Problemen met inleven en gevoel is niet per sé onvolwassen. Is rondneuken niet onvolwassen?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Hebben jullie tips voor iemand die eigenlijk wel een relatie wil maar zich totaal niet volwassen voelt? Ik hoef niet persé "rond te neuken". Ik ben 29, heb behoefte aan genegenheid maar ik heb problemen met inleven en gevoel. Daar was ik zonet op een pijnlijke manier achter gekomen ... (Debiel die te eerlijk is en totaal niet genuanceerd).
En dat ligt volkomen aan mij, damn, ach ja, beetje pijnlijk maar daar kom ik overheen.
Hoe moet ik uberhaupt aan een relatie denken als ik me zo onvolwassen voel?
Dan pas?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, op de volgende meet ga ik jullie allemaal knuffelen.
Wanneer is dat? 21 jan of 28 jan of beide?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, op de volgende meet ga ik jullie allemaal knuffelen.
Sommige mensen ga ik eerder knuffelen. Maar de meeste zal ik dan pas zien, lijkt me.quote:
21ste kan ik denk ik niet. Zal de 28ste dan worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is dat? 21 jan of 28 jan of beide?
Jammer 28ste kan ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
21ste kan ik denk ik niet. Zal de 28ste dan worden.
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eh..
Een milf zoeken die dat aantrekkelijk vindt![]()
Of iets aan dat onvolwassen gevoel doen, waarom voel je je onvolwassen dan?
Zucht, dat is ook iets waar ik problemen mee heb, het gaat voor mijn gevoel niet vanzelf en ik ben afgelopen week ziek naar huis gegaan omdat ik emotioneel ben ingestort. Maar eens kijken wat de psych zegt dinsdag.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Problemen met inleven en gevoel is niet per sé onvolwassen. Is rondneuken niet onvolwassen?
Tips zijn heel moeilijk te geven als je zelf weet dat je ergens niet goed in bent. Tips worden dan trucjes, maar eigenlijk moet het vanuit jezelf komen. Misschien eens spreken met een professional om erachter te komen wat dicht bij jou ligt? Dan kom je het meest natuurlijk over.
Waarom een paar maanden emailen?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had)
Dat valt vast recht te zetten...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.
[..]
Zucht, dat is ook iets waar ik problemen mee heb, het gaat voor mijn gevoel niet vanzelf en ik ben afgelopen week ziek naar huis gegaan omdat ik emotioneel ben ingestort. Maar eens kijken wat de psych zegt dinsdag.
Wel toepasselijk. Sorry, incrowd-grapje.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.
Haiquote:
Was een soort aanleiding van een vakantie, ik ga hier niet dieper op in omdat ik niet weet of ze een account hier heeft of dat ze dit meeleest (als ze dit leest kan ze het vast herleiden maar goed).quote:Op zondag 8 januari 2012 18:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom een paar maanden emailen?
Aan de ene kant vind ik het nu wel goed zo, ik wil eerst mezelf wat meer zijn ...quote:
Die komt niet terug denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef Karzai het volgende:
Hai mensen, is Cactus al terug van wintersport?
Zegt Troll wat ik me afvraag ben jij nou homo?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef Trollscience het volgende:
De naam van deze reeks spreekt me aan moet ik zeggen.
Biseksueel.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Zegt Troll wat ik me afvraag ben jij nou homo?
Okidoquote:
For real?quote:
Af Tijn, hij is 15.quote:
Hadden we het daar laatst niet al over?quote:
Dus?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |