Héél lekker! Maar wat in dat boek is niet héél lekker?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, hoe was die laatste? Het gerecht van de cover! Zeer benieuwd naar. :-)
Gelukkig heb je lekker gegetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:58 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Neuh, doe ik niet aan; ik heb een goed gewicht en eet al gezond
Gisteren met n date uit eten geweest. Lekker gegeten maar date gaat m niet worden
Sushi, wildstoofpotje en dessert met pana cotta en passievruchtensorbet![]()
Iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelukkig heb je lekker gegeten
quote:
Mmm, stoofpotje met puree? Iets met gebakken aardappeltjes, kip-citroen-knof-honing uit de oven oid? Najah, er zijn natuurlijk een heleboel niet-pittige gerechten zonder pastaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een date hahaha. Kreeg hij ook nog ontbijt?
![]()
Ik had 2 beschuiten overjarige kaas, nu een sinaasappel en vnv kook ik voor een vriendin en weet nog niet wat. Ze houdt niet van pasta en niet van pittig...
Het wordt foe yong hai met mihoenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mmm, stoofpotje met puree? Iets met gebakken aardappeltjes, kip-citroen-knof-honing uit de oven oid? Najah, er zijn natuurlijk een heleboel niet-pittige gerechten zonder pasta![]()
En nee, geen ontbijt, ben eerder de deur uitgegaan dan hij
+ sate en kroepoekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het wordt foe yong hai met mihoen
Ook lekker!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het wordt foe yong hai met mihoenmaar bedankt voor je ideeen, klinkt goed!
en hopelijk is je huis niet leeg zo
Idd en ik zag ze daarstraks en het is me gelukt om ze niet te kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]Je blijft er alleen zo in door kanen
![]()
Echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Layschips: sour cream & herbs.
Nog even van genieten totdat ze daar ook 25% minder zout in stoppen.
Potje zout kost tegenwoordig nog steeds niet echt heel veel...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt heIk wil de eckte chips terug, niet die laffe troep van tegenwoordig!
Dat ziet er niet echt uit alsof ik dat zou gaan etenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag 3.2 kg buikspek gehaald bij de biologische slager, ik ga morgen porchetta maken
[ afbeelding ]
En ze blijven ook maar doorgaan, terwijl het wel duidelijk is dat veel mensen het smerig vinden: het verkoopt veel minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt heIk wil de eckte chips terug, niet die laffe troep van tegenwoordig!
Zelf zout over de chips doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Potje zout kost tegenwoordig nog steeds niet echt heel veel...
Zelf zout eroverheen doen, werkt alleen maar als je chips nog warm is, ergo als je hem zelf gemaakt/ gebakken hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze blijven ook maar doorgaan, terwijl het wel duidelijk is dat veel mensen het smerig vinden: het verkoopt veel minder.
Eikels bij Pepsi Co.
[..]
Zelf zout over de chips doen.![]()
Dat heb ik al geprobeerd en dat geeft absoluut niet hetzelfde effect.
Goed gevulde snert met vleeskrabbetjes, rookworst en spekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit me nu al te verheugen op het avondeten dat ik over 15 uur voorgezet krijg: SNERT!![]()
![]()
Qua vlees ben ik net een halve moslim.. Ik vreet geen varkensvleesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:57 schreef HAL9000S het volgende:
Tsss.... pussy. Het is iig porchetta, meesterlijk imo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Porchetta
Het kan natuurlijk dat je niet into heerlijk geslowroasted buikspek bent, gevuld met verse kruiden maar that's your loss.
Buikspek is geweldig maar deze foto ziet er niet zo lekker uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag 3.2 kg buikspek gehaald bij de biologische slager, ik ga morgen porchetta maken
[ afbeelding ]
Rookworst en verse worst, en dikke witte bammen met spek =quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed gevulde snert met vleeskrabbetjes, rookworst en spek
Niet? Ik zou er nu meteen m'n tanden in zetten, bohquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Buikspek is geweldig maar deze foto ziet er niet zo lekker uit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:05 schreef RobinOok het volgende:
Niks mis met buikspek, maar dat op die foto is volgens mij echt geen buikspek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |