Een utopie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Audreyoot het volgende:
Wat vinden jullie van een gezamenlijke boerderij waar iedereen gebruik van mag maken zolang hij/zij weer aanvult?
Ja da's dan weer jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
leuk idee, maar het gaat altijd fout omdat niemand dan aanvult etc..
Dat inderdaad, een kleine boerderij onder je huis werkt het beste. Er zijn altijd wel mensen in de stad aanwezig dus die chunks zijn loaded, dan groeit het ook wanneer je offline bent. (mits je niet te ver van de spawn zit dan)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
leuk idee, maar het gaat altijd fout omdat niemand dan aanvult etc..
nu in mn kelderquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Voor dieren althans, die bobbernaut op zn zolder had opgesloten althans.
Ach ja ,de 1 sluit zn dochter in op de ander houd er schapen inquote:
Die is er allangquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Audreyoot het volgende:
Wat vinden jullie van een gezamenlijke boerderij waar iedereen gebruik van mag maken zolang hij/zij weer aanvult?
Fucking Aquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:36 schreef bobbernaut het volgende:
HELL YEAH JERSEY SHORE
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou, indeed, epic zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eey Plex. Dat plaatje in vorige topic op laatste pagina van dat kasteel. We need to build that shit niggu.
Jep!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is dat bij swamp biomes ook zo?
doe ff een rondje om spawn heen het staat vlak bij spawn 1e laag gebouwen zegmaar weet alleen zo ff niet welke richting (denk oost van spawn)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
O ja? Kan je me eens aanwijzen op een printscreentje?
Gelijk voor degene die de boerderij zocht, in deze screen boven in het midden staat hijquote:
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?quote:
Tellen? :pquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?
Nieuw city project?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je denk je achterhalen hoe hoog dat ding is in blokjes vanaf het gras?
Gaat hij toch niet geven, Is een betaalde serverquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
Maat vraag die schematic gewoon
ik print hem wel even ;p
Wat zei ik net, nabouwen die handel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef MineraalWater het volgende:
Gevraagd.
EDIT:
Waarvoor wil je het eigenlijk weten?
Ofcourse master.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zei ik net, nabouwen die handel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ofcourse master.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef gogosweden het volgende:
over een uurtje een event op fokcraft server mensen
be there
thnx!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelijk voor degene die de boerderij zocht, in deze screen boven in het midden staat hij
Nooit meer iets van gehoordquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Berend. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Wexell zijn?
(Voor de gene die hem kennen)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:51 schreef maurisioo het volgende:
ah ik kan niet, maar veel plezier iedereen
(en helaas bobber als je niet mee mag doen)
Bob ik ben momenteel ook bezig met een event in de maak. Ik ga wel extra wachten tot hij af is dat jij mee kan doen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bob ik ben momenteel ook bezig met een event in de maak. Ik ga wel extra wachten tot hij af is dat jij mee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |