ik heb z'n foto toch gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja wel, als ie tegen jou heeft gezgd dat ie haar heeft is dat een hoax.
Voor zijn 30e sowieso wel. Check die inhammen danquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt ook dat stok twee seizoenkaarten heeft voor twee stoelen
Mono's party ook nog ff op tinychat mijn cam aangezet. Niet volledig herkenbaar in beeld, maar toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja wel, als ie tegen jou heeft gezgd dat ie haar heeft is dat een hoax.
ik kijk niet op tinychat van fokkers die feesten. te pijnlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Mono's party ook nog ff op tinychat mijn cam aangezet. Niet volledig herkenbaar in beeld, maar toch.
Als je 150 hebt gewogen, heb je nu vel waar je U tegen zegt, net als die dikkertjes van Faty's en there feeders waarbij het vel 3 jaar laten nog tot op de grond hangt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor zijn 30e sowieso wel. Check die inhammen dan
Het gaat u geen neuk aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Prof_Hoax kom je nog met je woonplaats lafaard of hoe zit het?
achja gewoon eroverheen kammenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor zijn 30e sowieso wel. Check die inhammen dan
Oh geen idee, kwam het laatst tegen in de AT list, niet verder naar gekeken eigenlijk. in 1 topic en snachts pizza en 11 boterhammen. Vind ik veel.quote:
Je woont in Zandstraat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je 150 hebt gewogen, heb je nu vel waar je U tegen zegt, net als die dikkertjes van Faty's en there feeders waarbij het vel 3 jaar laten nog tot op de grond hangt.
[..]
Het gaat u geen neuk aan.zoals net al aangegeven, mijn woonplaats is ongeveer net zo groot als 1 straat in Rotterdam, iets makkelijker om te weten hoe en wat. En ik ben nogal dol op mijn privacy
ach de een eet veel de ander wordt kaal, lekker boeiendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh geen idee, kwam het laatst tegen in de AT list, niet verder naar gekeken eigenlijk. in 1 topic en snachts pizza en 11 boterhammen. Vind ik veel.
Hoeveel A'dammers wonen nu daadwerkelijk in het centrum. Niemand kan dat betalen dus loop niet zo tof te doen met iets waar je helemaal niet woont.quote:
je hebt ook dikke mensen die kaal wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach de een eet veel de ander wordt kaal, lekker boeiend
Fixedquote:
kanker lelijkquote:
zeker welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt ook dikke mensen die kaal wordendat lijkt mij pas pijnlijk.
Nee maar stel, dat ik inderdaad, wat stokstaart pretendeert, kaal zou zijn op mijn 30ste.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach de een eet veel de ander wordt kaal, lekker boeiend
ja kan ook om een andere reden kaal zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee maar stel, dat ik inderdaad, wat stokstaart pretendeert, kaal zou zijn op mijn 30ste.
Dan liever dat, wat zeg ik liever kaal voor altijd dan 150 kilo wegen, das veulEn kaal zijn heb je geen last van, hij sterft aan een hart- en of vaatziekte door zijn obesitas
Dus ik geef geen neuk
Wat maakt jou het uit. Je hebt toch al geen leven. Of je nu kaal of dik bent, je maakt toch niks mee daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee maar stel, dat ik inderdaad, wat stokstaart pretendeert, kaal zou zijn op mijn 30ste.
Dan liever dat, wat zeg ik liever kaal voor altijd dan 150 kilo wegen, das veulEn kaal zijn heb je geen last van, hij sterft aan een hart- en of vaatziekte door zijn obesitas
Dus ik geef geen neuk
Oh grappig. Vast stokstaart als bron. Die vetklep dacht dat Zeeuws-Vlaanderen in Groningen zou liggen, ik zou niet veel waarde hechten aan dat "gerucht"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je woont in Zandstraat?Nee ff serieus, je komt niet uit West-Zeeuws Vlaanderen hoor ik net. Dus ik kom er wel achter.
Kleuter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
kanker lelijk
amsterdam
zwammerdam
rotterdam!
Opgefokt kneusje, het is toch een mooie foto?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel A'dammers wonen nu daadwerkelijk in het centrum. Niemand kan dat betalen dus loop niet zo tof te doen met iets waar je helemaal niet woont.
Ik hossel die chicks met mijn vellen jongen. Ga jij nou maar naar de kazerne. Lekker katten uit de boom redden of zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je 150 hebt gewogen, heb je nu vel waar je U tegen zegt, net als die dikkertjes van Faty's en there feeders waarbij het vel 3 jaar laten nog tot op de grond hangt.
[..]
Het gaat u geen neuk aan.zoals net al aangegeven, mijn woonplaats is ongeveer net zo groot als 1 straat in Rotterdam, iets makkelijker om te weten hoe en wat. En ik ben nogal dol op mijn privacy
Boh grappig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit. Je hebt toch al geen leven. Of je nu kaal of dik bent, je maakt toch niks mee daar.
Lekker brandende kippenhokken blussen in 't weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |