vast geen 10.000 euroquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef gogosweden het volgende:
8 minuten tot event begint! kom nog snel online!
grote prijzen voor de winnaar!
Jaaaa zeg, ik sloeg je, jij sloeg terug, ik rende weg en donderde in een ravijn. Heb je ook geen excuses voor aangeboden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Lorrelies het volgende:
Mhaw.
Ik dacht gewoon dat er twee teams was en dat dáár strijd tussen was, niet onderling.
Na 4x dood, waaronder 3 door "teamgenoten" heb ik het wel weer gehad
Wist ik veel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jaaaa zeg, ik sloeg je, jij sloeg terug, ik rende weg en donderde in een ravijn. Heb je ook geen excuses voor aangeboden.
jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hihi, vanaf de berg had ik heel veel glas in die glazen loopbrug vervangen door tnt. Kon alleen geen button/lever vinden/maken, Gemiste kans.
Dus jij was dat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hihi, vanaf de berg had ik heel veel glas in die glazen loopbrug vervangen door tnt. Kon alleen geen button/lever vinden/maken, Gemiste kans.
was jij dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bestemmingsplan present.
En je kon vanaf die berg met pijl en boog op mensen op de andere baan snipen![]()
Ah, ik had nog een boog duel met jou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bestemmingsplan present.
En je kon vanaf die berg met pijl en boog op mensen op de andere baan snipen![]()
Dat was raafjequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
was jij dat?
geniaal hoe je loon sniperde
Mau heeft daar een perfecte map voor!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, ik had nog een boog duel met jou.
Is ook wel vet, een map met allemaal gebouwen e.d. erin met 2 teams die enkel bow en arrows hebben. Zwaarden en vuist aanvallen niet toegestaan.
twitter:notch twitterde op donderdag 05-01-2012 om 16:47:03Yeeah, we just hired @wol_lay, the man making Cube World (). Cube World unaffected, still his private game. reageer retweet
deze man gaat ontslagen worden, let maar op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op donderdag 05-01-2012 om 16:47:03Yeeah, we just hired @wol_lay, the man making Cube World (). Cube World unaffected, still his private game. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
deze man gaat ontslagen worden, let maar op.
Op zijn eerste dag vraagt de beste man: "Waar kan ik beginnen?" , waarom Notch vraagt: "Waarmee?" Hij vervolgt: "Met werken, daar kom ik hier voor?" Notch: "Met die instelling kom je er hier niet in hoor! Wij vervolgen dit gesprek na mijn vakantie wel weer! "
.. ok .. ok, zo zal het niet gaan maar ik denk niet dat het lekker gaat lopen.
Slimme zet, je concurrent aannemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
Die van mij of een andere?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef drumstickNL het volgende:
Yuri kom voor mij werken, heb gisteren een briljant idee gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |