Ik ben niet saai.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef arachide. het volgende:
Zolang je niet alles afwijst wat je niet kent en gewoon ontdekt, dan ben je niet saai.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dingen bij voorbaat afwijst voor je er iets over te weten bent gekomen ofzo, denk ik.
Duidelijk. Gelukkig doe ik dat nietquote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens alles te proberen, maar mensen die dingen afkeuren gewoon omdat ze die niet kennen.
Goede definitiequote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef arachide. het volgende:
Zolang je niet alles afwijst wat je niet kent en gewoon ontdekt, dan ben je niet saai.
Waarom wijs je alles af? Ga dat dan eens na.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom wijs je alles af? Ga dat dan eens na.
Bang, geen interesse luiheid/geen motivatie.quote:
Het is ook heel frustrerend om met zulke mensen te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens alles te proberen, maar mensen die dingen afkeuren gewoon omdat ze die niet kennen.
Waarom?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Bang, geen interesse luiheid/geen motivatie.
Ik vind het ook niet leuk om dingen te doen met bepaalde zussen bijvoorbeeld.. Zou sinos het vragen daarentegen...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is ook heel frustrerend om met zulke mensen te zijn.
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
- gewoon niet/ ken ik niet/ nooit gedaan/ stom ('waarom stom?'- geen idee.)
Wat de boer niet kent vreet ie niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
Ik neem niet eens meer initiatief door mijn ex.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
En nu met je Joysa?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem niet eens meer initiatief door mijn ex.
Dan ben jij niet saai en bekrompenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik ontdek niet niet alles, wil niet alles ontdekken, maar wie wel eigenlijk?
Er is genoeg wat ik wel wil ontdekken.
Mwah, als je een beetje onzekerheid toont vinden (in mijn ervaring) vrouwen dat al snel onaantrekkelijk. Jammer en irritant, maar het is niet anders, en volgens mij doen vrouwen dat ook niet expres, maar is het meer een soort ingebakken in de hersens.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.
Ik neem nog steeds geen initiatief. Hoogstens miss één keer gedaan. Maar te erg getraumatiseerd door mijn ex.quote:
Ja inderdaad, van die mensen die nogsteeds herhalen wat ze vroeger geleerd hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
'zullen we x doen?'
- nee
'waarom niet?'
Ik ken dat soort mensen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent vreet ie niet.
Wat is er mis gegaan dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds geen initiatief. Hoogstens miss één keer gedaan. Maar te erg getraumatiseerd door mijn ex.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben jij niet saai en bekrompen
Dat is logisch. Ik ben ook terughoudend ook omdat ik totaal geen ervaring hebquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds geen initiatief. Hoogstens miss één keer gedaan. Maar te erg getraumatiseerd door mijn ex.
Ik had het nu niet eens over seks he, gewoon alles.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem niet eens meer initiatief door mijn ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |