Haaa die Stofje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef Stofje het volgende:
Rotterdam is erg lelijk. Amsterdam is wel erg mooi, maar is feitelijk geen prettige stad om te zijn. Ergo, het is allebei tamelijk matig.
Je hebt GELIJK,quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef BoemBats het volgende:
Waarom is hoogbouw beter dan laagbouw?
Waar heb ik gelijk in? Ik vroeg alleen wat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Je hebt GELIJK,
URK is de BESTE !!!!!
helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef Stofje het volgende:
Rotterdam is erg lelijk. Amsterdam is wel erg mooi, maar is feitelijk geen prettige stad om te zijn. Ergo, het is allebei tamelijk matig.
Deze manquote:
Europees voetbal.quote:
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?quote:
Feyenoord, 2002.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?
Marinier was het toch?quote:
Barcelona, maar wat doet dat ertoe?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zei Europese top, niet de subtop.
Moeten teren op iets dat 17 (!) jaar geleden is gebeurd "quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet begrijpt dat dit om Nederlandse clubs gaat
FC Barcelona.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?
Nee Feyenoord met hun 2002quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moeten teren op iets dat 17 (!) jaar geleden is gebeurd ""
Kom ik ermee weg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet begrijpt dat dit om Nederlandse clubs gaat
Bij feyenoord gebeurd nooit niks meer..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
Ow ik vind Feyenoord trouwens een veel leukere club dan Ajax, dat dan weer wel.
kakkerlakquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
Ow ik vind Feyenoord trouwens een veel leukere club dan Ajax, dat dan weer wel.
en de 1e training van je kakkerlakkenclubje dan kneusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef vandermar het volgende:
Rotterdam: Feyenoord
Amsterdam: ajax opendag a.k.a. 1 miljoen mensen a.k.a. HOMO OPTOCHT.
Rotterdam dus.
Geen 1 miljoen billentikkersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en de 1e training van je kakkerlakkenclubje dan kneus
daar komt zeker niemand op af
ook niet bij de opendag van ajax mongoolquote:
Wel man, duurt een week ofzo. Alle spelers op bootjes door de grachten. JWT gekke mangen mang.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet bij de opendag van ajax mongool
Snap hem nu pas en ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel man, duurt een week ofzo. Alle spelers op bootjes door de grachten. JWT gekke mangen mang.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snap hem nu pas en ik moest lachen
Dan ben je nooit in Den Helder geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Veel lelijker dan R'dam wordt het in Nederland niet.
Wanneer ga je nou mee naar Feyenoord man. Sparta is echt een zielig kneuzenpubliek. Op Snuf na uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou van Rotterdam.
De stad heeft ook wel foute wijken met een hoog "andere-taal" gehalte
Maar centrum is mooi, mooie hoogbouw, de haven, Euromast, Sparta (Kasteel is gewoon een mooi stadion, dat kan niemand ontkennen) , hier is Kapsalon uitgevonden
En hier mogen stenen ganzen de kroeg tenminste nog in
Ooit wel eens in Hoorn geweest?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Veel lelijker dan R'dam wordt het in Nederland niet.
Hossel kaartjes, ik ga mee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou mee naar Feyenoord man. Sparta is echt een zielig kneuzenpubliek. Op Snuf na uiteraard.
Komt goed! Klassieker is helaas uitverkocht anders zou ik je daarmee naar toe nemen. Dan kunnen we ouderwets gezellig stenen op Manke Steven gooien!quote:
Dit zie je ook op het veld terug. Ajax speelt mietjesvoetbal en gokt er op dat ze de scheids mee hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef remlof het volgende:
Ze hebben allebei wel wat al zijn ze heel anders. Rotterdam komt harder op me over, Amsterdam softer.
Als jullie godverdomme alleen maar een simpele metrolijn moeten bouwen verzakt direct heel dat openluchtmuseum.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als de lente komt dan gooien wij...
Rotterdam,uitdrukkingsloze grouwe kutstad met lelijke en domme mensen.
Wie is hier nou dom?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als de lente komt dan gooien wij...
Rotterdam,uitdrukkingsloze grouwe kutstad met lelijke en domme mensen.
Haha, altijd maar jullie... en altijd maar haat en jaloezie naar de mooiste stad van Nederland met een oud historisch binnenstad die niet plat gebombardeerd isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jullie godverdomme alleen maar een simpele metrolijn moeten bouwen verzakt direct heel dat openluchtmuseum.
Het is wel duidelijk waar het intellect zit inderdaad.
Het is trouwens 'grauwe' niet 'grouwe' . Hoofdstedelijke proleet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |