Ze moesten eens weten wat je nu allemaal al gedaan hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vorig jaar gekozen als een-na-braafste van mijn examenjaar
Subtiel Pinda.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had het nu niet eens over seks he, gewoon alles.
Op zich, qua seks kon ik nog wel dingen voorstellen, maar ik had er ook geen behoefte aan.
Dat ligt nu iets anders
Nja mijn ex wou nooit seks hebben of zelden. En ik wil het liefst 2x+ per dagquote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds te weinig, ontloop veel dingen die ik wel wil doen maar niet doe om dat ik bang ben.
Waarom bleef je dan bij haar?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ex wou nooit seks hebben of zelden. En ik wil het liefst 2x+ per dag. En telkens dan initiatief nemen en afgewezen worden 2,5 jaar lang doet dan wel wat met je.
Where did it all go wrong?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vorig jaar gekozen als een-na-braafste van mijn examenjaar
Je gaat sowieso niet zomaar rondbazuinen en stoer doen met wat je gedaan hebt. Als dat al saai is zeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat je nu allemaal al gedaan hebt
Ze kwam op Fok!quote:
Liefde maakt blind.quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ex wou nooit seks hebben of zelden. En ik wil het liefst 2x+ per dag. En telkens dan initiatief nemen en afgewezen worden 2,5 jaar lang doet dan wel wat met je.
Nee niet echt, en ander afkraken omdat ze dingen niet doen of gedaan hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat sowieso niet zomaar rondbazuinen en stoer doen met wat je gedaan hebt. Als dat al saai is zeg.
Auw. Ik had dat gelukkig maar 4 maanden ofzo, maar ik werd er wel een beetje onzeker van. Ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die stoerdoenerij bij sommigen is zo kneuzerig.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat sowieso niet zomaar rondbazuinen en stoer doen met wat je gedaan hebt. Als dat al saai is zeg.
Sowieso was ik toen ook niet echt veel saaier. Ik vertelde alleen niemand ooit wat ik deed.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, en ander afkraken omdat ze dingen niet doen of gedaan hebben
True. Liefde is een bitch.quote:
He Mur.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Niet dat mijn ex me afwees, maar altijd meer omdat ik het zo graag wil, dat is echt vertieft.
Ik kan me er ook best wel aan ergeren, soms.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Die stoerdoenerij bij sommigen is zo kneuzerig.
gelukkig wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True. Liefde is een bitch.
Het gaat nu beter geloof ik?
[..]
He Mur.
Wees blij, mijn lichaam is niet kappot te krijgen helaas.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Auw. Ik had dat gelukkig maar 4 maanden ofzo, maar ik werd er wel een beetje onzeker van. Ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt.
Ik kan trouwens ook de hele dag door, maar na 2 keer wil mijn lichaam rust.
Kidnap mij een keer op je excursies.. Zou me goed doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang iets geen pijn/schade aan een ander toebrengt is er maar weinig dat ik niet zou willen proberen/ontdekken.
Ik had het er vandaag nog over met mijn andere ex (waarmee ik nog gewoon overweg kan enzo.) Hij heeft ook een ex waarbij hij vet veel moeite deed en waardoor hij er helemaal eraan onderdoor ging, terwijl zijn relatie een zinkend schip was.quote:
Ligt eraan hoe lang een keer duurt natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Auw. Ik had dat gelukkig maar 4 maanden ofzo, maar ik werd er wel een beetje onzeker van. Ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt.
Ik kan trouwens ook de hele dag door, maar na 2 keer wil mijn lichaam rust.
Dat vind ik pas echt saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook best wel aan ergeren, soms.
Geloof er geen zak van... sinos vraag eensquote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk om dingen te doen met bepaalde zussen bijvoorbeeld.. Zou sinos het vragen daarentegen...
Net zolang aflevering van Gooische Vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang een keer duurt natuurlijk
Zo ging het bij mij ook fout.quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso was ik toen ook niet echt veel saaier. Ik vertelde alleen niemand ooit wat ik deed.
Een uur? Vliegende neuk.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net zolang aflevering van Gooische VrouwenDat is zonder het kusjekroel gedeelte.
Bij mij ging het daarvoor al foutquote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook fout.
Ik had best een rustig leven (in mijn hoofd) gehad als ik me nooit had geregistreerd.
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseksquote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net zolang aflevering van Gooische VrouwenDat is zonder het kusjekroel gedeelte.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van... sinos vraag eens.
meer smering gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een uur pompen is de mijne schraal, anders.
Ik was vast ergens anders enorm onzeker van geworden, FOK! versnelde het alleen maar.quote:
Even de reclame er vanaf halenquote:
Ik echt niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseks
Soms, niet altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |