ING for the win. Gewoon met je telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij paypal e-mail + wachtwoord.
Als ik via iDeal wil betalen dan moet ik eerst de code op de sticker van mijn digipas invoeren, vervolgens dat ding aanzetten, pincode invoeren, de code van het computerscherm op dat ding invoeren en de code van dat ding weer op de computer invoeren.
En ik moet eerst dat ding vinden in de zooi op mijn bureau
Sorry kan het niet helpen dat ik een raar geheugen heb. Die rare associaties maakt met bepaalde dingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet ineens aan HIV als jij sepo ziet staan
Ach, ik maak ook wel rare associaties hoor. Maar die zeg ik nooit hardop omdat iedereen me al vreemd genoeg vindt denken.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry kan het niet helpen dat ik een raar geheugen heb. Die rare associaties maakt met bepaalde dingen.
Oh ik juist welquote:Op zondag 8 januari 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik maak ook wel rare associaties hoor. Maar die zeg ik nooit hardop omdat iedereen me al vreemd genoeg vindt denken.
Mensen gaan me zo raar aankijken als in middenin een gesprek vraag of de grootte van een rijstkorrel evolutionair voordelig zou zijn ofzo. Ik probeer het te onderdrukken maar veel van mijn gesprekken lopen toch van de hak op de takquote:Op zondag 8 januari 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik juist wel![]()
Dat is een beetje mijn handelsmerk geworden
Echt hequote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ING for the win. Gewoon met je telefoon.
boefje.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef Crutch het volgende:
Kroegverhalen hè?
Ik heb een boete voor wildplassen te pakken.
Iemand reed vandaag een verkeersbord omver met wegrijden. Daarna ging hij het goed zetten met zijn voorkant. Hij faalde. Hij heeft nu in beide kanten van zijn auto een deuk.quote:
Wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand reed vandaag een verkeersbord omver met wegrijden. Daarna ging hij het goed zetten met zijn voorkant. Hij faalde. Hij heeft nu in beide kanten van zijn auto een deuk.
Inderdaad mijn reactie. Het leuke was ook dat hij vandaag helemaal niet moest komen, maar volgende week.quote:
Meesterfaal dusquote:Op zondag 8 januari 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad mijn reactie. Het leuke was ook dat hij vandaag helemaal niet moest komen, maar volgende week.
Inderdaad. Alleen jammer dat we de schade niet op hem kunnen verhalen omdat hij snel wegreed.quote:
Newb vroeg zich af of je al gekeken had of je nog een luchtbed had liggenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat we de schade niet op hem kunnen verhalen omdat hij snel wegreed.
Nee, nog niet gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb vroeg zich af of je al gekeken had of je nog een luchtbed had liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |