het verhaal niet volgenquote:
Htc desire HD. Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan wel, maar je telefoon is te slecht.
Motivatie is alles. Als je dat niet hebt kan je er beter niet aan beginnen want dan wordt het toch niks. Been there, done thatquote:
Ik wil wel studeren eigenlijk. Alleen ik zie door de bomen het bos niet meerquote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Motivatie is alles. Als je dat niet hebt kan je er beter niet aan beginnen want dan wordt het toch niks. Been there, done that
Het is niet meer zoals gisteren, gelukkigquote:
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders doen negatief over studies die niet exact zijn, dat is ook wel kut.
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus?
Je gaat toch niet naar je ouders luisteren over een studiekeuze
Kijk dit inderdaad.. Alleen maar zeiken en niet steunen maakt je als je er vatbaar voor bent maakt je een stil muurbloempje terwijl je eigenlijk een hartstikke leuk persoon bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?
Dit ja, ik word er gewoon gedeprimeerd van, altijd dat commentaar. Was handiger geweest als ik nou faalde in exacte vakken, dan hadden ze het geaccepteerd. Maar ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk dit inderdaad.. Alleen maar zeiken en niet steunen maakt je als je er vatbaar voor bent maakt je een stil muurbloempje terwijl je eigenlijk een hartstikke leuk persoon bent.
Hmm, raar dan dat ze dat niet kunnen steunen. Als je nou iets enorm zweverigs wilde gaan doen kon ik het nog wel een beetje begrijpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met geschiedenis of talen, waarschijnlijk. Ik ben aan het kijken naar archeologie.
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja, ik word er gewoon gedeprimeerd van, altijd dat commentaar. Was handiger geweest als ik nou faalde in exacte vakken, dan hadden ze het geaccepteerd. Maar ja.
Vast nietquote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?
Mijn moeder wel, heeft conservatorium voor ze laten schieten. En mijn vader heeft niets gestudeerd en is er nu enorm fel op dat ik dat wel ga doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?
Fijn van die ouders die hun eigen falen projecteren in hun kinderen. Nofi verder hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, heeft conservatorium voor ze laten schieten. En mijn vader heeft niets gestudeerd en is er nu enorm fel op dat ik dat wel ga doen.
Dat verklaart e.e.a. wellicht, maar dat kan het nog niet goedpraten. Een beetje steun voor wat je zelf wilt zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, heeft conservatorium voor ze laten schieten. En mijn vader heeft niets gestudeerd en is er nu enorm fel op dat ik dat wel ga doen.
Als je het leven kut vindt, vind je vanzelf niks leuk meer.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
Gewoom gaan doen wat je zelf leuk vind Loka.
Jij moet er later iets mee gaan doen he, niet je ouders
Het wordt een beetje een lang speel plaat is het niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je het leven kut vindt, vind je vanzelf niks leuk meer.
dan moet je daar iets aan gaan doenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je het leven kut vindt, vind je vanzelf niks leuk meer.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het wordt een beetje een lang speel plaat is het niet?
Eh..quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Hebben jullie tips voor iemand die eigenlijk wel een relatie wil maar zich totaal niet volwassen voelt? Ik hoef niet persé "rond te neuken". Ik ben 29, heb behoefte aan genegenheid maar ik heb problemen met inleven en gevoel. Daar was ik zonet op een pijnlijke manier achter gekomen ... (Debiel die te eerlijk is en totaal niet genuanceerd).
En dat ligt volkomen aan mij, damn, ach ja, beetje pijnlijk maar daar kom ik overheen.
Hoe moet ik uberhaupt aan een relatie denken als ik me zo onvolwassen voel?
Projectie is een bitch. Ook ouders hebben daar last vanquote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Hebben jullie tips voor iemand die eigenlijk wel een relatie wil maar zich totaal niet volwassen voelt? Ik hoef niet persé "rond te neuken". Ik ben 29, heb behoefte aan genegenheid maar ik heb problemen met inleven en gevoel. Daar was ik zonet op een pijnlijke manier achter gekomen ... (Debiel die te eerlijk is en totaal niet genuanceerd).
En dat ligt volkomen aan mij, damn, ach ja, beetje pijnlijk maar daar kom ik overheen.
Problemen met inleven en gevoel is niet per sé onvolwassen. Is rondneuken niet onvolwassen?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Dan pas?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, op de volgende meet ga ik jullie allemaal knuffelen.
Wanneer is dat? 21 jan of 28 jan of beide?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, op de volgende meet ga ik jullie allemaal knuffelen.
Sommige mensen ga ik eerder knuffelen. Maar de meeste zal ik dan pas zien, lijkt me.quote:
21ste kan ik denk ik niet. Zal de 28ste dan worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is dat? 21 jan of 28 jan of beide?
Jammer 28ste kan ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
21ste kan ik denk ik niet. Zal de 28ste dan worden.
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eh..
Een milf zoeken die dat aantrekkelijk vindt![]()
Of iets aan dat onvolwassen gevoel doen, waarom voel je je onvolwassen dan?
Zucht, dat is ook iets waar ik problemen mee heb, het gaat voor mijn gevoel niet vanzelf en ik ben afgelopen week ziek naar huis gegaan omdat ik emotioneel ben ingestort. Maar eens kijken wat de psych zegt dinsdag.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Problemen met inleven en gevoel is niet per sé onvolwassen. Is rondneuken niet onvolwassen?
Tips zijn heel moeilijk te geven als je zelf weet dat je ergens niet goed in bent. Tips worden dan trucjes, maar eigenlijk moet het vanuit jezelf komen. Misschien eens spreken met een professional om erachter te komen wat dicht bij jou ligt? Dan kom je het meest natuurlijk over.
Waarom een paar maanden emailen?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had)
Dat valt vast recht te zetten...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.
[..]
Zucht, dat is ook iets waar ik problemen mee heb, het gaat voor mijn gevoel niet vanzelf en ik ben afgelopen week ziek naar huis gegaan omdat ik emotioneel ben ingestort. Maar eens kijken wat de psych zegt dinsdag.
Wel toepasselijk. Sorry, incrowd-grapje.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.
Haiquote:
Was een soort aanleiding van een vakantie, ik ga hier niet dieper op in omdat ik niet weet of ze een account hier heeft of dat ze dit meeleest (als ze dit leest kan ze het vast herleiden maar goed).quote:Op zondag 8 januari 2012 18:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom een paar maanden emailen?
Aan de ene kant vind ik het nu wel goed zo, ik wil eerst mezelf wat meer zijn ...quote:
Die komt niet terug denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef Karzai het volgende:
Hai mensen, is Cactus al terug van wintersport?
Zegt Troll wat ik me afvraag ben jij nou homo?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef Trollscience het volgende:
De naam van deze reeks spreekt me aan moet ik zeggen.
Biseksueel.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Zegt Troll wat ik me afvraag ben jij nou homo?
Okidoquote:
For real?quote:
Af Tijn, hij is 15.quote:
Hadden we het daar laatst niet al over?quote:
Dus?quote:
quote:
Oh ja.quote:
Jaquote:
En de wet, jaartje wachten Tijn.quote:
Elke week wel een dag, maar eigenlijk veel te weinig.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:22 schreef arachide. het volgende:
Loka, ik vroeg me af he: hoe vaak zie je newbie?
Dat is wel wat er staat.quote:
Ik heb geduldquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:48 schreef Daalder82 het volgende:
Of gewoon geen fuck geven om iemands ''losbandigheid'' Ze zal wel enorm geil zijn in bed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Ja ach, het kan niet anders hequote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke week wel een dag, maar eigenlijk veel te weinig.
Kun je niets over zeggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of gewoon geen fuck geven om iemands ''losbandigheid'' Ze zal wel enorm geil zijn in bed...
Deze man, je kan beter een slet hebben dan iemand die nooit wil.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of gewoon geen fuck geven om iemands ''losbandigheid'' Ze zal wel enorm geil zijn in bed...
Dat komt vanzelf wel als newb gaat studeren en uit huis isquote:Op zondag 8 januari 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, vaker gaat niet lukken waarschijnlijk, dus we moeten het er maar mee doen.
Het ligt eraan hoe je zelf bent. Als je zelf niet zovaak wilt, kan je beter helemaal niks hebben, anders raakt de ander seksueel gefrustreerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze man, je kan beter een slet hebben dan iemand die nooit wil.
Okee zijn wel twee uitersten maar het gaat om het idee.
Duurt nog wel evenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel als newb gaat studeren en uit huis is
Arme pindaquote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je zelf bent. Als je zelf niet zovaak wilt, kan je beter helemaal niks hebben, anders raakt de ander seksueel gefrustreerd.
Ik spreek uit ervaring.
Voor een man met een normaal libido is optie een toch het beste.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je zelf bent. Als je zelf niet zovaak wilt, kan je beter helemaal niks hebben, anders raakt de ander seksueel gefrustreerd.
Ik spreek uit ervaring.
Een keer per week is altijd beter gaan geen keer per weekquote:
Ik wil 1 a 2 keer per dag, zegmaar.quote:
Nee?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee oke, tof dat je er gewoon voor uit komt enzo!Ik weet het nog steeds niet.
#firstworldproblemsquote:
Ik weet er alles van. Het is echt zwaar frustrerend.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Een relatie met iemand die maar eens per paar weken ofzo seks wil zou flink wat frustratie opleveren, denk niet dat ik dat vol zou houden.
Of iemand die alleen maar missionaris wil en dat 1 keer per week, met licht uit uiteraard. Dat zou ik ook niet volhoudenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Een relatie met iemand die maar eens per paar weken ofzo seks wil zou flink wat frustratie opleveren, denk niet dat ik dat vol zou houden.
Dat zijn gewoon saaie mensen, waarom zou je een relatie willen met een saai persoon?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand die alleen maar missionaris wil en dat 1 keer per week, met licht uit uiteraard. Dat zou ik ook niet volhouden
Ik blijf liever single dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Dan heb je sowieso wel een érg laag libido.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand die alleen maar missionaris wil en dat 1 keer per week, met licht uit uiteraard. Dat zou ik ook niet volhouden
Omdat een relatie altijd nog meer dan seks is, als die persoon op alle andere vlakken wel de ware is dat wel erg moeilijkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon saaie mensen, waarom zou je een relatie willen met een saai persoon?
Dat is soms hartstikke leuk denk ik, de rest van de tijd is dat gruwelijk veel werkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil 1 a 2 keer per dag, zegmaar.En dan niet even erop eraf, nee, volledige behandeling
Nee, ik zoen graag met meisjes, even graag als met jongens. Seks weet ik niet, ik zou het sowieso wel willen proberen. Ik ben 2 keer verliefd geworden op een meisje, maar dat was in mijn echte twijfelfase waarin niks meer overeind bleef.. en ik zou sowieso geen relatie met een vrouw willen: piemels FTW.quote:
Wat voor iemand saai is, verschilt natuurlijk per persoon.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon saaie mensen, waarom zou je een relatie willen met een saai persoon?
Ze zijn er genoegquote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso wel een érg laag libido.
Seks zal vast niet het enige vlak zijn waarop zo'n persoon saai is.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat een relatie altijd nog meer dan seks is, als die persoon op alle andere vlakken wel de ware is dat wel erg moeilijk
Dat is wel kut ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat een relatie altijd nog meer dan seks is, als die persoon op alle andere vlakken wel de ware is dat wel erg moeilijk
Relatie zonder seks is sowieso niks,hoe geweldig die ander ook wel niet is.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoho, das niet waar. Ik spreek enkel theoretisch maar toch.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks zal vast niet het enige vlak zijn waarop zo'n persoon saai is.
Tsja wat is saai?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks zal vast niet het enige vlak zijn waarop zo'n persoon saai is.
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik zal vast voor veel mensen saai zijn, maar wellicht is er iemand die vindt van niet.quote:
Ik vind het best tof met mijn vrienden maar kzou geen seks met ze willen hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Relatie zonder seks is sowieso niks,hoe geweldig die ander ook wel niet is.
Ligt eraan, als je allebei aseksueel bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Relatie zonder seks is sowieso niks,hoe geweldig die ander ook wel niet is.
Ik weet niet wat jou definitie van relatie hebben is? Maar dat is de mijne niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het best tof met mijn vrienden maar kzou geen seks met ze willen hebben.
Als dat alles zou zijn, dan ben ik niet saai. Er zijn nog genoeg dingen die nieuw zijn voor mij waar ik wel voor in benquote:
Ja dat is wel saai inderdaad. Maar iedereen is dat wel in meer of mindere matenquote:
Wel, elke dag 1 keer seks is niet gruwelijk veel werk. Een aanslag op je slaap misschien, maar veel werk. Andere hangen op de bank of kijken een film, ik wil seks.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is soms hartstikke leuk denk ik, de rest van de tijd is dat gruwelijk veel werk![]()
![]()
Kom nu al tijd tekort voor alles![]()
Ben even eten.
Same. Maar dat is nogal problematisch met sommige partners.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel, elke dag 1 keer seks is niet gruwelijk veel werk. Een aanslag op je slaap misschien, maar veel werk. Andere hangen op de bank of kijken een film, ik wil seks.
Dit dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf niet saai maar ik ben het wel volgens velen.
Stel je eens voor dat je in 2 maanden 1 keer seks hebt.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same. Maar dat is nogal problematisch met sommige partners.
Maar een keer per week seks in alleen missionaris is toch wel uitzonderlijk saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel saai inderdaad. Maar iedereen is dat wel in meer of mindere maten
Je zegt zelf dat je saai bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf niet saai maar ik ben het wel volgens velen.
Dat had ik...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je in 2 maanden 1 keer seks hebt.Dat gebeurt me nooit meer.
Dat zou ik dus ook niet willen alleen missionaris. Ik wil kunnen experimenteren met seks.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een keer per week seks in alleen missionaris is toch wel uitzonderlijk saai.
Ik sta voor bijna alles open en zoek dat ook wel in een partner, eigenlijk.
En niet alleen met seks. Gewoon in het algemeen open staan voor dingen vind ik een behoorlijke vereiste. Zie je, ik heb wel eisenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook niet willen alleen missionaris. Ik wil kunnen experimenteren met seks.
Ik ben dan weer niet zo'n alles uitprobeer type.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een keer per week seks in alleen missionaris is toch wel uitzonderlijk saai.
He?quote:
Oh dat wist ik wel dat je eisen hebt haha.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En niet alleen met seks. Gewoon in het algemeen open staan voor dingen vind ik een behoorlijke vereiste. Zie je, ik heb wel eisen
Ligt eraan, alleen missionaris en dan een minuut of 10 op hetzelfde ritme, dan is meneer aan zijn trekken gekomen en dan is het klaar. Ja, dat is saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tinychatquote:
Het is inderdaad echt wel lekker. Maar als enige? Nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt eraan, alleen missionaris en dan een minuut of 10 op hetzelfde ritme, dan is meneer aan zijn trekken gekomen en dan is het klaar. Ja, dat is saai.
Beetje knuffelen, beetje dit, beetje dat en dan missionaris vol passie. Mwah, dat is best te doen
Mijn prestaties waren wel goed, maar mijn ex was gewoon a-seksueel ofso.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook.
En het zuigt hard. We zullen het maar niet over de prestaties hebben.
Zeg ik ook altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn prestaties waren wel goed, maar mijn ex was gewoon a-seksueel ofso.
Dit soort dingen zijn grappig als je weet over wie het gaat.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook.
En het zuigt hard. We zullen het maar niet over de prestaties hebben.
Nou, ik heb vrouwen verder nooit horen klagenquote:
Nou ja, ik ben ook wel een beetje saai. Maar niet per se omdat ik dingen niet wil. Je bent pas echt saai als je bekrompen bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben saai alsin dat ik niet elke nacht ga stappen, enorm snel bang ben en een avondje op de bank ook wel tof vind.
Aan de andere kant ben ik enorm nieuwsgierig, wil ik veel proberen, ben ik enorm open en zit ik niet enorm veel thuis.
Dus misschien een beetje saai voor sommige, maar voor mezelf prima zo.
Eigenlijk wat ik ook zei, dus. Er zullen vast veel mensen zijn die mij saai vinden, maar net zo goed zullen er ook wel mensen zijn die dat niet vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben saai alsin dat ik niet elke nacht ga stappen, enorm snel bang ben en een avondje op de bank ook wel tof vind.
Aan de andere kant ben ik enorm nieuwsgierig, wil ik veel proberen, ben ik enorm open en zit ik niet enorm veel thuis.
Dus misschien een beetje saai voor sommige, maar voor mezelf prima zo.
Ik heb meer medelijden met beidequote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn grappig als je weet over wie het gaat.
Jij hebt er toch maar 2 gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, ik heb vrouwen verder nooit horen klagen![]()
Ik klaag ook alleen achteraf. Op het moment zelf ben ik een slappe doek. Hij niet goed, ik ook niet goed.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn grappig als je weet over wie het gaat.
Zeg ik ook altijd. (Ik houd al op)quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Excuses.quote:
Eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook wel een beetje saai. Maar niet per se omdat ik dingen niet wil. Je bent pas echt saai als je bekrompen bent.
Ach het is maar seks.quote:
Amen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook wel een beetje saai. Maar niet per se omdat ik dingen niet wil. Je bent pas echt saai als je bekrompen bent.
Daarom hoeft het nog niet slecht te zijnquote:
Kudo's.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maar eentje, ik voel me best kuis zo.
Hangt ervan wat je als seks zietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maar eentje, ik voel me best kuis zo.
Shit happens, life is shit.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom hoeft het nog niet slecht te zijn
Kom maar terug als je seks hebt gehad jochiequote:
Als je dingen bij voorbaat afwijst voor je er iets over te weten bent gekomen ofzo, denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
Maar wanneer ben je bekrompen? Er zijn dingen die ik wel wil zou willen doen, maar ook dingen waar ik niet aan zou beginnen.
Kan je lang wachten tot ik terug ben.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar terug als je seks hebt gehad jochie
Ik kan jou niet kuis vinden.quote:
Je hoeft niet eens alles te proberen, maar mensen die dingen afkeuren gewoon omdat ze die niet kennen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
Maar wanneer ben je bekrompen? Er zijn dingen die ik wel wil zou willen doen, maar ook dingen waar ik niet aan zou beginnen.
Ik ben niet saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef arachide. het volgende:
Zolang je niet alles afwijst wat je niet kent en gewoon ontdekt, dan ben je niet saai.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dingen bij voorbaat afwijst voor je er iets over te weten bent gekomen ofzo, denk ik.
Duidelijk. Gelukkig doe ik dat nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens alles te proberen, maar mensen die dingen afkeuren gewoon omdat ze die niet kennen.
Goede definitiequote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef arachide. het volgende:
Zolang je niet alles afwijst wat je niet kent en gewoon ontdekt, dan ben je niet saai.
Waarom wijs je alles af? Ga dat dan eens na.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom wijs je alles af? Ga dat dan eens na.
Bang, geen interesse luiheid/geen motivatie.quote:
Het is ook heel frustrerend om met zulke mensen te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens alles te proberen, maar mensen die dingen afkeuren gewoon omdat ze die niet kennen.
Waarom?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Bang, geen interesse luiheid/geen motivatie.
Ik vind het ook niet leuk om dingen te doen met bepaalde zussen bijvoorbeeld.. Zou sinos het vragen daarentegen...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is ook heel frustrerend om met zulke mensen te zijn.
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
- gewoon niet/ ken ik niet/ nooit gedaan/ stom ('waarom stom?'- geen idee.)
Wat de boer niet kent vreet ie niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
Ik neem niet eens meer initiatief door mijn ex.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
En nu met je Joysa?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem niet eens meer initiatief door mijn ex.
Dan ben jij niet saai en bekrompenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik ontdek niet niet alles, wil niet alles ontdekken, maar wie wel eigenlijk?
Er is genoeg wat ik wel wil ontdekken.
Mwah, als je een beetje onzekerheid toont vinden (in mijn ervaring) vrouwen dat al snel onaantrekkelijk. Jammer en irritant, maar het is niet anders, en volgens mij doen vrouwen dat ook niet expres, maar is het meer een soort ingebakken in de hersens.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds geen initiatief. Hoogstens miss één keer gedaan. Maar te erg getraumatiseerd door mijn ex.quote:
Ja inderdaad, van die mensen die nogsteeds herhalen wat ze vroeger geleerd hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
Ik ken dat soort mensen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent vreet ie niet.
Wat is er mis gegaan dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds geen initiatief. Hoogstens miss één keer gedaan. Maar te erg getraumatiseerd door mijn ex.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben jij niet saai en bekrompen
Dat is logisch. Ik ben ook terughoudend ook omdat ik totaal geen ervaring hebquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds geen initiatief. Hoogstens miss één keer gedaan. Maar te erg getraumatiseerd door mijn ex.
Ik had het nu niet eens over seks he, gewoon alles.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem niet eens meer initiatief door mijn ex.
Ik durf nog steeds te weinig, ontloop veel dingen die ik wel wil doen maar niet doe om dat ik bang ben.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is logisch. Ik ben ook terughoudend ook omdat ik totaal geen ervaring heb
Zolang iets geen pijn/schade aan een ander toebrengt is er maar weinig dat ik niet zou willen proberen/ontdekken.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik ontdek niet niet alles, wil niet alles ontdekken, maar wie wel eigenlijk?
Er is genoeg wat ik wel wil ontdekken.
Ze moesten eens weten wat je nu allemaal al gedaan hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vorig jaar gekozen als een-na-braafste van mijn examenjaar
Subtiel Pinda.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had het nu niet eens over seks he, gewoon alles.
Op zich, qua seks kon ik nog wel dingen voorstellen, maar ik had er ook geen behoefte aan.
Dat ligt nu iets anders
Nja mijn ex wou nooit seks hebben of zelden. En ik wil het liefst 2x+ per dagquote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds te weinig, ontloop veel dingen die ik wel wil doen maar niet doe om dat ik bang ben.
Waarom bleef je dan bij haar?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ex wou nooit seks hebben of zelden. En ik wil het liefst 2x+ per dag. En telkens dan initiatief nemen en afgewezen worden 2,5 jaar lang doet dan wel wat met je.
Where did it all go wrong?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vorig jaar gekozen als een-na-braafste van mijn examenjaar
Je gaat sowieso niet zomaar rondbazuinen en stoer doen met wat je gedaan hebt. Als dat al saai is zeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat je nu allemaal al gedaan hebt
Ze kwam op Fok!quote:
Liefde maakt blind.quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ex wou nooit seks hebben of zelden. En ik wil het liefst 2x+ per dag. En telkens dan initiatief nemen en afgewezen worden 2,5 jaar lang doet dan wel wat met je.
Nee niet echt, en ander afkraken omdat ze dingen niet doen of gedaan hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat sowieso niet zomaar rondbazuinen en stoer doen met wat je gedaan hebt. Als dat al saai is zeg.
Auw. Ik had dat gelukkig maar 4 maanden ofzo, maar ik werd er wel een beetje onzeker van. Ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die stoerdoenerij bij sommigen is zo kneuzerig.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat sowieso niet zomaar rondbazuinen en stoer doen met wat je gedaan hebt. Als dat al saai is zeg.
Sowieso was ik toen ook niet echt veel saaier. Ik vertelde alleen niemand ooit wat ik deed.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, en ander afkraken omdat ze dingen niet doen of gedaan hebben
True. Liefde is een bitch.quote:
He Mur.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Niet dat mijn ex me afwees, maar altijd meer omdat ik het zo graag wil, dat is echt vertieft.
Ik kan me er ook best wel aan ergeren, soms.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Die stoerdoenerij bij sommigen is zo kneuzerig.
gelukkig wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True. Liefde is een bitch.
Het gaat nu beter geloof ik?
[..]
He Mur.
Wees blij, mijn lichaam is niet kappot te krijgen helaas.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Auw. Ik had dat gelukkig maar 4 maanden ofzo, maar ik werd er wel een beetje onzeker van. Ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt.
Ik kan trouwens ook de hele dag door, maar na 2 keer wil mijn lichaam rust.
Kidnap mij een keer op je excursies.. Zou me goed doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang iets geen pijn/schade aan een ander toebrengt is er maar weinig dat ik niet zou willen proberen/ontdekken.
Ik had het er vandaag nog over met mijn andere ex (waarmee ik nog gewoon overweg kan enzo.) Hij heeft ook een ex waarbij hij vet veel moeite deed en waardoor hij er helemaal eraan onderdoor ging, terwijl zijn relatie een zinkend schip was.quote:
Ligt eraan hoe lang een keer duurt natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Auw. Ik had dat gelukkig maar 4 maanden ofzo, maar ik werd er wel een beetje onzeker van. Ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt.
Ik kan trouwens ook de hele dag door, maar na 2 keer wil mijn lichaam rust.
Dat vind ik pas echt saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook best wel aan ergeren, soms.
Geloof er geen zak van... sinos vraag eensquote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk om dingen te doen met bepaalde zussen bijvoorbeeld.. Zou sinos het vragen daarentegen...
Net zolang aflevering van Gooische Vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang een keer duurt natuurlijk
Zo ging het bij mij ook fout.quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso was ik toen ook niet echt veel saaier. Ik vertelde alleen niemand ooit wat ik deed.
Een uur? Vliegende neuk.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net zolang aflevering van Gooische VrouwenDat is zonder het kusjekroel gedeelte.
Bij mij ging het daarvoor al foutquote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook fout.
Ik had best een rustig leven (in mijn hoofd) gehad als ik me nooit had geregistreerd.
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseksquote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net zolang aflevering van Gooische VrouwenDat is zonder het kusjekroel gedeelte.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van... sinos vraag eens.
meer smering gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een uur pompen is de mijne schraal, anders.
Ik was vast ergens anders enorm onzeker van geworden, FOK! versnelde het alleen maar.quote:
Even de reclame er vanaf halenquote:
Ik echt niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseks
Soms, niet altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseks
Ik heb ooit twee uur gefapt, dat was verschrikkelijk man.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een uur pompen is de mijne schraal, anders.
Oh daar heb ik Fok! niet nodig gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vast ergens anders enorm onzeker van geworden, FOK! versnelde het alleen maar.
Had je toen geen lamme armen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee uur gefapt, dat was verschrikkelijk man.
Ik registreerde me hier met het voornemen iets aan mijn leven te veranderen, en wel heel erg snel als het even konquote:Op zondag 8 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vast ergens anders enorm onzeker van geworden, FOK! versnelde het alleen maar.
Waarom het is toch gewoon lekker?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
kusjekroelseks is voor 16 jarige met een ideaalbeeld over relaties en seks.
Dat geldt hier ook welquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh daar heb ik Fok! niet nodig gehad
Nee dat niet.quote:
Dat is geluktquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik registreerde me hier met het voornemen iets aan mijn leven te veranderen, en wel heel erg snel als het even kon
Herkenbaar, ik noemde het gister iets anders, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
Toen ik zo bestond fok nog niets eensquote:
Oh mijn leven is er wel door veranderd, van geen naar een paar vrienden.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik registreerde me hier met het voornemen iets aan mijn leven te veranderen, en wel heel erg snel als het even kon
De orgasmen zijn dat wel episch. Kan een walvis daarin verdrinken.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee uur gefapt, dat was verschrikkelijk man.
You jelly?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |