Haaa die Stofje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef Stofje het volgende:
Rotterdam is erg lelijk. Amsterdam is wel erg mooi, maar is feitelijk geen prettige stad om te zijn. Ergo, het is allebei tamelijk matig.
Je hebt GELIJK,quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef BoemBats het volgende:
Waarom is hoogbouw beter dan laagbouw?
Waar heb ik gelijk in? Ik vroeg alleen wat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Je hebt GELIJK,
URK is de BESTE !!!!!
helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef Stofje het volgende:
Rotterdam is erg lelijk. Amsterdam is wel erg mooi, maar is feitelijk geen prettige stad om te zijn. Ergo, het is allebei tamelijk matig.
Deze manquote:
Europees voetbal.quote:
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?quote:
Feyenoord, 2002.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?
Marinier was het toch?quote:
Barcelona, maar wat doet dat ertoe?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zei Europese top, niet de subtop.
Moeten teren op iets dat 17 (!) jaar geleden is gebeurd "quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet begrijpt dat dit om Nederlandse clubs gaat
FC Barcelona.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?
Nee Feyenoord met hun 2002quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moeten teren op iets dat 17 (!) jaar geleden is gebeurd ""
Kom ik ermee weg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet begrijpt dat dit om Nederlandse clubs gaat
Bij feyenoord gebeurd nooit niks meer..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
Ow ik vind Feyenoord trouwens een veel leukere club dan Ajax, dat dan weer wel.
kakkerlakquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
Ow ik vind Feyenoord trouwens een veel leukere club dan Ajax, dat dan weer wel.
en de 1e training van je kakkerlakkenclubje dan kneusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef vandermar het volgende:
Rotterdam: Feyenoord
Amsterdam: ajax opendag a.k.a. 1 miljoen mensen a.k.a. HOMO OPTOCHT.
Rotterdam dus.
Geen 1 miljoen billentikkersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en de 1e training van je kakkerlakkenclubje dan kneus
daar komt zeker niemand op af
ook niet bij de opendag van ajax mongoolquote:
Wel man, duurt een week ofzo. Alle spelers op bootjes door de grachten. JWT gekke mangen mang.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet bij de opendag van ajax mongool
Snap hem nu pas en ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel man, duurt een week ofzo. Alle spelers op bootjes door de grachten. JWT gekke mangen mang.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snap hem nu pas en ik moest lachen
Dan ben je nooit in Den Helder geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Veel lelijker dan R'dam wordt het in Nederland niet.
Wanneer ga je nou mee naar Feyenoord man. Sparta is echt een zielig kneuzenpubliek. Op Snuf na uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou van Rotterdam.
De stad heeft ook wel foute wijken met een hoog "andere-taal" gehalte
Maar centrum is mooi, mooie hoogbouw, de haven, Euromast, Sparta (Kasteel is gewoon een mooi stadion, dat kan niemand ontkennen) , hier is Kapsalon uitgevonden
En hier mogen stenen ganzen de kroeg tenminste nog in
Ooit wel eens in Hoorn geweest?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Veel lelijker dan R'dam wordt het in Nederland niet.
Hossel kaartjes, ik ga mee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou mee naar Feyenoord man. Sparta is echt een zielig kneuzenpubliek. Op Snuf na uiteraard.
Komt goed! Klassieker is helaas uitverkocht anders zou ik je daarmee naar toe nemen. Dan kunnen we ouderwets gezellig stenen op Manke Steven gooien!quote:
Dit zie je ook op het veld terug. Ajax speelt mietjesvoetbal en gokt er op dat ze de scheids mee hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef remlof het volgende:
Ze hebben allebei wel wat al zijn ze heel anders. Rotterdam komt harder op me over, Amsterdam softer.
Als jullie godverdomme alleen maar een simpele metrolijn moeten bouwen verzakt direct heel dat openluchtmuseum.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als de lente komt dan gooien wij...
Rotterdam,uitdrukkingsloze grouwe kutstad met lelijke en domme mensen.
Wie is hier nou dom?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als de lente komt dan gooien wij...
Rotterdam,uitdrukkingsloze grouwe kutstad met lelijke en domme mensen.
Haha, altijd maar jullie... en altijd maar haat en jaloezie naar de mooiste stad van Nederland met een oud historisch binnenstad die niet plat gebombardeerd isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jullie godverdomme alleen maar een simpele metrolijn moeten bouwen verzakt direct heel dat openluchtmuseum.
Het is wel duidelijk waar het intellect zit inderdaad.
Het is trouwens 'grauwe' niet 'grouwe' . Hoofdstedelijke proleet.![]()
Inderdaad!quote:
Alsof ik dat niet wistquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad!
Grouwe pestbende man!
Dan pleur je lekker op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik woon in Rotterdam maar vind Amsterdam toch echt een veel leukere stad. Rotterdam.
Nee waarom zou ik? De wijk waar ik woon is het goed. Maar de stad is gewoonquote:
Je vreet er dus wel van, maar liever woonde je in amsterdam. Dan snap ik niet wat je weerhoudt te vertrekken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? De wijk waar ik woon is het goed. Maar de stad is gewoon![]()
Omdat ik Amsterdam een leukere stad vind hoef ik er nog niet meteen te wonen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vreet er dus wel van, maar liever woonde je in amsterdam. Dan snap ik niet wat je weerhoudt te vertrekken.
Deze man weetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef Monopoly het volgende:
Veel mensen noemen Rotterdam een grauwe kut stad...
Maar qua architectuur staat Rotterdam zeker boven Amsterdam.
Kijk Amsterdam heeft (mooie) oude gebouwen, ook ik vind dat wel mooi.
Maar Rotterdam heeft nieuwe, futuristische gebouwen.
Om mijn standpunt kracht bij te zetten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe gebouw bij blaak is ook wel mooi! Waar nu die pizzaria onder zit. Dat gebouw daar rechts van is dan wel weer super lelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef Monopoly het volgende:
Veel mensen noemen Rotterdam een grauwe kut stad...
Maar qua architectuur staat Rotterdam zeker boven Amsterdam.
Kijk Amsterdam heeft (mooie) oude gebouwen, ook ik vind dat wel mooi.
Maar Rotterdam heeft nieuwe, futuristische gebouwen.
Om mijn standpunt kracht bij te zetten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apart.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik Amsterdam een leukere stad vind hoef ik er nog niet meteen te wonen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Stokstaart het volgende:
Punt is...we kunnen het er uren over hebben, maar alles wat over dat stinkende Amsterdam gezegd kan worden is al gedaan.
Nee, ik werk hier. Heb het hier naar mijn zin. En de stad zelf kom ik toch niet want alexandrium zit dicht bij me huis dus heb niks in de stad te zoeken. Maar echt kwa stad vind in Amsterdam leuker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Apart.
Je zou denken dat als iemand het ergens anders daadwerkelijk toffer vind dat diegene daar dan gaat wonen.
Woon je vlakbij mij (Prinsenlaan).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, ik werk hier. Heb het hier naar mijn zin. En de stad zelf kom ik toch niet want alexandrium zit dicht bij me huis dus heb niks in de stad te zoeken. Maar echt kwa stad vind in Amsterdam leuker.
Eerlijkheid wordt niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik Amsterdam een leukere stad vind hoef ik er nog niet meteen te wonen.
Heeft daar niets mee te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd
Ik woon hier niet met tegenzin?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken.
Maar waarom zou je met frisse tegenzin ergens wonen.
in de wereld nog welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
willekeurige buitenlander: rotterdam, nooit van gehoord. Amsterdam: best city in the world!!!
In de Bijlmer zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
willekeurige buitenlander: rotterdam, nooit van gehoord. Amsterdam: best city in the world!!!
Charloisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Woon je vlakbij mij (Prinsenlaan).
Maar zodra ik genoeg gespaard heb ga ik weer terug naar hometown Charlois. Niet mijn gedeelte van de stad dit
Jullie zijn meer bezig met het aanleggen van de noordfaal lijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
En natuurlijk dat Amsterdammers niet met de frustratiepaplepel ingegoten krijgen hoe kut ze Rotterdam moeten vinden, wij houden ons niet zo bezig met dat soort kleuterachtig geneuzel.
groningen is ook een leuke stad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Charlois
Zelf opgegroeid in pendrecht, later nog even in lombardijen gewoond en daarna charlois
Rotterdam-zuid
Woon nu dan weer in groningen, valt ook wel te doen.
ja, dat doen wij amsterdammers allemaal, collectiefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jullie zijn meer bezig met het aanleggen van de noordfaal lijn?
Toch mis ik die tijden wel man, 010 tegen 020 heerlijk.quote:
ja toch? Jullie werken allemaal in de bouw toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat doen wij amsterdammers allemaal, collectief.
nee, nee wij hebben ALLE beroepen, jullie alleen palletsorteerders in de havenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja toch? Jullie werken allemaal in de bouw toch?
Moet ook gewoon weer terugkomen die tijd. Heerlijk die sfeer:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch mis ik die tijden wel man, 010 tegen 020 heerlijk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, nee wij hebben ALLE beroepen, jullie alleen palletsorteerders in de haven.
Meeste neuzen hebben wel iets met spoorwegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja toch? Jullie werken allemaal in de bouw toch?
Hagenees met een liefde voor 020? Vast geen ecke dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef renwan het volgende:
Doe mij maar Amsterdam dan, Rotterdam!
Den Haag
Kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hagenees met een liefde voor 020? Vast geen ecke dan.
nee, idd, je kan natuurlijk niet normaal nadenken, je MOET een minderwaardigheidscomplex en een aangeboren haat hebben voor Amsterdam als je uit DH komtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hagenees met een liefde voor 020? Vast geen ecke dan.
ja, dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wij? Jullie? das niet kinderachtig? Nee,ben ik niet met je eens, zet een auto in A`dam neer meet een F sticker en er gebeurt niks en andersom blijft er niks meer van de auto over.
Fixedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je MOET een een aangeboren haat hebben voor Amsterdam
ja alleen het beetje jammer dat mensen elkaar gewoon aardig vinden als ze niet hadden geweten voor welke voetbal club ze zijn of uit welke stad ze kwamen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:50 schreef Monopoly het volgende:
Ach mensen zijn mensen, en je hebt nou eenmaal mensen die andere niet kunnen luchten.
Maar qua stad en leefbaarheid vind ik het hier heerlijk wonen in Rotterdam.
Zou niet weten hoe dat in amsterdam zit, want daar heb ik nog nooit gewoond.
oh je kan er best wonen hoor. Heb alleen een schijt hekel aan die mensen die voor je huis gaan staan en dan zon groepsleidert een verhaal gaat vertellen. beter pleur je gewoon op met je geschiedenis.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:50 schreef Monopoly het volgende:
Ach mensen zijn mensen, en je hebt nou eenmaal mensen die andere niet kunnen luchten.
Maar qua stad en leefbaarheid vind ik het hier heerlijk wonen in Rotterdam.
Zou niet weten hoe dat in amsterdam zit, want daar heb ik nog nooit gewoond.
En dat vind je zelf niet een klein beetje debiel?quote:
Ja dat is het nadeel van de binnenstad. Dat is in elke grote stad met cultuurhistorie zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh je kan er best wonen hoor. Heb alleen een schijt hekel aan die mensen die voor je huis gaan staan en dan zon groepsleidert een verhaal gaat vertellen. beter pleur je gewoon op met je geschiedenis.
quote:
Kleutersquote:
Ja, niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wij? Jullie? das niet kinderachtig? Nee,ben ik niet met je eens, zet een auto in A`dam neer meet een F sticker en er gebeurt niks en andersom blijft er niks meer van de auto over.
Nee hoor. Gewoon een natuurlijke aversie tegen die mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat vind je zelf niet een klein beetje debiel?.
Dan hebben de Amsterdammers deze discussie duidelijk gewonnen, bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een natuurlijke aversie tegen die mensen.
Gaat zelfs zo ver dat als mijn vriendin destijds die flauwe serie Gooische Vrouwen keek ik opgefokt raakte als die Martin (of zo? ) aan het woord was.
Ja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hebben de Amsterdammers deze discussie duidelijk gewonnen, bedankt.
Stevenmac is de enige amsterdamse eindbaas op dit forumquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef badtripbob het volgende:
Amsterdammers die niet snappen dat de rest van het land doorgaans een haat heeft aan 020
Maar ik ken wel aardige Amsterdammers hoor, heatwave bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Laat ook homo's toe bij Ajax.
Nog meer?
Is ie daar geboren dan? Want ik weet dat hij daar niet meer woont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stevenmac is de enige amsterdamse eindbaas op dit forumMaar wat heb ik die man gehaat aan het begin
volgens mij niet eens een eckte neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is ie daar geboren dan? Want ik weet dat hij daar niet meer woont.
Jammer dat ze dat dan weer net niet kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax is gewoon een enorme kutclub. Bij Feyenoord draait het tenminste nog om het voetbal.
Jij woont in Lutjebroek?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat dan weer net niet kunnen[ afbeelding ]
En, mij maakt het niet zo veel uit. Beide groot, beide crimineler dan hier en beide verpauperder dan hier.
Conclusie: i couldn't care less
Dat is ook maar om 1 dingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet degene die debiel werd genoemd in dit topic...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
Hoax-nerd moet ook even wat kwijt jongens
Bijna.quote:
daar kunnen ze niet eens tegen een beetje regenquote:
Ze kunnen het beter zeggen dan denken he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die debiel werd genoemd in dit topic...
Wonen in een pauperwijk
quote:
3e ring op het stadion dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Laat ook homo's toe bij Ajax.
Nog meer?
Goeien grap!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:11 schreef Stokstaart het volgende:
Arjen Robben komt toch uit Groningen jongens, of niet?
[ afbeelding ]
Gert zei laatst toch: De lichamelijk gehandicapten achter het doel. De geestelijk gehandicapten in de rest van het stadion.quote:
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je precies dan? En niemand zoekt hier de confrontatie met jou hoor, je bent zelf degene die hier in dit topic komt reageren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
En ik ben weer weg hier. Rotterdamse pauperhoer stosktaart moet weer confrontatie zoeken.
Zielig eigenlijk.
Nee triest.. ja het is gewoon triest.
Nja, ieder z'n meug zeg maar.
Was inderdaad prachtige opmerking.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gert zei laatst toch: De lichamelijk gehandicapten achter het doel. De geestelijk gehandicapten in de rest van het stadion.
Nou vooruit maar. Doe je zusje de groeten weer hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
En ik ben weer weg hier. Rotterdamse pauperhoer stosktaart moet weer confrontatie zoeken.
Zielig eigenlijk.
Nee triest.. ja het is gewoon triest.
Nja, ieder z'n meug zeg maar.
Hoax heeft een soort Crush op Steven en mij. Hij zoekt ons altijd op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je precies dan? En niemand zoekt hier de confrontatie met jou hoor, je bent zelf degene die hier in dit topic komt reageren.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
Hoax-nerd moet ook even wat kwijt jongens
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je precies dan? En niemand zoekt hier de confrontatie met jou hoor, je bent zelf degene die hier in dit topic komt reageren.
Steven is dan ook de enige die normaal doet en zich niet al te druk maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoax heeft een Crush op Steven en mij. Hij zoekt ons altijd op.
Een soort fan is hij denk ik stiekem. Omdat we alles zeggen wat hij niet durft te zeggen
Waar precies, appel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]Ben je nu blind of?
In Zeeuws-Vlaanderen. Hoezo?
Ja dat snap ik, ik vraag waarom, en het feit dat ik herhaal " Zeeuws-Vlaanderen" geeft aan dat ik dat ingezoomd genoeg vindquote:
Omdat iedereen het hier over plaatsnamen heeft en jij met 'Zeeuws-Vlaanderen' aankomt. Vertel dan ook gelijk waar je woont, dan is de discussie gelijkwaardig. Zeg het maar: Oost- of West?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik vraag waarom, en het feit dat ik herhaal " Zeeuws-Vlaanderen" geeft aan dat ik dat ingezoomd genoeg vind
Hij zit waarschijnlijk bij de vrijwillige brandweer ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Is geheim kapitein. Snap dat dan.
Straks komen we hem allemaal uitlachen op de kazerne.
Ja, want een stad in Zeeland is net zo groot als een stad als Rotterdam / Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat iedereen het hier over plaatsnamen heeft en jij met 'Zeeuws-Vlaanderen' aankomt. Vertel dan ook gelijk waar je woont, dan is de discussie gelijkwaardig. Zeg het maar: Oost- of West?
Alsof je daar met vloed nog kan komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Is geheim kapitein. Snap dat dan.
Straks komen we hem allemaal uitlachen op de kazerne.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk bij de vrijwillige brandweer ook.
Mag je dan ook met de sirene spelen?quote:
hij mag tenminste nog aan knopjes zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag je dan ook met de sirene spelen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag je dan ook met de sirene spelen?
Steven moet je ook niet hoor. Zelfs Smegmanus gaf je laatst aardig de wind van voren las ik. Of je maar niet meer wakker wilde worden was het toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Steven is dan ook de enige die normaal doet en zich niet al te druk maakt.
Jij moet zo nodig zielig in elk topic waar ik reageer confrontatie zoeken. Mij best ik lig er niet wakker van maar bij jou zit het schijnbaar zo hoog dat ik geen reactie kan plaatsen zonder dat jij er een (naar jou idee) grappig opmerking op moet maken
Met je dikke harses.. 11 boterhammen op een maal en 's nachts pizza's eten... tuurlijk vent, geen wonder dat je 150 kilo woog met je vadsige papkop.
Waarom zeg je niet gewoon in welk dorp je woont. Wat maakt het in godsnaam uit zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want een stad in Zeeland is net zo groot als een stad als Rotterdam / Amsterdam?
Get real.
Nee, ieder z'n ding. Het zijn wel vaak grappige figuren die het doen, maar dat terzijde.quote:
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij mag tenminste nog aan knopjes zitten
Wacht ik stuur je zijn foto jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk bij de vrijwillige brandweer ook.
Stok...is dit waar? Ben je echt zo'n oude snoeperd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Steven is dan ook de enige die normaal doet en zich niet al te druk maakt.
Jij moet zo nodig zielig in elk topic waar ik reageer confrontatie zoeken. Mij best ik lig er niet wakker van maar bij jou zit het schijnbaar zo hoog dat ik geen reactie kan plaatsen zonder dat jij er een (naar jou idee) grappig opmerking op moet maken
Met je dikke harses.. 11 boterhammen op een maal en 's nachts pizza's eten... tuurlijk vent, geen wonder dat je 150 kilo woog met je vadsige papkop.
Alsof je aan de knopjes wilt zitten van een meijdt met een sirene stem, daarvoor moet je toch echt naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij mag tenminste nog aan knopjes zitten
Waar zegt hij dan dat steven hem moet? Volgens mij zegt ie alleen dat Steven normaal doetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven moet je ook niet hoor. Zelfs Smegmanus gaf je laatst aardig de wind van voren las ik. Of je maar niet meer wakker wilde worden was het toch?
Lekker voor je. Met je schijnheilige gedoe en kontkruiperij bij de modjes en yvonne . ahahahahaha
Alsof dat de enige optie isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof je aan de knopjes wilt zitten van een meijdt met een sirene stem, daarvoor moet je toch echt naar Amsterdam.
Kontkruiperij ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven moet je ook niet hoor. Zelfs Smegmanus gaf je laatst aardig de wind van voren las ik. Of je maar niet meer wakker wilde worden was het toch?
Lekker voor je. Met je schijnheilige gedoe en kontkruiperij bij de modjes en yvonne . ahahahahaha
ja ccquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar zegt hij dan dat steven hem moet? Volgens mij zegt ie alleen dat Steven normaal doet
[..]
Alsof dat de enige optie is
Als jij er gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ccLaat mij daarin geloven.
Hij woog 150 kilo. En naar de laatste "wat eet jij" op dit moment topics of zo iets, is hij inderdaad een zeug die zich volvreetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stok...is dit waar? Ben je echt zo'n oude snoeperd.Of is Prof_Hoax gewoon jaloers op je gezonde eetlust?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hij woog 150 kilo. En naar de laatste "wat eet jij" op dit moment topics of zo iets, is hij inderdaad een zeug die zich volvreet
En online de stoere jongen uithangt uiteraard.
Meh, jammerlijk op zijn minst.
dit?quote:
Vroeger heb ik 150 kg gewogen ja. Toen vrat ik echt hoeveelheden waar de gemiddelde varkensboer zijn stal 2 weken van eten kan geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stok...is dit waar? Ben je echt zo'n oude snoeperd.Of is Prof_Hoax gewoon jaloers op je gezonde eetlust?
Ik vind jou anders ook niet zo'n toffe boy hoor met je gewichtige praatjes, maar ondertussen niet eens durven vertellen waar je exact woont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hij woog 150 kilo. En naar de laatste "wat eet jij" op dit moment topics of zo iets, is hij inderdaad een zeug die zich volvreet
En online de stoere jongen uithangt uiteraard.
Meh, jammerlijk op zijn minst.
Schijnt ook dat stok twee seizoenkaarten heeft voor twee stoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook al woog je nu nog 150kg, dan zou het me nog een worst wezen. Dat Prof_Hoax dit aanhaalt is alleen maar een bewijs dat hij de discussie inhoudelijk niet echt aankan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger heb ik 150 kg gewogen ja. Toen vrat ik echt hoeveelheden waar de gemiddelde varkensboer zijn stal 2 weken van eten kan geven.
Inmiddels heb ik geen medicatie meer (Prednison) en train ik elke week 4x.
Ja nou en? Straks gaan de bitterballen het vuur weer in. Van lekker eten krijg je geen kaal hoofd hoorquote:
het ging me er meer om dat 4 pistolets voor een man niet echt superveel zijn ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nou en? Straks gaan de bitterballen het vuur weer in. Van lekker eten krijg je geen kaal hoofd hoor
waren er 4 per uur he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het ging me er meer om dat 4 pistolets voor een man niet echt superveel zijn ofzo
Que?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt ook dat stok twee seizoenkaarten heeft voor twee stoelen
Gewoon 4 in 5 minuten hoorquote:
Ik ben wel blij genoeg met mijn woonplaats, maar ik ben blijer met mijn privacy.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon in welk dorp je woont. Wat maakt het in godsnaam uit zeg.
Blijkbaar ben je toch niet blij genoeg met je woonplaats, dat je het durft uit te spreken.
[..]
Nee, ieder z'n ding. Het zijn wel vaak grappige figuren die het doen, maar dat terzijde.
Ja toch no spang. Alleen vroeger ging ik dan tv kijken en nu sport ik regelmatig.quote:
hij is toch niet kaal?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja toch no spang. Alleen vroeger ging ik dan tv kijken en nu sport ik regelmatig.
Zal het nog wel veel zijn, maar who cares. Die Hoax is kaal, op zijn 23e. Dus dat lijkt me een stuk pijnlijker aangezien zijn haar nooit meer terug komt.
ja wel, als ie tegen jou heeft gezgd dat ie haar heeft is dat een hoax.quote:
ik heb z'n foto toch gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja wel, als ie tegen jou heeft gezgd dat ie haar heeft is dat een hoax.
Voor zijn 30e sowieso wel. Check die inhammen danquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt ook dat stok twee seizoenkaarten heeft voor twee stoelen
Mono's party ook nog ff op tinychat mijn cam aangezet. Niet volledig herkenbaar in beeld, maar toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja wel, als ie tegen jou heeft gezgd dat ie haar heeft is dat een hoax.
ik kijk niet op tinychat van fokkers die feesten. te pijnlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Mono's party ook nog ff op tinychat mijn cam aangezet. Niet volledig herkenbaar in beeld, maar toch.
Als je 150 hebt gewogen, heb je nu vel waar je U tegen zegt, net als die dikkertjes van Faty's en there feeders waarbij het vel 3 jaar laten nog tot op de grond hangt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor zijn 30e sowieso wel. Check die inhammen dan
Het gaat u geen neuk aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Prof_Hoax kom je nog met je woonplaats lafaard of hoe zit het?
achja gewoon eroverheen kammenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor zijn 30e sowieso wel. Check die inhammen dan
Oh geen idee, kwam het laatst tegen in de AT list, niet verder naar gekeken eigenlijk. in 1 topic en snachts pizza en 11 boterhammen. Vind ik veel.quote:
Je woont in Zandstraat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je 150 hebt gewogen, heb je nu vel waar je U tegen zegt, net als die dikkertjes van Faty's en there feeders waarbij het vel 3 jaar laten nog tot op de grond hangt.
[..]
Het gaat u geen neuk aan.zoals net al aangegeven, mijn woonplaats is ongeveer net zo groot als 1 straat in Rotterdam, iets makkelijker om te weten hoe en wat. En ik ben nogal dol op mijn privacy
ach de een eet veel de ander wordt kaal, lekker boeiendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh geen idee, kwam het laatst tegen in de AT list, niet verder naar gekeken eigenlijk. in 1 topic en snachts pizza en 11 boterhammen. Vind ik veel.
Hoeveel A'dammers wonen nu daadwerkelijk in het centrum. Niemand kan dat betalen dus loop niet zo tof te doen met iets waar je helemaal niet woont.quote:
je hebt ook dikke mensen die kaal wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach de een eet veel de ander wordt kaal, lekker boeiend
Fixedquote:
kanker lelijkquote:
zeker welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt ook dikke mensen die kaal wordendat lijkt mij pas pijnlijk.
Nee maar stel, dat ik inderdaad, wat stokstaart pretendeert, kaal zou zijn op mijn 30ste.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach de een eet veel de ander wordt kaal, lekker boeiend
ja kan ook om een andere reden kaal zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee maar stel, dat ik inderdaad, wat stokstaart pretendeert, kaal zou zijn op mijn 30ste.
Dan liever dat, wat zeg ik liever kaal voor altijd dan 150 kilo wegen, das veulEn kaal zijn heb je geen last van, hij sterft aan een hart- en of vaatziekte door zijn obesitas
Dus ik geef geen neuk
Wat maakt jou het uit. Je hebt toch al geen leven. Of je nu kaal of dik bent, je maakt toch niks mee daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee maar stel, dat ik inderdaad, wat stokstaart pretendeert, kaal zou zijn op mijn 30ste.
Dan liever dat, wat zeg ik liever kaal voor altijd dan 150 kilo wegen, das veulEn kaal zijn heb je geen last van, hij sterft aan een hart- en of vaatziekte door zijn obesitas
Dus ik geef geen neuk
Oh grappig. Vast stokstaart als bron. Die vetklep dacht dat Zeeuws-Vlaanderen in Groningen zou liggen, ik zou niet veel waarde hechten aan dat "gerucht"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je woont in Zandstraat?Nee ff serieus, je komt niet uit West-Zeeuws Vlaanderen hoor ik net. Dus ik kom er wel achter.
Kleuter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
kanker lelijk
amsterdam
zwammerdam
rotterdam!
Opgefokt kneusje, het is toch een mooie foto?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel A'dammers wonen nu daadwerkelijk in het centrum. Niemand kan dat betalen dus loop niet zo tof te doen met iets waar je helemaal niet woont.
Ik hossel die chicks met mijn vellen jongen. Ga jij nou maar naar de kazerne. Lekker katten uit de boom redden of zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je 150 hebt gewogen, heb je nu vel waar je U tegen zegt, net als die dikkertjes van Faty's en there feeders waarbij het vel 3 jaar laten nog tot op de grond hangt.
[..]
Het gaat u geen neuk aan.zoals net al aangegeven, mijn woonplaats is ongeveer net zo groot als 1 straat in Rotterdam, iets makkelijker om te weten hoe en wat. En ik ben nogal dol op mijn privacy
Boh grappig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit. Je hebt toch al geen leven. Of je nu kaal of dik bent, je maakt toch niks mee daar.
Lekker brandende kippenhokken blussen in 't weekend.
Of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt ook dikke mensen die kaal wordendat lijkt mij pas pijnlijk.
Vertel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja kan ook om een andere reden kaal zijn
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kleuter.
[..]
Opgefokt kneusje, het is toch een mooie foto?
Zie je wel, de meeste Rotterdommers zitten zo opgekropt met frustaties en haat, kinderachtig gedrag..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef haan33 het volgende:
de lekkerste chicks vind je sowieso in Berkel
Scheermesjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou chemotherapie dit dat..
Even een onderonsje, maak je niet dikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inhoudelijk op iets in gaan is niet aan jou besteed merk ik wel
Dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
Haha Prof_Hoax is een mietje, hij durft niet te zeggen waar hij woont
Dat dik maken laat ik wel aan jou overquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Even een onderonsje, maak je niet dik
Feitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feit. Alleen heb je het zelf niet helemaal door denk ik.
Voelen is dus niet jou sterkste punt. Al zal het mij niks verbazen als hoax een paar TR heeft gemacht.quote:
scherp dezequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat dik maken laat ik wel aan jou over
he, eindelijk eens een goeie plaats voor die smileyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh. Zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou chemotherapie dit dat..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
he, eindelijk eens een goeie plaats voor die smiley
Nou nee, het was een inkoppertje. En ik als voetballer kan die makkelijk makenquote:
ik dacht dat je brandweer wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel
[..]
Nou nee, het was een inkoppertje. En ik als voetballer kan die makkelijk maken
ik heb al een broodje opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
Wie wil er een kikkertje?Zo'n groene, van Haribo
Heb al een pizza en 4 pistoletjes op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ook, maar stokstaart de alwetende zegt van nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat je brandweer was
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef smegmanus het volgende:
Hey leuk, weer een flame/SC/kloten/tyfus topic.
Geef mij maar een rode.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef smegmanus het volgende:
Ja dat verwacht je niet in ONZquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb al een pizza en 4 pistoletjes op.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Nu sta ik er op als een hele vadsige stokstaart terwijl ik 90 kilo weeg en 2 meter lang ben. Dat valt toch wel mee?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
8 witte boterhammen met roomboter + pure hagelslag
jezelf gaan verdedigenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Nu sta ik er op als een hele vadsige stokstaart terwijl ik 90 kilo weeg en 2 meter lang ben. Dat valt toch wel mee?
nee de eckte eckte wegen gewoon 60 kg en zijn 2 meterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
ach met dit weer moet je nou eenmaal stevig staanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
jezelf gaan verdedigenhoe onzeker kan je zijn ?
!
Het klopt dus, je bent dik vadsig en je weet het zelf ook.
Achossie, eigenlijk zou ik je met rust moeten laten.
Droefneus.
Iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
jezelf gaan verdedigenhoe onzeker kan je zijn ?
!
Het klopt dus, je bent dik vadsig en je weet het zelf ook.
Achossie, eigenlijk zou ik je met rust moeten laten.
Droefneus.
Rot op.quote:
In Rwanda zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee de eckte eckte wegen gewoon 60 kg en zijn 2 meter
Halve haanquote:
Anderhalf half-haantje bestellen bij de lokale snackbarquote:
Hoe kinderachtig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd![]()
Straks mijn huis in brand steken en dan jou natuurlijk bellen. Moet je me van die ladder slepen en dan schop ik je naar beneden. Eerst een natte scheet in je gezicht laten natuurlijk
quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach met dit weer moet je nou eenmaal stevig staan
Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Anderhalf half-haantje bestellen bij de lokale snackbar
Eckte mannen eten bevroren patatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Dan drink ik de frituur pan daarna ook nog wel leeg
Wat een kutbrandweer ben jij zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig.
En nee, 150 kilo is toch echt te veel voor me.
We hebben tevens een hoogwerker, geen ladderwagen
en waag het om 'frietsaus' te zeggen,quote:
Uit een glazen pot. Die ze ook opetenquote:
Je snapt mijn 'grap' niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Dan drink ik de frituur pan daarna ook nog wel leeg
het is patatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
en waag het om 'frietsaus' te zeggen,
dat zeg ik ookquote:
quote:
heeft hoax een kale?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
wel leuk deze wendig eerst over grafsteden, toen over de kale van hoax, toen over het eet gedrag van stokstraart en nu gewoon over eten algemeen
potverdikkemme, ik ga ff plassen.quote:
Anderhalf half haantje? Hallo, Rotterdam he... Niet te moeilijk nouquote:
3 kwartquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Anderhalf half haantje? Hallo, Rotterdam he... Niet te moeilijk nou
dit nummer eronderquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee want je hebt een anderhalf deel van een halve haan?
Ja, en nou?quote:
housequote:
Nee, anderhalve keer een halve haanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee want je hebt een anderhalf deel van een halve haan?
dat is dus anderhalve haanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, anderhalve keer een halve haan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |