SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbasquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 06-01-2012 15:42:41 ]![]()
TOPICKAPER!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik had betere TT, waar slowchat is toegestaan
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
FREE BOBBERNAUT!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
haal mij maar uit de op.. ben dat constante kinderachtige gedoe in dit topic zat
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
God wat een mooie, rustige TT. Ik ben helemaal ontroerd.
En Exentric, je past wel bij de TT.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef TJV het volgende:
En Exentric, je past wel bij de TT.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Het is alleen nog maar een snapshot he. Nog geen officiele update. En in die update zit geen nieuwe content zo te zien. Dus is het updaten van minecraft client en server (+map change) niet waard. (vind ik)
Maar als je perse een nieuwe map wil omdat "biomes slightly more varied" dan mag dat.![]()
Hehe, nee geen map change.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik ga misschien binnenkort een tweede server opzetten. Don't worry, gewoon een engelse server. Maar iemand ideeen? Onze main server is al survival![]()
![]()
Dat iemand die lijst nog leestquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef Audreyoot het volgende:
gogosweden staat verkeerd om genoemd in de OP btw![]()
![]()
je bent de eerste die dat ziet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef Audreyoot het volgende:
gogosweden staat verkeerd om genoemd in de OP btwwaarom wil je nieuwe server?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Berend. het volgende:
Ik ga misschien binnenkort een tweede server opzetten. Don't worry, gewoon een engelse server. Maar iemand ideeen? Onze main server is al survivalmaak die je nu hebt gewoon groter
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij het topic heeft geopend. Als het Mordecai was geweest, was het plots een vreselijke TTquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef TJV het volgende:
En Exentric, je past wel bij de TT.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Oplettende kijkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat ziet!![]()
![]()
of nolifer dat je dat leestquote:![]()
Ahhw huilie huilie, koetsjekoetsjiekoetsjie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij het topic heeft geopend. Als het Mordecai was geweest, was het plots een vreselijke TT
Het is een perfect samenvattende TT. Die gave is maar aan weinig mensen besteed.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gewoon een tweede, dus bijvoorbeeld PVP. :3quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat ziet!
[..]
waarom wil je nieuwe server?maak die je nu hebt gewoon groter
![]()
Ik vind een Bobbernaut-tribute server wel een leuk idee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gewoon een tweede, dus bijvoorbeeld PVP. :3It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nou applausje hoor. Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Ahhw huilie huilie, koetsjekoetsjiekoetsjie.
Het is een perfect samenvattende TT. Die gave is maar aan weinig mensen besteed.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
dit bedoel ik dus..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef TJV het volgende:
En Exentric, je past wel bij de TT.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Doe even niet zo kinderachtig. En als je kinderachtig doet, maak een leuke grap.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind een Bobbernaut-tribute server wel een leuk idee.![]()
![]()
Met spleef arena's met wel 10 verdiepingen. Ik zou het de Bobbernaut Battle Bowl noemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind een Bobbernaut-tribute server wel een leuk idee.![]()
Niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou applausje hoor. Wanneer gaan jullie trouwen?Zoiets inderdaad. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met spleef arena's met wel 10 verdiepingen. Ik zou het de Bobbernaut Battle Bowl noemen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, het is een soort van slowchat gewordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef Audreyoot het volgende:
Het gaat hier wel verdacht weinig over minecraft of ligt dat aan mij?![]()
![]()
Ga dan gewoon naar minecraftforum.nl.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, het is een soort van slowchat gewordenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat irriteert menig spelers en mods. Maar gooi gerust een mooi minecraft onderwerp op tafel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef Audreyoot het volgende:
Het gaat hier wel verdacht weinig over minecraft of ligt dat aan mij?![]()
Ja, had ook nog zo'n standaard poppetje en een varken, maar die zijn allemaal gesneuveldquote:Maar het is lache om te doen
Naja ik vond die laatste posts met die oerwoud achtige plaatjes wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat irriteert menig spelers en mods. Maar gooi gerust een mooi minecraft onderwerp op tafel!SC is ook niet erg maar zelf zoek ik gewoon een gezellig leuke server en niet een waar de een de ander uitkotst...
![]()
Cool, ook maar eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja, had ook nog zo'n standaard poppetje en een varken, maar die zijn allemaal gesneuveldMaar het is lache om te doen
![]()
![]()
Leuk projectje voor jou. Of Loon als die klaar is met zijn huidige ding0s.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik begrijp wat je bedoelt, gelukkig geldt dat niet voor iedereen, het overgrote deel van de server doet gewoon normaal. Maar helaas trekt MC toch ook een hoop kinderen aan, en dat is niet altijd even leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja ik vond die laatste posts met die oerwoud achtige plaatjes wel leukSC is ook niet erg maar zelf zoek ik gewoon een gezellig leuke server en niet een waar de een de ander uitkotst...
![]()
Dat duurt nog wel ff, druk IRL, scriptie en zo..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk projectje voor jou. Of Loon als die klaar is met zijn huidige ding0s.![]()
![]()
Achja daar moeten we dan maar even doorheen prikkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, gelukkig geldt dat niet voor iedereen, het overgrote deel van de server doet gewoon normaal. Maar helaas trekt MC toch ook een hoop kinderen aan, en dat is niet altijd even leuk.![]()
![]()
Schematic dan maar zoeken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff, druk IRL, scriptie en zo..
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
iConomy!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gewoon een tweede, dus bijvoorbeeld PVP. :3![]()
wie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Berend. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Wexell zijn?
(Voor de gene die hem kennen)Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
EVENT-INFORMATIE
Omdat ik, vbownswow deze maand 6 maanden mod ben bij drumpie hebben we een klein eventje!
Aanvang : 2012-01-05 20:00 uur
Waar: fokcraft.nl bij de spawn.
Wat moet ik meenemen? : helemaal niets! Zorg dat je met een LEGE inventory naar de spawn komt, anders loop je misschien het risico je inventory te verliezen.
ja dit is allemaal wel leuk enzo, maar winnen we ook wat? : Jazeker. De winnaar krijgt een prijs! maar wat dat is houden we nog even geheim.
Het event zal ongeveer een uurtje duren.
Meer detaills komen nog!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Doenquote:Alleen kan het soms best frustrerend zijn als het niet blijft plakken of weer uit elkaar valt
http://www.minecraftforum(...)dardized-papercraft/
Hier kun je iets zoeken wat je leuk vind
Volgens mij heb ik het meeste werk gedaan hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja, had ook nog zo'n standaard poppetje en een varken, maar die zijn allemaal gesneuveldMaar het is lache om te doen
Suikoden heerst![]()
Thnx!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
DoenAlleen kan het soms best frustrerend zijn als het niet blijft plakken of weer uit elkaar valt
http://www.minecraftforum(...)dardized-papercraft/
Hier kun je iets zoeken wat je leuk vind![]()
Dat gebouw van je.quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Samenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:51 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het meeste werk gedaan hoor
Alleen de printer faalde, weet je nog?
Oooh. Die is er niet, heb hem met WE op SP gebouwd en daarna aangepast. Vanaf daar bouw ik hem na.quote:![]()
![]()
Sodeknetters.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oooh. Die is er niet, heb hem met WE op SP gebouwd en daarna aangepast. Vanaf daar bouw ik hem na.
En tuut, ik doe met je mee.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zo is ie goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik dus, dank u hartelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
Tom je laat me blozen.
Wie wil er nu uit de OP?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
![]()
Laat me raden, dit wisten jullie zeker ook al..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, dit wisten jullie zeker ook al..
Wat houdt dit precies in? De hoogte waar de grondstoffen zich bevinden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, dit wisten jullie zeker ook al..![]()
Is al eens gepost ja, Maar kan niet vaak genoeg herhaald wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, dit wisten jullie zeker ook al..![]()
![]()
Precies dat iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat houdt dit precies in? De hoogte waar de grondstoffen zich bevinden?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja, sommige grondstoffen bevinden zich alleen onder een bepaalde Y. Diamond kan je bijvoorbeeld het beste vinden door rond Y12 te graven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat houdt dit precies in? De hoogte waar de grondstoffen zich bevinden?![]()
Nee, dan vind je relatief weinig ore. Als je huis binnen de stad staan dan geldt dat dubbel, daar lopen al zoveel tunnels onder de grond dat er al veel is weggehaald.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:
Ah dat wist ik niet, thnx!
Dus het is niet verstandig alleen onder je huis te graven?![]()
Ah jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dan vind je relatief weinig ore. Als je huis binnen de stad staan dan geldt dat dubbel, daar lopen al zoveel tunnels onder de grond dat er al veel is weggehaald.
Ik verdwaal altijd in die mijnen haha![]()
Is leeg gegriefedquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat kunnen wij ook bouwen, nadat jullie city project afmaken ofc..![]()
Freebuild Creative, met dat self gather concept. Dat was echt vet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Berend. het volgende:
Ik ga misschien binnenkort een tweede server opzetten. Don't worry, gewoon een engelse server. Maar iemand ideeen? Onze main server is al survival![]()
we weten zelfs door wie gegriefed ._.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Daar zat wel aardig wat stuff in.
Go on.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we weten zelfs door wie gegriefed ._.![]()
Dit. De allereerste "creative" server, toen je nog die plugin had waarmee je aan een hendel moest trekken en er vervolgens via een waterstroompje allerlei tools aan kwamen drijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Freebuild Creative, met dat self gather concept. Dat was echt vet.![]()
moest nog geheim blijven ofzo, de admins zouden ze zelf aanspreken (wat ze volgens mij nog niet gedaan hebbenquote:)
Nou ja, dat project was toch al vaag vanaf het begin.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
moest nog geheim blijven ofzo, de admins zouden ze zelf aanspreken (wat ze volgens mij nog niet gedaan hebben)
![]()
Idd, het is nooit echt van de grond gekomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou ja, dat project was toch al vaag vanaf het begin.![]()
![]()
Ik denk dat er wel ongeveer 50 stacks coal in de stone zijn opgegaan, ook een hoop iron tools/food wat weggehaald is.![]()
idd al die diamond picks waren weg... :\Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Is dat bij swamp biomes ook zo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
De biomes lopen nu ook mooi in elkaar over.
[ afbeelding ]![]()
Zo die is klaar, Ik denk dat ik ook wel eens een epic event wil gaan starten met deze 2 als entrance:![]()
![]()
Inderdaad, hat huis zal niet misstaan in de stadquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wow dat huis daarachter, hoe vet!![]()
![]()
Wat vinden jullie van een gezamenlijke boerderij waar iedereen gebruik van mag maken zolang hij/zij weer aanvult?![]()
leuk idee, maar het gaat altijd fout omdat niemand dan aanvult etc..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Audreyoot het volgende:
Wat vinden jullie van een gezamenlijke boerderij waar iedereen gebruik van mag maken zolang hij/zij weer aanvult?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die was ik al aan het bouwen, maar kon geen plekje in de stad vindenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Inderdaad, hat huis zal niet misstaan in de stad![]()
![]()
Een utopie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Audreyoot het volgende:
Wat vinden jullie van een gezamenlijke boerderij waar iedereen gebruik van mag maken zolang hij/zij weer aanvult?![]()
Ja da's dan weer jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
leuk idee, maar het gaat altijd fout omdat niemand dan aanvult etc..![]()
![]()
Dat inderdaad, een kleine boerderij onder je huis werkt het beste. Er zijn altijd wel mensen in de stad aanwezig dus die chunks zijn loaded, dan groeit het ook wanneer je offline bent. (mits je niet te ver van de spawn zit dan)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
leuk idee, maar het gaat altijd fout omdat niemand dan aanvult etc..![]()
nu in mn kelderquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Voor dieren althans, die bobbernaut op zn zolder had opgesloten althans.
EVENT-INFORMATIE
Omdat ik, vbownswow deze maand 6 maanden mod ben bij drumpie hebben we een klein eventje!
Aanvang : 2012-01-05 20:00 uur
Waar: fokcraft.nl bij de spawn.
Wat moet ik meenemen? : helemaal niets! Zorg dat je met een LEGE inventory naar de spawn komt, anders loop je misschien het risico je inventory te verliezen.
ja dit is allemaal wel leuk enzo, maar winnen we ook wat? : Jazeker. De winnaar krijgt een prijs! maar wat dat is houden we nog even geheim.
Het event zal ongeveer een uurtje duren.
Meer detaills komen nog!
/spambotWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ach ja ,de 1 sluit zn dochter in op de ander houd er schapen inquote:
http://www.american-pictures.com/
deze website heeft diepe indruk op mij gemaakt, zie je een junk ergens midden jaren 80 heroine inspuiten in een totaal verpaupers brooklyn en op de achtergrond het Financial district van Manhattan![]()
Die is er allangquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Audreyoot het volgende:
Wat vinden jullie van een gezamenlijke boerderij waar iedereen gebruik van mag maken zolang hij/zij weer aanvult?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik heb overigens koeien onder me huis logisch he. En ook een mijn uiteraard maar die zit wel ff 30x dieper
HELL YEAH JERSEY SHORE
Fucking Aquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:36 schreef bobbernaut het volgende:
HELL YEAH JERSEY SHORE
[ afbeelding ]
THEYRE ALIVE WHEN YOU KILL IT
no shit sherlock!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eey Plex. Dat plaatje in vorige topic op laatste pagina van dat kasteel. We need to build that shit niggu.If not now, then when.![]()
Dat zou, indeed, epic zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eey Plex. Dat plaatje in vorige topic op laatste pagina van dat kasteel. We need to build that shit niggu.![]()
![]()
Jep!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is dat bij swamp biomes ook zo?![]()
doe ff een rondje om spawn heen het staat vlak bij spawn 1e laag gebouwen zegmaar weet alleen zo ff niet welke richting (denk oost van spawn)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
O ja? Kan je me eens aanwijzen op een printscreentje?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
waarom?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gelijk voor degene die de boerderij zocht, in deze screen boven in het midden staat hijquote:
tering.. :\ kan niet meedoen met event ...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?quote:If not now, then when.![]()
Tellen? :pquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?![]()
Nieuw city project?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Gaat hij toch niet geven, Is een betaalde serverquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
Maat vraag die schematic gewoon
ik print hem wel even ;p.
![]()
Wat zei ik net, nabouwen die handel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef MineraalWater het volgende:
Gevraagd.
EDIT:
Waarvoor wil je het eigenlijk weten?If not now, then when.![]()
Ofcourse master.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zei ik net, nabouwen die handel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ofcourse master.
[ afbeelding ]
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef gogosweden het volgende:
over een uurtje een event op fokcraft server mensen
be there
thnx!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelijk voor degene die de boerderij zocht, in deze screen boven in het midden staat hij![]()
Nooit meer iets van gehoordquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Berend. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Wexell zijn?
(Voor de gene die hem kennen)![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef maurisioo het volgende:
ah ik kan niet, maar veel plezier iedereen
(en helaas bobber als je niet mee mag doen)
Bob ik ben momenteel ook bezig met een event in de maak. Ik ga wel extra wachten tot hij af is dat jij mee kan doen.quote:![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bob ik ben momenteel ook bezig met een event in de maak. Ik ga wel extra wachten tot hij af is dat jij mee kan doen.
8 minuten tot event begint! kom nog snel online!
grote prijzen voor de winnaar!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
was het leuk?
Mhaw.
Ik dacht gewoon dat er twee teams was en dat dáár strijd tussen was, niet onderling.
Na 4x dood, waaronder 3 door "teamgenoten" heb ik het wel weer gehad
Wist ik veel.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
.. ik heb echt wat gemist..
we kunnen wel een keertje deze map doen met het orginele concept, capture the wool, met 2 teams
maar niet vandaag![]()
Leuk event trouwens!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
vast geen 10.000 euroquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef gogosweden het volgende:
8 minuten tot event begint! kom nog snel online!
grote prijzen voor de winnaar!![]()
![]()
Jaaaa zeg, ik sloeg je, jij sloeg terug, ik rende weg en donderde in een ravijn. Heb je ook geen excuses voor aangeboden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Lorrelies het volgende:
Mhaw.
Ik dacht gewoon dat er twee teams was en dat dáár strijd tussen was, niet onderling.
Na 4x dood, waaronder 3 door "teamgenoten" heb ik het wel weer gehad
Wist ik veel.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jaaaa zeg, ik sloeg je, jij sloeg terug, ik rende weg en donderde in een ravijn. Heb je ook geen excuses voor aangeboden.
Hihi, vanaf de berg had ik heel veel glas in die glazen loopbrug vervangen door tnt. Kon alleen geen button/lever vinden/maken, Gemiste kans.![]()
jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hihi, vanaf de berg had ik heel veel glas in die glazen loopbrug vervangen door tnt. Kon alleen geen button/lever vinden/maken, Gemiste kans.
Dus jij was dat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hihi, vanaf de berg had ik heel veel glas in die glazen loopbrug vervangen door tnt. Kon alleen geen button/lever vinden/maken, Gemiste kans.
Wie ben je ingame?
Bestemmingsplan present.
En je kon vanaf die berg met pijl en boog op mensen op de andere baan snipen![]()
![]()
was jij dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bestemmingsplan present.
En je kon vanaf die berg met pijl en boog op mensen op de andere baan snipen![]()
geniaal hoe je loon sniperde
Ah, ik had nog een boog duel met jou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bestemmingsplan present.
Is ook wel vet, een map met allemaal gebouwen e.d. erin met 2 teams die enkel bow en arrows hebben. Zwaarden en vuist aanvallen niet toegestaan.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat was raafjequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
was jij dat?
geniaal hoe je loon sniperdeHeb ook maar 1 keer dynamite kunnen afsteken, wel beide keren alles meegenomen
![]()
Mau heeft daar een perfecte map voor!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, ik had nog een boog duel met jou.
Is ook wel vet, een map met allemaal gebouwen e.d. erin met 2 teams die enkel bow en arrows hebben. Zwaarden en vuist aanvallen niet toegestaan.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 05-01-2012 om 16:47:03Yeeah, we just hired @wol_lay, the man making Cube World (). Cube World unaffected, still his private game. reageer retweet
![]()
Plex, epic man!
deze man gaat ontslagen worden, let maar op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 05-01-2012 om 16:47:03Yeeah, we just hired @wol_lay, the man making Cube World (). Cube World unaffected, still his private game. reageer retweet
Op zijn eerste dag vraagt de beste man: "Waar kan ik beginnen?" , waarom Notch vraagt: "Waarmee?" Hij vervolgt: "Met werken, daar kom ik hier voor?" Notch: "Met die instelling kom je er hier niet in hoor! Wij vervolgen dit gesprek na mijn vakantie wel weer!"
.. ok .. ok, zo zal het niet gaan maar ik denk niet dat het lekker gaat lopen.
[ Bericht 5% gewijzigd door drumstickNL op 05-01-2012 22:02:58 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
deze man gaat ontslagen worden, let maar op.
Op zijn eerste dag vraagt de beste man: "Waar kan ik beginnen?" , waarom Notch vraagt: "Waarmee?" Hij vervolgt: "Met werken, daar kom ik hier voor?" Notch: "Met die instelling kom je er hier niet in hoor! Wij vervolgen dit gesprek na mijn vakantie wel weer! "
.. ok .. ok, zo zal het niet gaan maar ik denk niet dat het lekker gaat lopen.![]()
![]()
Slimme zet, je concurrent aannemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
Die van mij of een andere?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef drumstickNL het volgende:
Yuri kom voor mij werken, heb gisteren een briljant idee gehoord.
Het was inderdaad een grap, vandaar de.
Maar even serieus: 't Gaat lekker met m'n eerste niche site.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Kom Skype.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
Het was inderdaad een grap, vandaar de [ afbeelding ].
Maar even serieus: 't Gaat lekker met m'n eerste niche site.If not now, then when.![]()
PVP is zo 2010.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Drump, haal je arena maar van stal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef MineraalWater het volgende:
Veel mensen wouden het. Het word trouwens CTF.
Fuck... :/Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maak het wel wat boeiender dan in 1.7 ok?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Natuurlijk. Als je van de hel houd vind je dit ook wel vet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef TJV het volgende:
Maak het wel wat boeiender dan in 1.7 ok?![]()
![]()
Oh het wordt in de nether? Vet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als je van de hel houd vind je dit ook wel vet!![]()
Inderdaad nether getint!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh het wordt in de nether? Vet!![]()
de hel is net van de server vertrokkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als je van de hel houd vind je dit ook wel vet!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef Asy het volgende:
http://i.imgur.com/enPXT.jpg
gefeliciflapstaart met den verjaardag Drumpert!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn spinnenvoorgevoel zegt mij dat er iemand jarig is. Gefeliciteerd, Drumpie!
Zo heb zelf mijn huisje al "bijna klaar"
Alleen is het buitengedeelte alleen nog maar van hout, en dat wil ik veranderen met witte wol waar nu de wooden planks zitten. Daarbij zijn die 2 torens nog wat uh... plat. Om het huis moet nog wat ingericht worden en op het dak natuurlijk de plantage uitgebouwen.
Hmm... had eigenlijk een screenshot moeten maken zodat jullie weten waar ik het over heb. Meh, andere keer.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
moeten jullie niet je dag/nacht ritme gaan terugdraaien?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:00 schreef Flodder450 het volgende:
En toen was het 4 uur in de ochtend en waren drump en ik nog steeds bezig
Trouwens gefeliciteerd drumpie
Dank jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik lig nog in mijn bed !werkse man :p
/evilmode![]()
Hey is deze religie niet iets voor jou?![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)ing-als-religie.html![]()
Gefeliciteerd kekke joego van me.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Een kijken of het me lukt een draadloos internet hier in te stellen zodat ik vanaf hier MC kan spelen![]()
![]()
Congrats!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik heb het niet zo van religies dit datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:04 schreef Mender het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hey is deze religie niet iets voor jou?![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)ing-als-religie.html
teveel verplichtingen
![]()
DRUMPIE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha true, maar deze is wel lache. En alleen in Zweden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb het niet zo van religies dit dat
teveel verplichtingen![]()
![]()
Draadloos internet instellen gaat niet zo makkelijk hier dus ik bel tele2. Maar wist ik veel dat hun het w8woord kunnen zien, mijn broertje had ooit eens 'bukkakeiscool' ingesteld.
Tele2gast: 'creatief w8woord *vies lachje*'
The things I do for Minecraft![]()
![]()
Vaaag dat hun dat kunnen zien zeg..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef Audreyoot het volgende:
Draadloos internet instellen gaat niet zo makkelijk hier dus ik bel tele2. Maar wist ik veel dat hun het w8woord kunnen zien, mijn broertje had ooit eens 'bukkakeiscool' ingesteld.
The tings I do for MinecraftOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja hun kunnen bij die router instellingen komen natuurlijk, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vaaag dat hun dat kunnen zien zeg..![]()
![]()
HAHAHAquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef Audreyoot het volgende:
The tings I do for Minecraftmade my day!!
Hoop het toch niet als je een aparte router hebt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja hun kunnen bij die router instellingen komen natuurlijk, niet aan gedachtOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
haha ja leg dat maar eens uit zonder als viespeuk gezien te wordenquote:Jewel, ze kunnen erin via de router config. Router zit in het modem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoop het toch niet als je een aparte router hebt?![]()
Ja ok, ik heb met opzet een aparte zelf gekochte router aangezien dat veel beter bereik oplevert. Lijkt me heel sterk dat ze daar inkomen zonder het wachtwoord te weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:11 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
haha ja leg dat maar eens uit zonder als viespeuk gezien te worden
[..]
Jewel, ze kunnen erin via de router config. Router zit in het modem.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=356&zoom=4quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Rensie23 het volgende:
kan iemand me misschien ff linken naar een render van de map?![]()
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:33:03@JohnTavaletrop Yeah, but I don't want to say when because that's a curse reageer retweet
![]()
![]()
Wie heeft die gemaakt, en hoe is die gemaakt? Er moet echt een nieuwe versie komen, heb het idee dat er heel veel mist (en nee, niet alleen mijn huisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=356&zoom=4)
Die render gebruik ik zelf ook al drie topics lang als kaart, die is echt oud.
MIJNE WOHNUNG! WO IS SIE?![]()
:Lquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:59 schreef MineraalWater het volgende:
Het is en blijft survival, Je mag überhaupt al blij zijn dat er een render is.![]()
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:59 schreef MineraalWater het volgende:
Het is en blijft survival, Je mag überhaupt al blij zijn dat er een render is.
Hoe word zo iets gemaakt vraag ik me alleen af, als ik dat weet wil ik best een nieuwe maken
Dat kan jij niet, Alleen mensen die toegang hebben tot de server/FTP kan dat doen, Hiervoor heb je de level.dat nodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Hoe word zo iets gemaakt vraag ik me alleen af, als ik dat weet wil ik best een nieuwe maken![]()
Aw jammer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat kan jij niet, Alleen mensen die toegang hebben tot de server/FTP kan dat doen, Hiervoor heb je de level.dat nodig.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Wie heeft dit dan gemaakt, pokke eind lopen vanaf spawn
http://dl.dropbox.com/u/1(...)&worldZ=-1148&zoom=7
Edit: lama, linken gaat niet blijkbaarOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik had al gelezen in het topic ja, ben hem aan het downloaden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mijn map is bijna af jongenen jersey shore was best saai..
Die MineCraft demo, is dat een demo van de laatse MC versie ?
Of loopt deze wat achter ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Hé, ik speel al een tijdje in de FOK!-server, maar mijn naam staat nog niet in de OP.
Hier heet ik dus BELASTING, en in de server basserbas.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Je staat erin!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef BELASTING het volgende:
Hé, ik speel al een tijdje in de FOK!-server, maar mijn naam staat nog niet in de OP.
Hier heet ik dus BELASTING, en in de server basserbas.![]()
wuuut!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er liggen al cakes bij de spawn
quote:Gaaf! Maar vanwaar zit iedereen in de survival mode?
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
* Dopekoe vraagt aandachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef Dopekoe het volgende:
Die MineCraft demo, is dat een demo van de laatse MC versie ?
Of loopt deze wat achter ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Is er een andere mogelijkheid om de huidige versie als een demo oid te proberen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij loopt achter en mist elementen die wel in MC zelf zitten.
Want als het me 90 minuten kan boeien dan kan het me ook veel langer boeien
Nop, alleen illegaal downloaden ben ik bangquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is er een andere mogelijkheid om de huidige versie als een demo oid te proberen ?
Want als het me 90 minuten kan boeien dan kan het me ook veel langer boeien
Maar dan kan je niet op FokCraft![]()
![]()
Als je een beetje creatief bent dan kan je het jaren boeien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is er een andere mogelijkheid om de huidige versie als een demo oid te proberen ?
Want als het me 90 minuten kan boeien dan kan het me ook veel langer boeien![]()
![]()
In ieder geval een jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je een beetje creatief bent dan kan je het jaren boeien.(speel nu al sinds oktober 2010
)
![]()
Ben niet zo van het illegaal downloaden van games....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nop, alleen illegaal downloaden ben ik bang
Maar dan kan je niet op FokCraft
Dan maar de pcgamerdemo ff proberen, als dat interessant is dan zal de volledige versie dat ook zijn
Jaaa. Mau, wij hadden toch vroeger een soort van shop gemaakt bij Dostya? Oh, was dat met Wexell?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
In ieder geval een jaar(speel nu al sinds oktober 2010
)
![]()
Ik kan creatief zijn maar vind het zonde van mn geld als ik MC koop zonder ook maar iets geproefd te hebben en het dan niets blijk te vinden...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je een beetje creatief bent dan kan je het jaren boeien.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jaaa. Mau, wij hadden toch vroeger een soort van shop gemaakt bij Dostya? Oh, was dat met Wexell?
Weet nog wel dat ik zo'n lelijk lomp winkeltje had gebouwd![]()
![]()
Maar heb er wel het eea van op youtube bekeken (oa van Projectminecraftia) dus ik weet wel dat ik voor de survival ga
Zijn vast 10-tallen quests online te vinden
Ach, gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik kan creatief zijn maar vind het zonde van mn geld als ik MC koop zonder ook maar iets geproefd te hebben en het dan niets blijk te vinden...![]()
In dat geval is de demo goed genoeg. De volle versie is hetzelfde maar dan vele male uitgebreider.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik kan creatief zijn maar vind het zonde van mn geld als ik MC koop zonder ook maar iets geproefd te hebben en het dan niets blijk te vinden...![]()
Download hem gewoon.. vind je het leuk koop je hem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Dopekoe het volgende:
Maar heb er wel het eea van op youtube bekeken (oa van Projectminecraftia) dus ik weet wel dat ik voor de survival ga
Zijn vast 10-tallen quests online te vindenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Demo is toch classic? Is heel wat anders dan survival.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In dat geval is de demo goed genoeg. De volle versie is hetzelfde maar dan vele male uitgebreider.
Nee, kijk even in de OP. Daar heb ik ooit de demo geplaatst.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Demo is toch classic? Is heel wat anders dan survival.![]()
Ok Ber0nd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, kijk even in de OP. Daar heb ik ooit de demo geplaatst.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ga straks gewoon de demo eens bekijken...
Heb wel mincecraft pocket edition al op mn htc'tje staan maar die lijkt me niet echt representatief....The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
is dat die tunnel generator?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Wou het event eerst hier in gaan houden, Maar dat wordt hem niet!![]()
Hoe lang ben je nou met zo'n cave bezig om te bouwen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Wou het event eerst hier in gaan houden, Maar dat wordt hem niet!The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Misschien wil ik nog eens een event ding houden met zo'n kleine woonwijk map die ik met behulp van bobber heb gemaakt.
En dan gewoon CTF met zwaard en boog.![]()
![]()
Zijn er nog systeemeisen van belang ?
Oftewel, kan mijn laptopje hem draaien ? HP Compaq NX7400 ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
specs van jou laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon downloaden, hij's maar 2 tientjes dus daar kan je niet echt een miskoop voor doen
Had deze en Skyrim gekregen voor de kerst maar ik vind MC toch echt leuker![]()
![]()
I used to like Skyrim, but then I took a arrow to the knee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Audreyoot het volgende:
Gewoon downloaden, hij's maar 2 tientjes dus daar kan je niet echt een miskoop voor doen
Had deze en Skyrim gekregen voor de kerst maar ik vind MC toch echt leuker
deze was een inkoppertjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef MineraalWater het volgende:
Zegt ie: "Ik maak nooit arrow to the knee jokes."Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
grammarnazi's
ninja edit!
dichtOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: