Mijn lasagne verde van vandaag kwam kant en klaar bij de slager vandaan. Lasagne in de oven en ondertussen salade gemaakt. Na ruim kwartiertje was het beide klaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef MaLo het volgende:
[..]Heb je nog wat over?
Lasagne eten wij heel weinig, vriend en dochter houden er niet van en ik vind het geen gerecht om voor mij alleen te maken
OT: een stukje chocoladeletter
Die uit de supermarkten zijn echt niet te nassen. Zeker de diepvreisvarianten niet. Enkel die van ik meen Iglo was nog een beetje te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn lasagne verde van vandaag kwam kant en klaar bij de slager vandaan. Lasagne in de oven en ondertussen salade gemaakt. Na ruim kwartiertje was het beide klaar.
Bij elke supermarkt verkopen ze kant en klare lasagnes. Alleen maar in de oven en eten maar.
Dat klinkt erg goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef minilot het volgende:
Cakejes aan het bakken met pecannoten en in rum geweekte dadels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En moeders is dan niet beledigd door de bemoeienisquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Pasta, ala mijn moeder. (Beetje saai dus!) Ga er alleen wel ff voor zorgen dat er een sjalotje, pepertje en zo in gedaan wordt!
Soms wel. Dit keer niet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:15 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
En moeders is dan niet beledigd door de bemoeienis? Beetje pit mag wel in eten ja
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |