Nee hoor. Gewoon een natuurlijke aversie tegen die mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat vind je zelf niet een klein beetje debiel?.
Dan hebben de Amsterdammers deze discussie duidelijk gewonnen, bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een natuurlijke aversie tegen die mensen.
Gaat zelfs zo ver dat als mijn vriendin destijds die flauwe serie Gooische Vrouwen keek ik opgefokt raakte als die Martin (of zo? ) aan het woord was.
Ja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hebben de Amsterdammers deze discussie duidelijk gewonnen, bedankt.
Stevenmac is de enige amsterdamse eindbaas op dit forumquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef badtripbob het volgende:
Amsterdammers die niet snappen dat de rest van het land doorgaans een haat heeft aan 020
Maar ik ken wel aardige Amsterdammers hoor, heatwave bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Laat ook homo's toe bij Ajax.
Nog meer?
Is ie daar geboren dan? Want ik weet dat hij daar niet meer woont.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stevenmac is de enige amsterdamse eindbaas op dit forumMaar wat heb ik die man gehaat aan het begin
volgens mij niet eens een eckte neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is ie daar geboren dan? Want ik weet dat hij daar niet meer woont.
Jammer dat ze dat dan weer net niet kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax is gewoon een enorme kutclub. Bij Feyenoord draait het tenminste nog om het voetbal.

Jij woont in Lutjebroek?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat dan weer net niet kunnen[ afbeelding ]
En, mij maakt het niet zo veel uit. Beide groot, beide crimineler dan hier en beide verpauperder dan hier.
Conclusie: i couldn't care less
Dat is ook maar om 1 dingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
willekeurige buitenlander: rotterdam, nooit van gehoord. Amsterdam: best city in the world!!!
Ik ben niet degene die debiel werd genoemd in dit topic...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
Hoax-nerd moet ook even wat kwijt jongens
Bijna.quote:
daar kunnen ze niet eens tegen een beetje regenquote:
Ze kunnen het beter zeggen dan denken he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die debiel werd genoemd in dit topic...
Wonen in een pauperwijk
quote:
3e ring op het stadion dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Laat ook homo's toe bij Ajax.
Nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |