nee praten op tc met micquote:Op zondag 8 januari 2012 16:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat is het dood hier ofnie? Zit iedereen ineens een sociaal leven te hebben ofzo
Kan wel, maar je telefoon is te slecht.quote:
Is zonder geluid aan ook saai, kan de helft van het verhaal niet volgenquote:
Htc desire HD. Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan wel, maar je telefoon is te slecht.
Motivatie is alles. Als je dat niet hebt kan je er beter niet aan beginnen want dan wordt het toch niks. Been there, done thatquote:
Ik wil wel studeren eigenlijk. Alleen ik zie door de bomen het bos niet meerquote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Motivatie is alles. Als je dat niet hebt kan je er beter niet aan beginnen want dan wordt het toch niks. Been there, done that
Het is niet meer zoals gisteren, gelukkigquote:
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders doen negatief over studies die niet exact zijn, dat is ook wel kut.
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus?
Je gaat toch niet naar je ouders luisteren over een studiekeuze
Kijk dit inderdaad.. Alleen maar zeiken en niet steunen maakt je als je er vatbaar voor bent maakt je een stil muurbloempje terwijl je eigenlijk een hartstikke leuk persoon bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen me toch wel een beetje steunen in mijn eigen voorkeuren, of is dat zoveel gevraagd?
Dit ja, ik word er gewoon gedeprimeerd van, altijd dat commentaar. Was handiger geweest als ik nou faalde in exacte vakken, dan hadden ze het geaccepteerd. Maar ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk dit inderdaad.. Alleen maar zeiken en niet steunen maakt je als je er vatbaar voor bent maakt je een stil muurbloempje terwijl je eigenlijk een hartstikke leuk persoon bent.
Hmm, raar dan dat ze dat niet kunnen steunen. Als je nou iets enorm zweverigs wilde gaan doen kon ik het nog wel een beetje begrijpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met geschiedenis of talen, waarschijnlijk. Ik ben aan het kijken naar archeologie.
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja, ik word er gewoon gedeprimeerd van, altijd dat commentaar. Was handiger geweest als ik nou faalde in exacte vakken, dan hadden ze het geaccepteerd. Maar ja.
Vast nietquote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?
Mijn moeder wel, heeft conservatorium voor ze laten schieten. En mijn vader heeft niets gestudeerd en is er nu enorm fel op dat ik dat wel ga doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hebben zij zelf dan precies gedaan wat hun ouders wilden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |