Gelijk voor degene die de boerderij zocht, in deze screen boven in het midden staat hijquote:
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?quote:
Tellen? :pquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?
Nieuw city project?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?
Gaat hij toch niet geven, Is een betaalde serverquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
Maat vraag die schematic gewoon
ik print hem wel even ;p
Wat zei ik net, nabouwen die handel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef MineraalWater het volgende:
Gevraagd.
EDIT:
Waarvoor wil je het eigenlijk weten?
Ofcourse master.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zei ik net, nabouwen die handel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ofcourse master.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef gogosweden het volgende:
over een uurtje een event op fokcraft server mensen
be there
thnx!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelijk voor degene die de boerderij zocht, in deze screen boven in het midden staat hij
Nooit meer iets van gehoordquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Berend. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Wexell zijn?
(Voor de gene die hem kennen)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef maurisioo het volgende:
ah ik kan niet, maar veel plezier iedereen
(en helaas bobber als je niet mee mag doen)
Bob ik ben momenteel ook bezig met een event in de maak. Ik ga wel extra wachten tot hij af is dat jij mee kan doen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bob ik ben momenteel ook bezig met een event in de maak. Ik ga wel extra wachten tot hij af is dat jij mee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |