Goeien grap!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:11 schreef Stokstaart het volgende:
Arjen Robben komt toch uit Groningen jongens, of niet?
[ afbeelding ]
Gert zei laatst toch: De lichamelijk gehandicapten achter het doel. De geestelijk gehandicapten in de rest van het stadion.quote:
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je precies dan? En niemand zoekt hier de confrontatie met jou hoor, je bent zelf degene die hier in dit topic komt reageren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
En ik ben weer weg hier. Rotterdamse pauperhoer stosktaart moet weer confrontatie zoeken.
Zielig eigenlijk.
Nee triest.. ja het is gewoon triest.
Nja, ieder z'n meug zeg maar.
Was inderdaad prachtige opmerking.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gert zei laatst toch: De lichamelijk gehandicapten achter het doel. De geestelijk gehandicapten in de rest van het stadion.
Nou vooruit maar. Doe je zusje de groeten weer hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
En ik ben weer weg hier. Rotterdamse pauperhoer stosktaart moet weer confrontatie zoeken.
Zielig eigenlijk.
Nee triest.. ja het is gewoon triest.
Nja, ieder z'n meug zeg maar.
Hoax heeft een soort Crush op Steven en mij. Hij zoekt ons altijd op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je precies dan? En niemand zoekt hier de confrontatie met jou hoor, je bent zelf degene die hier in dit topic komt reageren.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
Hoax-nerd moet ook even wat kwijt jongens
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je precies dan? En niemand zoekt hier de confrontatie met jou hoor, je bent zelf degene die hier in dit topic komt reageren.
Steven is dan ook de enige die normaal doet en zich niet al te druk maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoax heeft een Crush op Steven en mij. Hij zoekt ons altijd op.
Een soort fan is hij denk ik stiekem. Omdat we alles zeggen wat hij niet durft te zeggen
Waar precies, appel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]Ben je nu blind of?
In Zeeuws-Vlaanderen. Hoezo?
Ja dat snap ik, ik vraag waarom, en het feit dat ik herhaal " Zeeuws-Vlaanderen" geeft aan dat ik dat ingezoomd genoeg vindquote:
Omdat iedereen het hier over plaatsnamen heeft en jij met 'Zeeuws-Vlaanderen' aankomt. Vertel dan ook gelijk waar je woont, dan is de discussie gelijkwaardig. Zeg het maar: Oost- of West?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik vraag waarom, en het feit dat ik herhaal " Zeeuws-Vlaanderen" geeft aan dat ik dat ingezoomd genoeg vind
Hij zit waarschijnlijk bij de vrijwillige brandweer ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Is geheim kapitein. Snap dat dan.
Straks komen we hem allemaal uitlachen op de kazerne.
Ja, want een stad in Zeeland is net zo groot als een stad als Rotterdam / Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat iedereen het hier over plaatsnamen heeft en jij met 'Zeeuws-Vlaanderen' aankomt. Vertel dan ook gelijk waar je woont, dan is de discussie gelijkwaardig. Zeg het maar: Oost- of West?
Alsof je daar met vloed nog kan komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Is geheim kapitein. Snap dat dan.
Straks komen we hem allemaal uitlachen op de kazerne.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk bij de vrijwillige brandweer ook.
Mag je dan ook met de sirene spelen?quote:
hij mag tenminste nog aan knopjes zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag je dan ook met de sirene spelen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag je dan ook met de sirene spelen?
Steven moet je ook niet hoor. Zelfs Smegmanus gaf je laatst aardig de wind van voren las ik. Of je maar niet meer wakker wilde worden was het toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Steven is dan ook de enige die normaal doet en zich niet al te druk maakt.
Jij moet zo nodig zielig in elk topic waar ik reageer confrontatie zoeken. Mij best ik lig er niet wakker van maar bij jou zit het schijnbaar zo hoog dat ik geen reactie kan plaatsen zonder dat jij er een (naar jou idee) grappig opmerking op moet maken
Met je dikke harses.. 11 boterhammen op een maal en 's nachts pizza's eten... tuurlijk vent, geen wonder dat je 150 kilo woog met je vadsige papkop.
Waarom zeg je niet gewoon in welk dorp je woont. Wat maakt het in godsnaam uit zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want een stad in Zeeland is net zo groot als een stad als Rotterdam / Amsterdam?
Get real.
Nee, ieder z'n ding. Het zijn wel vaak grappige figuren die het doen, maar dat terzijde.quote:
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij mag tenminste nog aan knopjes zitten
Wacht ik stuur je zijn foto jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk bij de vrijwillige brandweer ook.
Stok...is dit waar? Ben je echt zo'n oude snoeperd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Steven is dan ook de enige die normaal doet en zich niet al te druk maakt.
Jij moet zo nodig zielig in elk topic waar ik reageer confrontatie zoeken. Mij best ik lig er niet wakker van maar bij jou zit het schijnbaar zo hoog dat ik geen reactie kan plaatsen zonder dat jij er een (naar jou idee) grappig opmerking op moet maken
Met je dikke harses.. 11 boterhammen op een maal en 's nachts pizza's eten... tuurlijk vent, geen wonder dat je 150 kilo woog met je vadsige papkop.
Alsof je aan de knopjes wilt zitten van een meijdt met een sirene stem, daarvoor moet je toch echt naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij mag tenminste nog aan knopjes zitten
Waar zegt hij dan dat steven hem moet? Volgens mij zegt ie alleen dat Steven normaal doetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven moet je ook niet hoor. Zelfs Smegmanus gaf je laatst aardig de wind van voren las ik. Of je maar niet meer wakker wilde worden was het toch?
Lekker voor je. Met je schijnheilige gedoe en kontkruiperij bij de modjes en yvonne . ahahahahaha
Alsof dat de enige optie isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof je aan de knopjes wilt zitten van een meijdt met een sirene stem, daarvoor moet je toch echt naar Amsterdam.
Kontkruiperij ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven moet je ook niet hoor. Zelfs Smegmanus gaf je laatst aardig de wind van voren las ik. Of je maar niet meer wakker wilde worden was het toch?
Lekker voor je. Met je schijnheilige gedoe en kontkruiperij bij de modjes en yvonne . ahahahahaha
ja ccquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar zegt hij dan dat steven hem moet? Volgens mij zegt ie alleen dat Steven normaal doet
[..]
Alsof dat de enige optie is
Als jij er gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ccLaat mij daarin geloven.
Hij woog 150 kilo. En naar de laatste "wat eet jij" op dit moment topics of zo iets, is hij inderdaad een zeug die zich volvreetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stok...is dit waar? Ben je echt zo'n oude snoeperd.Of is Prof_Hoax gewoon jaloers op je gezonde eetlust?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hij woog 150 kilo. En naar de laatste "wat eet jij" op dit moment topics of zo iets, is hij inderdaad een zeug die zich volvreet
En online de stoere jongen uithangt uiteraard.
Meh, jammerlijk op zijn minst.
dit?quote:
Vroeger heb ik 150 kg gewogen ja. Toen vrat ik echt hoeveelheden waar de gemiddelde varkensboer zijn stal 2 weken van eten kan geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stok...is dit waar? Ben je echt zo'n oude snoeperd.Of is Prof_Hoax gewoon jaloers op je gezonde eetlust?
Ik vind jou anders ook niet zo'n toffe boy hoor met je gewichtige praatjes, maar ondertussen niet eens durven vertellen waar je exact woont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hij woog 150 kilo. En naar de laatste "wat eet jij" op dit moment topics of zo iets, is hij inderdaad een zeug die zich volvreet
En online de stoere jongen uithangt uiteraard.
Meh, jammerlijk op zijn minst.
Schijnt ook dat stok twee seizoenkaarten heeft voor twee stoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook al woog je nu nog 150kg, dan zou het me nog een worst wezen. Dat Prof_Hoax dit aanhaalt is alleen maar een bewijs dat hij de discussie inhoudelijk niet echt aankan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger heb ik 150 kg gewogen ja. Toen vrat ik echt hoeveelheden waar de gemiddelde varkensboer zijn stal 2 weken van eten kan geven.
Inmiddels heb ik geen medicatie meer (Prednison) en train ik elke week 4x.
Ja nou en? Straks gaan de bitterballen het vuur weer in. Van lekker eten krijg je geen kaal hoofd hoorquote:
het ging me er meer om dat 4 pistolets voor een man niet echt superveel zijn ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nou en? Straks gaan de bitterballen het vuur weer in. Van lekker eten krijg je geen kaal hoofd hoor
waren er 4 per uur he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het ging me er meer om dat 4 pistolets voor een man niet echt superveel zijn ofzo
Que?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt ook dat stok twee seizoenkaarten heeft voor twee stoelen
Gewoon 4 in 5 minuten hoorquote:
Ik ben wel blij genoeg met mijn woonplaats, maar ik ben blijer met mijn privacy.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon in welk dorp je woont. Wat maakt het in godsnaam uit zeg.
Blijkbaar ben je toch niet blij genoeg met je woonplaats, dat je het durft uit te spreken.
[..]
Nee, ieder z'n ding. Het zijn wel vaak grappige figuren die het doen, maar dat terzijde.
Ja toch no spang. Alleen vroeger ging ik dan tv kijken en nu sport ik regelmatig.quote:
hij is toch niet kaal?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja toch no spang. Alleen vroeger ging ik dan tv kijken en nu sport ik regelmatig.
Zal het nog wel veel zijn, maar who cares. Die Hoax is kaal, op zijn 23e. Dus dat lijkt me een stuk pijnlijker aangezien zijn haar nooit meer terug komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |