mensen zonder creditcardquote:
Of anders https://www.3vcard.nl/card_online_kopen.htmlquote:
Ik laat altijd een vriendin voor me bestellen danquote:Op zondag 8 januari 2012 15:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Of anders https://www.3vcard.nl/card_online_kopen.html
Die gebruik ik ook altijd voor creditcard-aankopen.
Ze hebben sinds kort ook een plastic prepaid-kaart, ik denk erover die te nemen
Ik vind Paypal simpeler dan iDeal eigenlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe gewoon met mijn creditcard hoor, maar iDeal is lekker simpel.
Mwah, met ING is het gewoon een wachtwoord invullen en een code van 6 cijfers.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind Paypal simpeler dan iDeal eigenlijk.
Watquote:
er is ook geen grap.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grap niet snap.
sepo zero positief, hiv, aidsquote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een grap niet snap.
Jawel tijn humor alleen dat begrijpt helaas niet iedereenquote:
Als er Sero stond ipv sepo. Dan was er een grap.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel tijn humor alleen dat begrijpt helaas niet iedereen
Dit snap ik dan weer niet waarom jij snapt dat dit niet geen grap isquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik iets niet wat geen grap is.
Ja, ik denk niet ineens aan HIV als jij sepo ziet staanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet waarom jij snapt dat dit niet geen grap is
Bij paypal e-mail + wachtwoord.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, met ING is het gewoon een wachtwoord invullen en een code van 6 cijfers.
oh jaquote:
ING for the win. Gewoon met je telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij paypal e-mail + wachtwoord.
Als ik via iDeal wil betalen dan moet ik eerst de code op de sticker van mijn digipas invoeren, vervolgens dat ding aanzetten, pincode invoeren, de code van het computerscherm op dat ding invoeren en de code van dat ding weer op de computer invoeren.
En ik moet eerst dat ding vinden in de zooi op mijn bureau
Sorry kan het niet helpen dat ik een raar geheugen heb. Die rare associaties maakt met bepaalde dingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet ineens aan HIV als jij sepo ziet staan
Ach, ik maak ook wel rare associaties hoor. Maar die zeg ik nooit hardop omdat iedereen me al vreemd genoeg vindt denken.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry kan het niet helpen dat ik een raar geheugen heb. Die rare associaties maakt met bepaalde dingen.
Oh ik juist welquote:Op zondag 8 januari 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik maak ook wel rare associaties hoor. Maar die zeg ik nooit hardop omdat iedereen me al vreemd genoeg vindt denken.
Mensen gaan me zo raar aankijken als in middenin een gesprek vraag of de grootte van een rijstkorrel evolutionair voordelig zou zijn ofzo. Ik probeer het te onderdrukken maar veel van mijn gesprekken lopen toch van de hak op de takquote:Op zondag 8 januari 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik juist wel![]()
Dat is een beetje mijn handelsmerk geworden
Echt hequote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ING for the win. Gewoon met je telefoon.
boefje.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef Crutch het volgende:
Kroegverhalen hè?
Ik heb een boete voor wildplassen te pakken.
Iemand reed vandaag een verkeersbord omver met wegrijden. Daarna ging hij het goed zetten met zijn voorkant. Hij faalde. Hij heeft nu in beide kanten van zijn auto een deuk.quote:
Wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand reed vandaag een verkeersbord omver met wegrijden. Daarna ging hij het goed zetten met zijn voorkant. Hij faalde. Hij heeft nu in beide kanten van zijn auto een deuk.
Inderdaad mijn reactie. Het leuke was ook dat hij vandaag helemaal niet moest komen, maar volgende week.quote:
Meesterfaal dusquote:Op zondag 8 januari 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad mijn reactie. Het leuke was ook dat hij vandaag helemaal niet moest komen, maar volgende week.
Inderdaad. Alleen jammer dat we de schade niet op hem kunnen verhalen omdat hij snel wegreed.quote:
Newb vroeg zich af of je al gekeken had of je nog een luchtbed had liggenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat we de schade niet op hem kunnen verhalen omdat hij snel wegreed.
Nee, nog niet gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb vroeg zich af of je al gekeken had of je nog een luchtbed had liggen
nee praten op tc met micquote:Op zondag 8 januari 2012 16:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat is het dood hier ofnie? Zit iedereen ineens een sociaal leven te hebben ofzo
Kan wel, maar je telefoon is te slecht.quote:
Is zonder geluid aan ook saai, kan de helft van het verhaal niet volgenquote:
Htc desire HD. Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan wel, maar je telefoon is te slecht.
Motivatie is alles. Als je dat niet hebt kan je er beter niet aan beginnen want dan wordt het toch niks. Been there, done thatquote:
Ik wil wel studeren eigenlijk. Alleen ik zie door de bomen het bos niet meerquote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Motivatie is alles. Als je dat niet hebt kan je er beter niet aan beginnen want dan wordt het toch niks. Been there, done that
Het is niet meer zoals gisteren, gelukkigquote:
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders doen negatief over studies die niet exact zijn, dat is ook wel kut.
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus?
Je gaat toch niet naar je ouders luisteren over een studiekeuze
Kijk dit inderdaad.. Alleen maar zeiken en niet steunen maakt je als je er vatbaar voor bent maakt je een stil muurbloempje terwijl je eigenlijk een hartstikke leuk persoon bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?
Dit ja, ik word er gewoon gedeprimeerd van, altijd dat commentaar. Was handiger geweest als ik nou faalde in exacte vakken, dan hadden ze het geaccepteerd. Maar ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk dit inderdaad.. Alleen maar zeiken en niet steunen maakt je als je er vatbaar voor bent maakt je een stil muurbloempje terwijl je eigenlijk een hartstikke leuk persoon bent.
Hmm, raar dan dat ze dat niet kunnen steunen. Als je nou iets enorm zweverigs wilde gaan doen kon ik het nog wel een beetje begrijpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met geschiedenis of talen, waarschijnlijk. Ik ben aan het kijken naar archeologie.
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja, ik word er gewoon gedeprimeerd van, altijd dat commentaar. Was handiger geweest als ik nou faalde in exacte vakken, dan hadden ze het geaccepteerd. Maar ja.
Vast nietquote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?
Mijn moeder wel, heeft conservatorium voor ze laten schieten. En mijn vader heeft niets gestudeerd en is er nu enorm fel op dat ik dat wel ga doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?
Fijn van die ouders die hun eigen falen projecteren in hun kinderen. Nofi verder hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, heeft conservatorium voor ze laten schieten. En mijn vader heeft niets gestudeerd en is er nu enorm fel op dat ik dat wel ga doen.
Dat verklaart e.e.a. wellicht, maar dat kan het nog niet goedpraten. Een beetje steun voor wat je zelf wilt zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, heeft conservatorium voor ze laten schieten. En mijn vader heeft niets gestudeerd en is er nu enorm fel op dat ik dat wel ga doen.
Als je het leven kut vindt, vind je vanzelf niks leuk meer.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
Gewoom gaan doen wat je zelf leuk vind Loka.
Jij moet er later iets mee gaan doen he, niet je ouders
Het wordt een beetje een lang speel plaat is het niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je het leven kut vindt, vind je vanzelf niks leuk meer.
dan moet je daar iets aan gaan doenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je het leven kut vindt, vind je vanzelf niks leuk meer.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het wordt een beetje een lang speel plaat is het niet?
Eh..quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Hebben jullie tips voor iemand die eigenlijk wel een relatie wil maar zich totaal niet volwassen voelt? Ik hoef niet persé "rond te neuken". Ik ben 29, heb behoefte aan genegenheid maar ik heb problemen met inleven en gevoel. Daar was ik zonet op een pijnlijke manier achter gekomen ... (Debiel die te eerlijk is en totaal niet genuanceerd).
En dat ligt volkomen aan mij, damn, ach ja, beetje pijnlijk maar daar kom ik overheen.
Hoe moet ik uberhaupt aan een relatie denken als ik me zo onvolwassen voel?
Projectie is een bitch. Ook ouders hebben daar last vanquote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Hebben jullie tips voor iemand die eigenlijk wel een relatie wil maar zich totaal niet volwassen voelt? Ik hoef niet persé "rond te neuken". Ik ben 29, heb behoefte aan genegenheid maar ik heb problemen met inleven en gevoel. Daar was ik zonet op een pijnlijke manier achter gekomen ... (Debiel die te eerlijk is en totaal niet genuanceerd).
En dat ligt volkomen aan mij, damn, ach ja, beetje pijnlijk maar daar kom ik overheen.
Problemen met inleven en gevoel is niet per sé onvolwassen. Is rondneuken niet onvolwassen?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef Daalder82 het volgende:
Dan pas?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, op de volgende meet ga ik jullie allemaal knuffelen.
Wanneer is dat? 21 jan of 28 jan of beide?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, op de volgende meet ga ik jullie allemaal knuffelen.
Sommige mensen ga ik eerder knuffelen. Maar de meeste zal ik dan pas zien, lijkt me.quote:
21ste kan ik denk ik niet. Zal de 28ste dan worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is dat? 21 jan of 28 jan of beide?
Jammer 28ste kan ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
21ste kan ik denk ik niet. Zal de 28ste dan worden.
Ik reageerde een beetje uit gevoel en emotie (die al een beetje zitten opgekropt) op een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had), de mail die ik terugkreeg was redelijk pijnlijk maar dat moet ik gaan relativeren. Als ik zo kijk dan heb ik inderdaad het gevoel dat ik qua liefde onvolwassen ben ... Ga ik niet verder op in omdat ze redelijk persoonlijke dingen zei in de mail. Komt erop neer dat ik een behoorlijk gevoelige snaar heb geraakt bij haar en ik had de mail diplomatieker kunnen doen. Ach ja, soit.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eh..
Een milf zoeken die dat aantrekkelijk vindt![]()
Of iets aan dat onvolwassen gevoel doen, waarom voel je je onvolwassen dan?
Zucht, dat is ook iets waar ik problemen mee heb, het gaat voor mijn gevoel niet vanzelf en ik ben afgelopen week ziek naar huis gegaan omdat ik emotioneel ben ingestort. Maar eens kijken wat de psych zegt dinsdag.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Problemen met inleven en gevoel is niet per sé onvolwassen. Is rondneuken niet onvolwassen?
Tips zijn heel moeilijk te geven als je zelf weet dat je ergens niet goed in bent. Tips worden dan trucjes, maar eigenlijk moet het vanuit jezelf komen. Misschien eens spreken met een professional om erachter te komen wat dicht bij jou ligt? Dan kom je het meest natuurlijk over.
Waarom een paar maanden emailen?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
een mail van een vrouw die me interessant leek (en een paar maanden ge-emaild had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |