Doenquote:
Volgens mij heb ik het meeste werk gedaan hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja, had ook nog zo'n standaard poppetje en een varken, maar die zijn allemaal gesneuveldMaar het is lache om te doen
Thnx!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
DoenAlleen kan het soms best frustrerend zijn als het niet blijft plakken of weer uit elkaar valt
http://www.minecraftforum(...)dardized-papercraft/
Hier kun je iets zoeken wat je leuk vind
Dat gebouw van je.quote:
Samenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:51 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het meeste werk gedaan hoor
Oooh. Die is er niet, heb hem met WE op SP gebouwd en daarna aangepast. Vanaf daar bouw ik hem na.quote:
Sodeknetters.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oooh. Die is er niet, heb hem met WE op SP gebouwd en daarna aangepast. Vanaf daar bouw ik hem na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ik dus, dank u hartelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
Tom je laat me blozen.
Wie wil er nu uit de OP?
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, dit wisten jullie zeker ook al..
Wat houdt dit precies in? De hoogte waar de grondstoffen zich bevinden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Is al eens gepost ja, Maar kan niet vaak genoeg herhaald wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies dat iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat houdt dit precies in? De hoogte waar de grondstoffen zich bevinden?
Ja, sommige grondstoffen bevinden zich alleen onder een bepaalde Y. Diamond kan je bijvoorbeeld het beste vinden door rond Y12 te graven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat houdt dit precies in? De hoogte waar de grondstoffen zich bevinden?
Nee, dan vind je relatief weinig ore. Als je huis binnen de stad staan dan geldt dat dubbel, daar lopen al zoveel tunnels onder de grond dat er al veel is weggehaald.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:
Ah dat wist ik niet, thnx!
Dus het is niet verstandig alleen onder je huis te graven?
Ah jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dan vind je relatief weinig ore. Als je huis binnen de stad staan dan geldt dat dubbel, daar lopen al zoveel tunnels onder de grond dat er al veel is weggehaald.
Is leeg gegriefedquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat kunnen wij ook bouwen, nadat jullie city project afmaken ofc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |