Haaa die Stofje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef Stofje het volgende:
Rotterdam is erg lelijk. Amsterdam is wel erg mooi, maar is feitelijk geen prettige stad om te zijn. Ergo, het is allebei tamelijk matig.
Je hebt GELIJK,quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef BoemBats het volgende:
Waarom is hoogbouw beter dan laagbouw?
Waar heb ik gelijk in? Ik vroeg alleen wat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Je hebt GELIJK,
URK is de BESTE !!!!!
helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef Stofje het volgende:
Rotterdam is erg lelijk. Amsterdam is wel erg mooi, maar is feitelijk geen prettige stad om te zijn. Ergo, het is allebei tamelijk matig.
Deze manquote:
Europees voetbal.quote:
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?quote:
Feyenoord, 2002.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?
Marinier was het toch?quote:
Barcelona, maar wat doet dat ertoe?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zei Europese top, niet de subtop.
Moeten teren op iets dat 17 (!) jaar geleden is gebeurd "quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet begrijpt dat dit om Nederlandse clubs gaat
FC Barcelona.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Welke club heeft daar voor het laatst aan de top gestaan?
Nee Feyenoord met hun 2002quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moeten teren op iets dat 17 (!) jaar geleden is gebeurd ""
Kom ik ermee weg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doen alsof je niet begrijpt dat dit om Nederlandse clubs gaat
Bij feyenoord gebeurd nooit niks meer..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
Ow ik vind Feyenoord trouwens een veel leukere club dan Ajax, dat dan weer wel.
kakkerlakquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
Ow ik vind Feyenoord trouwens een veel leukere club dan Ajax, dat dan weer wel.
en de 1e training van je kakkerlakkenclubje dan kneusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef vandermar het volgende:
Rotterdam: Feyenoord
Amsterdam: ajax opendag a.k.a. 1 miljoen mensen a.k.a. HOMO OPTOCHT.
Rotterdam dus.
Geen 1 miljoen billentikkersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en de 1e training van je kakkerlakkenclubje dan kneus
daar komt zeker niemand op af
ook niet bij de opendag van ajax mongoolquote:
Wel man, duurt een week ofzo. Alle spelers op bootjes door de grachten. JWT gekke mangen mang.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet bij de opendag van ajax mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |