quote:
Was een soort aanleiding van een vakantie, ik ga hier niet dieper op in omdat ik niet weet of ze een account hier heeft of dat ze dit meeleest (als ze dit leest kan ze het vast herleiden maar goed).
Hmm, ik denk niet echt de ballen om haar direct te vragen en als ik er verder over nadenk. Hmm, als ik nadenk over de inhoud van de laatste mails is haar gedrag _erg_ losbandig (niet meer details) en heb ik het gevoel dat ze me misschien als emotionele uitlaatklep heeft gebruikt, dat ging wel over en weer echter dus ligt dat niet aan haar in dat geval. Sommige details hoef ik echter niet te weten!
Misschien dat ik het meer jammer vind voor haar dat ze zich zo losbandig gedraagt, dat heb ik ook gezegd in de mail tegen haar en dat vond ze niet zo leuk omdat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt (en ik ben daar best hard en eerlijk in geweest

).
Vind ik haar leuk en interessant? Ja, maar het wordt
denk ik niets, vooral niet als ze zich gedraagt als ze nu doet, dus de interesse is reeds afgenomen (thank god voor relativatie die nog
enigszins werkt).
En vertrouwen wordt ook lastig ook al zou ze haar gedrag veranderen. Toch maak ik me (iets) bezorgd om haar, meh, ze is oud (en wijs) genoeg denk ik dan

.
Best kut maar qua liefde en gevoel ben ik niet veel gewend dus ik denk dat het meer een soort kalverliefde is/was, misschien vriendschappelijke gevoelens?
Eens afwachten of er nog een reactie komt. Aan de ene kant vind ik het wel goed zo, als ze gelukkig is met haar gedrag houd ik haar niet tegen (toch is het wel kut qua gevoel

).
quote:
Aan de ene kant vind ik het nu wel goed zo, ik wil eerst mezelf wat meer zijn ...
Bedankt voor de support en het me op een rij helpen zetten van de gedachten.
Ze moet heel goed terugkomen maar ik moet me erbij neerleggen dat het onverstandig is om iets met haar te beginnen. Misschien zijn het vriendschappelijke gevoelens maar daar moet ik voor oppassen.