Lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden een hééle grote pan groentensoep met ballen![]()
bijna helemaal op!
En daarnet een Hertog Jan bock biertje met wat gevulde zoete pepertjes
Halfje wit als in 11 boterhammen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Halfje wit met roomboter en grillworst
Jepquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Halfje wit als in 11 boterhammen?.
Slaap je wel lekker vanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep, en nog een glaasje wodka van gisteren.
wij ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond bij Shabu Shabu eten,![]()
http://www.shabushabu.nl/shabu-shabu-den-haag
Zin in
Echte zuurvlees van een hoppe heb ik nog nooit gehad, lijkt me lekker..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef foodlover het volgende:
Voor mij: Zuurvlees met hutspot.
Voor hem: Zuurvlees met gekookte aardappels en doperwtjes.
Was al lang geleden dat ik dit gemaakt heb met paardenvlees, was heerlijk! Heb nog een rest voor overmorgen, dan met verse friet en mayo.
Ik woon aan de kust, hier stormt het, dus wie weet..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echte zuurvlees van een hoppe heb ik nog nooit gehad, lijkt me lekker..
Gooi eens wat in de lucht, misschien waait het wel naar Groningen
MoBlo, dat ziet er spannend uit maar wat is het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En hij was héérlijk
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En hij was héérlijk
Heb je geen klein ovenschaaltje? Ik maak altijd een lading verse lasagnebladen in één keer en vries dan in: ik heb nu ook weer voor 2 nieuwe lasagnes aan bladen in de vriezer liggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef MaLo het volgende:
[..]Heb je nog wat over?
Lasagne eten wij heel weinig, vriend en dochter houden er niet van en ik vind het geen gerecht om voor mij alleen te maken
OT: een stukje chocoladeletter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nom!
Ja doei.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je geen klein ovenschaaltje? Ik maak altijd een lading verse lasagnebladen in één keer en vries dan in: ik heb nu ook weer voor 2 nieuwe lasagnes aan bladen in de vriezer liggen.
Recept:Recept lijkt me heerlijk, ik ga het wel een keer proberen! En dan ook gewoon voor vriend en dochter, misschien vinden ze het op die manier wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nom!. Ik moet overigens wel kant en klare lasagnebladen gebruiken, ik kan niet kneden, door een mislukte pols
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Mijn lasagne verde van vandaag kwam kant en klaar bij de slager vandaan. Lasagne in de oven en ondertussen salade gemaakt. Na ruim kwartiertje was het beide klaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef MaLo het volgende:
[..]Heb je nog wat over?
Lasagne eten wij heel weinig, vriend en dochter houden er niet van en ik vind het geen gerecht om voor mij alleen te maken
OT: een stukje chocoladeletter
Die uit de supermarkten zijn echt niet te nassen. Zeker de diepvreisvarianten niet. Enkel die van ik meen Iglo was nog een beetje te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn lasagne verde van vandaag kwam kant en klaar bij de slager vandaan. Lasagne in de oven en ondertussen salade gemaakt. Na ruim kwartiertje was het beide klaar.
Bij elke supermarkt verkopen ze kant en klare lasagnes. Alleen maar in de oven en eten maar.
Dat klinkt erg goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef minilot het volgende:
Cakejes aan het bakken met pecannoten en in rum geweekte dadels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En moeders is dan niet beledigd door de bemoeienisquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Pasta, ala mijn moeder. (Beetje saai dus!) Ga er alleen wel ff voor zorgen dat er een sjalotje, pepertje en zo in gedaan wordt!
Soms wel. Dit keer niet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:15 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
En moeders is dan niet beledigd door de bemoeienis? Beetje pit mag wel in eten ja
.
Ja idd, liefst eet ik eigenlijk 2x warm. Had vanmiddag laat al noodles op en tis nu wel erg laat dus net maar 2 kadetjes belegd. Geen zin meer om nog iets te koken, wel jammerquote:
Ik had een broodje pindakaas (en een met smeerkaas), mag ook wel hequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ja, zo laat nog warm eten is ook wel erg zwaar op de maag als je gaat slapen.
Brood is ook nooit mijn favoriet als avondeten. Stokbrood met soep dan weer wel.
En boterhammen met pindakaas, of beter nog, beschuitjes met pindakaas zijn dan weer wel erg lekker als ik soms rond half twaalf thuis kom van biertjes drinken bij een vriend![]()
Lekker!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
8 witte boterhammen met roomboter + pure hagelslag
Ja, het is veel vullenderquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:46 schreef MaximusTG het volgende:
Naja, misschien eens proberen dan. Is het wel vullender dan cornflakes? Want ik kan bv zo een half pak honey loops met melk naar binnen werken en dan na een half uur weer honger hebben. Maar dan zit je wel vol met kcal-en. Oke, cornflakes is natuurlijk wat anders, maar dat zijn dan ook smakeloze dingen. Ontbijtgranen dan.
Haal ze dan ook nooit in huis, af en toe voor de lekker.
Serieus, 2 big-macs, friet en nog een hamburger? Pfoe, zou ik niet wegkrijgen (even afgezien van mijn mening over McD in t algemeenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Big Mac Menu en 1x extra Big Mac en 1 hamburger.
Ziet er heerlijk uit! Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef Under_Score het volgende:
bosnische pita en brood.
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Nu een kopje caramelized pear-thee
Hamburgers zijn gewoon gezond:quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Serieus, 2 big-macs, friet en nog een hamburger? Pfoe, zou ik niet wegkrijgen (even afgezien van mijn mening over McD in t algemeen).
Oeh, dat klinkt op zich wel als een heel goed idee!! Binnenkort maar eens in huis halen!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, wat ik erg lekker vind:
Pitabroodjes (of naan, net wat je lekker vind); verder neem je wat groenten, bv rode paprika, champignons, rode ui, etc. Die bak je met bv paprikapoeder, chilipoeder, komijn, zout, peper, of je neemt een fajita of burritomix. Verder neem je kipfilet of kipdijfilet in reepjes. Haal die reepjes door losgeklopt ei met zout en peper. Daarna door vers broodkruim. Bakken in wat olie tot goudbruin.
Wat ijsbergsla erbij, en broodje vullen met sla, groente en wat kip. Lekker met knoflooksaus (maar dat maakt het wel vetter) of tzatziki.
Pannenkoeken met stroop en vanille-ijs toe, en als groente kun je bijvoorbeeld kiezen voor een boerenkool met rookworst. Dan heb je de hele schijf van vijf wel binnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:08 schreef Bugreport het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideeën voor een gezonde avondmaaltijd?
Ik zei ook niet dat hamburgers an sich ongezond zijn, ik zei dat ik die hoeveelheid hamburgers no way weg zou krijgen. Tis denk ik 3/4 van wat ik op een hele dag eet wat jij daar naar binnen hebt gewerktquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hamburgers zijn gewoon gezond:
OT : :Litertje koude chocomelk en een pak kokosmakronen
Wilde ook eens dit proberen. Dat is toch niet eetbaar man.quote:
Die burger klinkt heerlijk! En Maximus pita ook! Alhoewel ik die kip juist zou kruiden ipv de groenten denk ik, lijkt dan burritos maar dan in n pitaquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:36 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hamburgers an sich ongezond zijn, ik zei dat ik die hoeveelheid hamburgers no way weg zou krijgen. Tis denk ik 3/4 van wat ik op een hele dag eet wat jij daar naar binnen hebt gewerkt
Ik had gisteren overigens ook een hamburger op, of wat wij noemen 'broodje toko': turks brood, hamburger met lekkere kruiden, flinke berg knoflooksaus, gesmoorde uitjes, sla, tomaat![]()
Swel.. is lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wilde ook eens dit proberen. Dat is toch niet eetbaar man.
En weer in het kader van minder vlees eten, heb ik bovenstaande gegeten daarnet,quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, wat ik erg lekker vind:
Pitabroodjes (of naan, net wat je lekker vind); verder neem je wat groenten, bv rode paprika, champignons, rode ui, etc. Die bak je met bv paprikapoeder, chilipoeder, komijn, zout, peper, of je neemt een fajita of burritomix. Verder neem je kipfilet of kipdijfilet in reepjes. Haal die reepjes door losgeklopt ei met zout en peper. Daarna door vers broodkruim. Bakken in wat olie tot goudbruin.
Wat ijsbergsla erbij, en broodje vullen met sla, groente en wat kip. Lekker met knoflooksaus (maar dat maakt het wel vetter) of tzatziki.
Dat is in februari wel klaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh thnx voor de felicitaties
Zijn hier nog mensen die in het kader van het nieuwe jaar gezonder zijn gaan eten? Ik zie echt overal om me heen mensen op dieet, en volop aan het sporten.
Neuh doe ik niet aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn hier nog mensen die in het kader van het nieuwe jaar gezonder zijn gaan eten? Ik zie echt overal om me heen mensen op dieet, en volop aan het sporten.
Nog van hartequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ojaa idd. Ik zou dat wel willen eten hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Roze_Marijn het volgende:
Neen hoor, maar gisteren kreeg ik de opmerking dat mijn worstjes op 'n buitenaards wezen leek met scherpe tanden en oogskes, zie vorige posts
Die moet ik een keer maken, ziet erquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Roze_Marijn het volgende:
Vandaag eten zonder tanden en ogen ....![]()
![]()
Pasta met prei, spek en kaassaus
[ afbeelding ]
Die zijn echt zo lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die moet ik een keer maken, ziet eruit.
Ik zelf zit hier wat van te snaaien:
[ afbeelding ]
Ooo, hoe was die laatste? Het gerecht van de cover! Zeer benieuwd naar. :-)quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond twee gerechten uit Plenty: shakshuka en aubergine met granaatappel en karnemelk saus
waarom moet ik er nu al uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt me een echte studentenmaaltijd
waarom ben ik nog wakker?
Dat idee heb ik inderdaad ook wel! Ik ben zelf wat koolhdraten aan het minderen, maar dat doe ik al vanaf begin december.quote:
Neuh, doe ik niet aan; ik heb een goed gewicht en eet al gezondquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Héél lekker! Maar wat in dat boek is niet héél lekker?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, hoe was die laatste? Het gerecht van de cover! Zeer benieuwd naar. :-)
Gelukkig heb je lekker gegetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:58 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Neuh, doe ik niet aan; ik heb een goed gewicht en eet al gezond
Gisteren met n date uit eten geweest. Lekker gegeten maar date gaat m niet worden
Sushi, wildstoofpotje en dessert met pana cotta en passievruchtensorbet![]()
Iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelukkig heb je lekker gegeten
quote:
Mmm, stoofpotje met puree? Iets met gebakken aardappeltjes, kip-citroen-knof-honing uit de oven oid? Najah, er zijn natuurlijk een heleboel niet-pittige gerechten zonder pastaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een date hahaha. Kreeg hij ook nog ontbijt?
![]()
Ik had 2 beschuiten overjarige kaas, nu een sinaasappel en vnv kook ik voor een vriendin en weet nog niet wat. Ze houdt niet van pasta en niet van pittig...
Het wordt foe yong hai met mihoenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mmm, stoofpotje met puree? Iets met gebakken aardappeltjes, kip-citroen-knof-honing uit de oven oid? Najah, er zijn natuurlijk een heleboel niet-pittige gerechten zonder pasta![]()
En nee, geen ontbijt, ben eerder de deur uitgegaan dan hij
+ sate en kroepoekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het wordt foe yong hai met mihoen
Ook lekker!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het wordt foe yong hai met mihoenmaar bedankt voor je ideeen, klinkt goed!
en hopelijk is je huis niet leeg zo
Idd en ik zag ze daarstraks en het is me gelukt om ze niet te kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]Je blijft er alleen zo in door kanen
![]()
Echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Layschips: sour cream & herbs.
Nog even van genieten totdat ze daar ook 25% minder zout in stoppen.
Potje zout kost tegenwoordig nog steeds niet echt heel veel...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt heIk wil de eckte chips terug, niet die laffe troep van tegenwoordig!
Dat ziet er niet echt uit alsof ik dat zou gaan etenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag 3.2 kg buikspek gehaald bij de biologische slager, ik ga morgen porchetta maken
[ afbeelding ]
En ze blijven ook maar doorgaan, terwijl het wel duidelijk is dat veel mensen het smerig vinden: het verkoopt veel minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt heIk wil de eckte chips terug, niet die laffe troep van tegenwoordig!
Zelf zout over de chips doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Potje zout kost tegenwoordig nog steeds niet echt heel veel...
Zelf zout eroverheen doen, werkt alleen maar als je chips nog warm is, ergo als je hem zelf gemaakt/ gebakken hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze blijven ook maar doorgaan, terwijl het wel duidelijk is dat veel mensen het smerig vinden: het verkoopt veel minder.
Eikels bij Pepsi Co.
[..]
Zelf zout over de chips doen.![]()
Dat heb ik al geprobeerd en dat geeft absoluut niet hetzelfde effect.
Goed gevulde snert met vleeskrabbetjes, rookworst en spekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit me nu al te verheugen op het avondeten dat ik over 15 uur voorgezet krijg: SNERT!![]()
![]()
Qua vlees ben ik net een halve moslim.. Ik vreet geen varkensvleesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:57 schreef HAL9000S het volgende:
Tsss.... pussy. Het is iig porchetta, meesterlijk imo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Porchetta
Het kan natuurlijk dat je niet into heerlijk geslowroasted buikspek bent, gevuld met verse kruiden maar that's your loss.
Buikspek is geweldig maar deze foto ziet er niet zo lekker uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag 3.2 kg buikspek gehaald bij de biologische slager, ik ga morgen porchetta maken
[ afbeelding ]
Rookworst en verse worst, en dikke witte bammen met spek =quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed gevulde snert met vleeskrabbetjes, rookworst en spek
Niet? Ik zou er nu meteen m'n tanden in zetten, bohquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Buikspek is geweldig maar deze foto ziet er niet zo lekker uit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:05 schreef RobinOok het volgende:
Niks mis met buikspek, maar dat op die foto is volgens mij echt geen buikspek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |