Lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hadden een hééle grote pan groentensoep met ballen![]()
bijna helemaal op!
En daarnet een Hertog Jan bock biertje met wat gevulde zoete pepertjes
Halfje wit als in 11 boterhammen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Halfje wit met roomboter en grillworst
Jepquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Halfje wit als in 11 boterhammen?.
Slaap je wel lekker vanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep, en nog een glaasje wodka van gisteren.
wij ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond bij Shabu Shabu eten,![]()
http://www.shabushabu.nl/shabu-shabu-den-haag
Zin in
Echte zuurvlees van een hoppe heb ik nog nooit gehad, lijkt me lekker..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef foodlover het volgende:
Voor mij: Zuurvlees met hutspot.
Voor hem: Zuurvlees met gekookte aardappels en doperwtjes.
Was al lang geleden dat ik dit gemaakt heb met paardenvlees, was heerlijk! Heb nog een rest voor overmorgen, dan met verse friet en mayo.
Ik woon aan de kust, hier stormt het, dus wie weet..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echte zuurvlees van een hoppe heb ik nog nooit gehad, lijkt me lekker..
Gooi eens wat in de lucht, misschien waait het wel naar Groningen
MoBlo, dat ziet er spannend uit maar wat is het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En hij was héérlijk
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En hij was héérlijk
Heb je geen klein ovenschaaltje? Ik maak altijd een lading verse lasagnebladen in één keer en vries dan in: ik heb nu ook weer voor 2 nieuwe lasagnes aan bladen in de vriezer liggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef MaLo het volgende:
[..]Heb je nog wat over?
Lasagne eten wij heel weinig, vriend en dochter houden er niet van en ik vind het geen gerecht om voor mij alleen te maken
OT: een stukje chocoladeletter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nom!
Ja doei.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je geen klein ovenschaaltje? Ik maak altijd een lading verse lasagnebladen in één keer en vries dan in: ik heb nu ook weer voor 2 nieuwe lasagnes aan bladen in de vriezer liggen.
Recept:Recept lijkt me heerlijk, ik ga het wel een keer proberen! En dan ook gewoon voor vriend en dochter, misschien vinden ze het op die manier wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nom!. Ik moet overigens wel kant en klare lasagnebladen gebruiken, ik kan niet kneden, door een mislukte pols
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Mijn lasagne verde van vandaag kwam kant en klaar bij de slager vandaan. Lasagne in de oven en ondertussen salade gemaakt. Na ruim kwartiertje was het beide klaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef MaLo het volgende:
[..]Heb je nog wat over?
Lasagne eten wij heel weinig, vriend en dochter houden er niet van en ik vind het geen gerecht om voor mij alleen te maken
OT: een stukje chocoladeletter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |