Dat is in februari wel klaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh thnx voor de felicitaties
Zijn hier nog mensen die in het kader van het nieuwe jaar gezonder zijn gaan eten? Ik zie echt overal om me heen mensen op dieet, en volop aan het sporten.
Neuh doe ik niet aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn hier nog mensen die in het kader van het nieuwe jaar gezonder zijn gaan eten? Ik zie echt overal om me heen mensen op dieet, en volop aan het sporten.
Nog van hartequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ojaa idd. Ik zou dat wel willen eten hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Roze_Marijn het volgende:
Neen hoor, maar gisteren kreeg ik de opmerking dat mijn worstjes op 'n buitenaards wezen leek met scherpe tanden en oogskes, zie vorige posts
Die moet ik een keer maken, ziet erquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Roze_Marijn het volgende:
Vandaag eten zonder tanden en ogen ....![]()
![]()
Pasta met prei, spek en kaassaus
[ afbeelding ]
Die zijn echt zo lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die moet ik een keer maken, ziet eruit.
Ik zelf zit hier wat van te snaaien:
[ afbeelding ]
Ooo, hoe was die laatste? Het gerecht van de cover! Zeer benieuwd naar. :-)quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond twee gerechten uit Plenty: shakshuka en aubergine met granaatappel en karnemelk saus
waarom moet ik er nu al uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt me een echte studentenmaaltijd
waarom ben ik nog wakker?
Dat idee heb ik inderdaad ook wel! Ik ben zelf wat koolhdraten aan het minderen, maar dat doe ik al vanaf begin december.quote:
Neuh, doe ik niet aan; ik heb een goed gewicht en eet al gezondquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |