Jij hebt er toch maar 2 gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, ik heb vrouwen verder nooit horen klagen![]()
Ik klaag ook alleen achteraf. Op het moment zelf ben ik een slappe doek. Hij niet goed, ik ook niet goed.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn grappig als je weet over wie het gaat.
Zeg ik ook altijd. (Ik houd al op)quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Excuses.quote:
Eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook wel een beetje saai. Maar niet per se omdat ik dingen niet wil. Je bent pas echt saai als je bekrompen bent.
Ach het is maar seks.quote:
Amen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook wel een beetje saai. Maar niet per se omdat ik dingen niet wil. Je bent pas echt saai als je bekrompen bent.
Daarom hoeft het nog niet slecht te zijnquote:
Kudo's.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maar eentje, ik voel me best kuis zo.
Hangt ervan wat je als seks zietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maar eentje, ik voel me best kuis zo.
Shit happens, life is shit.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom hoeft het nog niet slecht te zijn
Kom maar terug als je seks hebt gehad jochiequote:
Als je dingen bij voorbaat afwijst voor je er iets over te weten bent gekomen ofzo, denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
Maar wanneer ben je bekrompen? Er zijn dingen die ik wel wil zou willen doen, maar ook dingen waar ik niet aan zou beginnen.
Kan je lang wachten tot ik terug ben.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar terug als je seks hebt gehad jochie
Ik kan jou niet kuis vinden.quote:
Je hoeft niet eens alles te proberen, maar mensen die dingen afkeuren gewoon omdat ze die niet kennen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
Maar wanneer ben je bekrompen? Er zijn dingen die ik wel wil zou willen doen, maar ook dingen waar ik niet aan zou beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |