Ik vind een Bobbernaut-tribute server wel een leuk idee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gewoon een tweede, dus bijvoorbeeld PVP. :3
Nou applausje hoor. Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Ahhw huilie huilie, koetsjekoetsjiekoetsjie.
Het is een perfect samenvattende TT. Die gave is maar aan weinig mensen besteed.
dit bedoel ik dus..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef TJV het volgende:
God wat een mooie, rustige TT. Ik ben helemaal ontroerd.
En Exentric, je past wel bij de TT.
Doe even niet zo kinderachtig. En als je kinderachtig doet, maak een leuke grap.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind een Bobbernaut-tribute server wel een leuk idee.
Met spleef arena's met wel 10 verdiepingen. Ik zou het de Bobbernaut Battle Bowl noemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind een Bobbernaut-tribute server wel een leuk idee.
Niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou applausje hoor. Wanneer gaan jullie trouwen?
Zoiets inderdaad. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met spleef arena's met wel 10 verdiepingen. Ik zou het de Bobbernaut Battle Bowl noemen.
Ja, het is een soort van slowchat gewordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef Audreyoot het volgende:
Het gaat hier wel verdacht weinig over minecraft of ligt dat aan mij?
Ga dan gewoon naar minecraftforum.nl.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, het is een soort van slowchat geworden
Dat irriteert menig spelers en mods. Maar gooi gerust een mooi minecraft onderwerp op tafel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef Audreyoot het volgende:
Het gaat hier wel verdacht weinig over minecraft of ligt dat aan mij?
Ja, had ook nog zo'n standaard poppetje en een varken, maar die zijn allemaal gesneuveldquote:
Naja ik vond die laatste posts met die oerwoud achtige plaatjes wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat irriteert menig spelers en mods. Maar gooi gerust een mooi minecraft onderwerp op tafel!
Cool, ook maar eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja, had ook nog zo'n standaard poppetje en een varken, maar die zijn allemaal gesneuveldMaar het is lache om te doen
Leuk projectje voor jou. Of Loon als die klaar is met zijn huidige ding0s.quote:
Ik begrijp wat je bedoelt, gelukkig geldt dat niet voor iedereen, het overgrote deel van de server doet gewoon normaal. Maar helaas trekt MC toch ook een hoop kinderen aan, en dat is niet altijd even leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja ik vond die laatste posts met die oerwoud achtige plaatjes wel leukSC is ook niet erg maar zelf zoek ik gewoon een gezellig leuke server en niet een waar de een de ander uitkotst...
Dat duurt nog wel ff, druk IRL, scriptie en zo..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk projectje voor jou. Of Loon als die klaar is met zijn huidige ding0s.
Achja daar moeten we dan maar even doorheen prikkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, gelukkig geldt dat niet voor iedereen, het overgrote deel van de server doet gewoon normaal. Maar helaas trekt MC toch ook een hoop kinderen aan, en dat is niet altijd even leuk.
Schematic dan maar zoeken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff, druk IRL, scriptie en zo..
iConomy!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gewoon een tweede, dus bijvoorbeeld PVP. :3
wie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Berend. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Wexell zijn?
(Voor de gene die hem kennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |