deze man gaat ontslagen worden, let maar op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 05-01-2012 om 16:47:03Yeeah, we just hired @wol_lay, the man making Cube World (). Cube World unaffected, still his private game. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
deze man gaat ontslagen worden, let maar op.
Op zijn eerste dag vraagt de beste man: "Waar kan ik beginnen?" , waarom Notch vraagt: "Waarmee?" Hij vervolgt: "Met werken, daar kom ik hier voor?" Notch: "Met die instelling kom je er hier niet in hoor! Wij vervolgen dit gesprek na mijn vakantie wel weer! "
.. ok .. ok, zo zal het niet gaan maar ik denk niet dat het lekker gaat lopen.
Slimme zet, je concurrent aannemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 05-01-2012 om 16:47:03Yeeah, we just hired @wol_lay, the man making Cube World (). Cube World unaffected, still his private game. reageer retweet
Die van mij of een andere?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef drumstickNL het volgende:
Yuri kom voor mij werken, heb gisteren een briljant idee gehoord.
.
Kom Skype.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
Het was inderdaad een grap, vandaar de [ afbeelding ].
Maar even serieus: 't Gaat lekker met m'n eerste niche site.
Drump, haal je arena maar van stal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef MineraalWater het volgende:
Veel mensen wouden het. Het word trouwens CTF.
Natuurlijk. Als je van de hel houd vind je dit ook wel vet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef TJV het volgende:
Maak het wel wat boeiender dan in 1.7 ok?
Oh het wordt in de nether? Vet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als je van de hel houd vind je dit ook wel vet!
Inderdaad nether getint!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh het wordt in de nether? Vet!
de hel is net van de server vertrokkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als je van de hel houd vind je dit ook wel vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |