Freebuild Creative, met dat self gather concept. Dat was echt vet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Berend. het volgende:
Ik ga misschien binnenkort een tweede server opzetten. Don't worry, gewoon een engelse server. Maar iemand ideeen? Onze main server is al survival
we weten zelfs door wie gegriefed ._.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Daar zat wel aardig wat stuff in.
Go on.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we weten zelfs door wie gegriefed ._.
Dit. De allereerste "creative" server, toen je nog die plugin had waarmee je aan een hendel moest trekken en er vervolgens via een waterstroompje allerlei tools aan kwamen drijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Freebuild Creative, met dat self gather concept. Dat was echt vet.
moest nog geheim blijven ofzo, de admins zouden ze zelf aanspreken (wat ze volgens mij nog niet gedaan hebbenquote:
Nou ja, dat project was toch al vaag vanaf het begin.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
moest nog geheim blijven ofzo, de admins zouden ze zelf aanspreken (wat ze volgens mij nog niet gedaan hebben)
Idd, het is nooit echt van de grond gekomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou ja, dat project was toch al vaag vanaf het begin.
Is dat bij swamp biomes ook zo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
De biomes lopen nu ook mooi in elkaar over.
[ afbeelding ]
Inderdaad, hat huis zal niet misstaan in de stadquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wow dat huis daarachter, hoe vet!
leuk idee, maar het gaat altijd fout omdat niemand dan aanvult etc..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Audreyoot het volgende:
Wat vinden jullie van een gezamenlijke boerderij waar iedereen gebruik van mag maken zolang hij/zij weer aanvult?
Die was ik al aan het bouwen, maar kon geen plekje in de stad vindenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Inderdaad, hat huis zal niet misstaan in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |