Omdat een relatie altijd nog meer dan seks is, als die persoon op alle andere vlakken wel de ware is dat wel erg moeilijkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon saaie mensen, waarom zou je een relatie willen met een saai persoon?
Dat is soms hartstikke leuk denk ik, de rest van de tijd is dat gruwelijk veel werkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil 1 a 2 keer per dag, zegmaar.En dan niet even erop eraf, nee, volledige behandeling
Nee, ik zoen graag met meisjes, even graag als met jongens. Seks weet ik niet, ik zou het sowieso wel willen proberen. Ik ben 2 keer verliefd geworden op een meisje, maar dat was in mijn echte twijfelfase waarin niks meer overeind bleef.. en ik zou sowieso geen relatie met een vrouw willen: piemels FTW.quote:
Wat voor iemand saai is, verschilt natuurlijk per persoon.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon saaie mensen, waarom zou je een relatie willen met een saai persoon?
Ze zijn er genoegquote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso wel een érg laag libido.
Seks zal vast niet het enige vlak zijn waarop zo'n persoon saai is.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat een relatie altijd nog meer dan seks is, als die persoon op alle andere vlakken wel de ware is dat wel erg moeilijk
Dat is wel kut ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat een relatie altijd nog meer dan seks is, als die persoon op alle andere vlakken wel de ware is dat wel erg moeilijk
Relatie zonder seks is sowieso niks,hoe geweldig die ander ook wel niet is.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoho, das niet waar. Ik spreek enkel theoretisch maar toch.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks zal vast niet het enige vlak zijn waarop zo'n persoon saai is.
Tsja wat is saai?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks zal vast niet het enige vlak zijn waarop zo'n persoon saai is.
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik zal vast voor veel mensen saai zijn, maar wellicht is er iemand die vindt van niet.quote:
Ik vind het best tof met mijn vrienden maar kzou geen seks met ze willen hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Relatie zonder seks is sowieso niks,hoe geweldig die ander ook wel niet is.
Ligt eraan, als je allebei aseksueel bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Relatie zonder seks is sowieso niks,hoe geweldig die ander ook wel niet is.
Ik weet niet wat jou definitie van relatie hebben is? Maar dat is de mijne niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het best tof met mijn vrienden maar kzou geen seks met ze willen hebben.
Als dat alles zou zijn, dan ben ik niet saai. Er zijn nog genoeg dingen die nieuw zijn voor mij waar ik wel voor in benquote:
Ja dat is wel saai inderdaad. Maar iedereen is dat wel in meer of mindere matenquote:
Wel, elke dag 1 keer seks is niet gruwelijk veel werk. Een aanslag op je slaap misschien, maar veel werk. Andere hangen op de bank of kijken een film, ik wil seks.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is soms hartstikke leuk denk ik, de rest van de tijd is dat gruwelijk veel werk![]()
![]()
Kom nu al tijd tekort voor alles![]()
Ben even eten.
Same. Maar dat is nogal problematisch met sommige partners.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel, elke dag 1 keer seks is niet gruwelijk veel werk. Een aanslag op je slaap misschien, maar veel werk. Andere hangen op de bank of kijken een film, ik wil seks.
Dit dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf niet saai maar ik ben het wel volgens velen.
Stel je eens voor dat je in 2 maanden 1 keer seks hebt.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same. Maar dat is nogal problematisch met sommige partners.
Maar een keer per week seks in alleen missionaris is toch wel uitzonderlijk saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is wel saai inderdaad. Maar iedereen is dat wel in meer of mindere maten
Je zegt zelf dat je saai bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf niet saai maar ik ben het wel volgens velen.
Dat had ik...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je in 2 maanden 1 keer seks hebt.Dat gebeurt me nooit meer.
Dat zou ik dus ook niet willen alleen missionaris. Ik wil kunnen experimenteren met seks.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een keer per week seks in alleen missionaris is toch wel uitzonderlijk saai.
Ik sta voor bijna alles open en zoek dat ook wel in een partner, eigenlijk.
En niet alleen met seks. Gewoon in het algemeen open staan voor dingen vind ik een behoorlijke vereiste. Zie je, ik heb wel eisenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook niet willen alleen missionaris. Ik wil kunnen experimenteren met seks.
Ik ben dan weer niet zo'n alles uitprobeer type.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een keer per week seks in alleen missionaris is toch wel uitzonderlijk saai.
He?quote:
Oh dat wist ik wel dat je eisen hebt haha.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En niet alleen met seks. Gewoon in het algemeen open staan voor dingen vind ik een behoorlijke vereiste. Zie je, ik heb wel eisen
Ligt eraan, alleen missionaris en dan een minuut of 10 op hetzelfde ritme, dan is meneer aan zijn trekken gekomen en dan is het klaar. Ja, dat is saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tinychatquote:
Het is inderdaad echt wel lekker. Maar als enige? Nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt eraan, alleen missionaris en dan een minuut of 10 op hetzelfde ritme, dan is meneer aan zijn trekken gekomen en dan is het klaar. Ja, dat is saai.
Beetje knuffelen, beetje dit, beetje dat en dan missionaris vol passie. Mwah, dat is best te doen
Mijn prestaties waren wel goed, maar mijn ex was gewoon a-seksueel ofso.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook.
En het zuigt hard. We zullen het maar niet over de prestaties hebben.
Zeg ik ook altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn prestaties waren wel goed, maar mijn ex was gewoon a-seksueel ofso.
Dit soort dingen zijn grappig als je weet over wie het gaat.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook.
En het zuigt hard. We zullen het maar niet over de prestaties hebben.
Nou, ik heb vrouwen verder nooit horen klagenquote:
Nou ja, ik ben ook wel een beetje saai. Maar niet per se omdat ik dingen niet wil. Je bent pas echt saai als je bekrompen bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben saai alsin dat ik niet elke nacht ga stappen, enorm snel bang ben en een avondje op de bank ook wel tof vind.
Aan de andere kant ben ik enorm nieuwsgierig, wil ik veel proberen, ben ik enorm open en zit ik niet enorm veel thuis.
Dus misschien een beetje saai voor sommige, maar voor mezelf prima zo.
Eigenlijk wat ik ook zei, dus. Er zullen vast veel mensen zijn die mij saai vinden, maar net zo goed zullen er ook wel mensen zijn die dat niet vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben saai alsin dat ik niet elke nacht ga stappen, enorm snel bang ben en een avondje op de bank ook wel tof vind.
Aan de andere kant ben ik enorm nieuwsgierig, wil ik veel proberen, ben ik enorm open en zit ik niet enorm veel thuis.
Dus misschien een beetje saai voor sommige, maar voor mezelf prima zo.
Ik heb meer medelijden met beidequote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn grappig als je weet over wie het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |