Ja idd, liefst eet ik eigenlijk 2x warm. Had vanmiddag laat al noodles op en tis nu wel erg laat dus net maar 2 kadetjes belegd. Geen zin meer om nog iets te koken, wel jammerquote:
Ik had een broodje pindakaas (en een met smeerkaas), mag ook wel hequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ja, zo laat nog warm eten is ook wel erg zwaar op de maag als je gaat slapen.
Brood is ook nooit mijn favoriet als avondeten. Stokbrood met soep dan weer wel.
En boterhammen met pindakaas, of beter nog, beschuitjes met pindakaas zijn dan weer wel erg lekker als ik soms rond half twaalf thuis kom van biertjes drinken bij een vriend![]()
Lekker!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
8 witte boterhammen met roomboter + pure hagelslag
Ja, het is veel vullenderquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:46 schreef MaximusTG het volgende:
Naja, misschien eens proberen dan. Is het wel vullender dan cornflakes? Want ik kan bv zo een half pak honey loops met melk naar binnen werken en dan na een half uur weer honger hebben. Maar dan zit je wel vol met kcal-en. Oke, cornflakes is natuurlijk wat anders, maar dat zijn dan ook smakeloze dingen. Ontbijtgranen dan.
Haal ze dan ook nooit in huis, af en toe voor de lekker.
Serieus, 2 big-macs, friet en nog een hamburger? Pfoe, zou ik niet wegkrijgen (even afgezien van mijn mening over McD in t algemeenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Big Mac Menu en 1x extra Big Mac en 1 hamburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |