groningen is ook een leuke stad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Charlois
Zelf opgegroeid in pendrecht, later nog even in lombardijen gewoond en daarna charlois
Rotterdam-zuid
Woon nu dan weer in groningen, valt ook wel te doen.
ja, dat doen wij amsterdammers allemaal, collectiefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jullie zijn meer bezig met het aanleggen van de noordfaal lijn?
Toch mis ik die tijden wel man, 010 tegen 020 heerlijk.quote:
ja toch? Jullie werken allemaal in de bouw toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat doen wij amsterdammers allemaal, collectief.
nee, nee wij hebben ALLE beroepen, jullie alleen palletsorteerders in de havenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja toch? Jullie werken allemaal in de bouw toch?
Moet ook gewoon weer terugkomen die tijd. Heerlijk die sfeer:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch mis ik die tijden wel man, 010 tegen 020 heerlijk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, nee wij hebben ALLE beroepen, jullie alleen palletsorteerders in de haven.
Meeste neuzen hebben wel iets met spoorwegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja toch? Jullie werken allemaal in de bouw toch?
Hagenees met een liefde voor 020? Vast geen ecke dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef renwan het volgende:
Doe mij maar Amsterdam dan, Rotterdam!
Den Haag
Kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hagenees met een liefde voor 020? Vast geen ecke dan.
nee, idd, je kan natuurlijk niet normaal nadenken, je MOET een minderwaardigheidscomplex en een aangeboren haat hebben voor Amsterdam als je uit DH komtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hagenees met een liefde voor 020? Vast geen ecke dan.
ja, dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wij? Jullie? das niet kinderachtig? Nee,ben ik niet met je eens, zet een auto in A`dam neer meet een F sticker en er gebeurt niks en andersom blijft er niks meer van de auto over.
Fixedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je MOET een een aangeboren haat hebben voor Amsterdam
ja alleen het beetje jammer dat mensen elkaar gewoon aardig vinden als ze niet hadden geweten voor welke voetbal club ze zijn of uit welke stad ze kwamen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:50 schreef Monopoly het volgende:
Ach mensen zijn mensen, en je hebt nou eenmaal mensen die andere niet kunnen luchten.
Maar qua stad en leefbaarheid vind ik het hier heerlijk wonen in Rotterdam.
Zou niet weten hoe dat in amsterdam zit, want daar heb ik nog nooit gewoond.
oh je kan er best wonen hoor. Heb alleen een schijt hekel aan die mensen die voor je huis gaan staan en dan zon groepsleidert een verhaal gaat vertellen. beter pleur je gewoon op met je geschiedenis.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:50 schreef Monopoly het volgende:
Ach mensen zijn mensen, en je hebt nou eenmaal mensen die andere niet kunnen luchten.
Maar qua stad en leefbaarheid vind ik het hier heerlijk wonen in Rotterdam.
Zou niet weten hoe dat in amsterdam zit, want daar heb ik nog nooit gewoond.
En dat vind je zelf niet een klein beetje debiel?quote:
Ja dat is het nadeel van de binnenstad. Dat is in elke grote stad met cultuurhistorie zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh je kan er best wonen hoor. Heb alleen een schijt hekel aan die mensen die voor je huis gaan staan en dan zon groepsleidert een verhaal gaat vertellen. beter pleur je gewoon op met je geschiedenis.
quote:
Kleutersquote:
Ja, niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wij? Jullie? das niet kinderachtig? Nee,ben ik niet met je eens, zet een auto in A`dam neer meet een F sticker en er gebeurt niks en andersom blijft er niks meer van de auto over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |