Net zolang aflevering van Gooische Vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang een keer duurt natuurlijk
Zo ging het bij mij ook fout.quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso was ik toen ook niet echt veel saaier. Ik vertelde alleen niemand ooit wat ik deed.
Een uur? Vliegende neuk.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net zolang aflevering van Gooische VrouwenDat is zonder het kusjekroel gedeelte.
Bij mij ging het daarvoor al foutquote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook fout.
Ik had best een rustig leven (in mijn hoofd) gehad als ik me nooit had geregistreerd.
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseksquote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Net zolang aflevering van Gooische VrouwenDat is zonder het kusjekroel gedeelte.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van... sinos vraag eens.
meer smering gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een uur pompen is de mijne schraal, anders.
Ik was vast ergens anders enorm onzeker van geworden, FOK! versnelde het alleen maar.quote:
Even de reclame er vanaf halenquote:
Ik echt niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseks
Soms, niet altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van kusjekroelseks
Ik heb ooit twee uur gefapt, dat was verschrikkelijk man.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een uur pompen is de mijne schraal, anders.
Oh daar heb ik Fok! niet nodig gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vast ergens anders enorm onzeker van geworden, FOK! versnelde het alleen maar.
Had je toen geen lamme armen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee uur gefapt, dat was verschrikkelijk man.
Ik registreerde me hier met het voornemen iets aan mijn leven te veranderen, en wel heel erg snel als het even konquote:Op zondag 8 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was vast ergens anders enorm onzeker van geworden, FOK! versnelde het alleen maar.
Waarom het is toch gewoon lekker?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
kusjekroelseks is voor 16 jarige met een ideaalbeeld over relaties en seks.
Dat geldt hier ook welquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh daar heb ik Fok! niet nodig gehad
Nee dat niet.quote:
Dat is geluktquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik registreerde me hier met het voornemen iets aan mijn leven te veranderen, en wel heel erg snel als het even kon
Herkenbaar, ik noemde het gister iets anders, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
kusjekroelseks is voor 16 jarige met een ideaalbeeld over relaties en seks.
Toen ik zo bestond fok nog niets eensquote:
Oh mijn leven is er wel door veranderd, van geen naar een paar vrienden.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik registreerde me hier met het voornemen iets aan mijn leven te veranderen, en wel heel erg snel als het even kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |