Het is te doen, alleen is het moeilijkste vooral om alle 'ledematen' uit elkaar te houdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor ik eraan begin, is het erg moeilijk om zo'n skin zelf te maken?
Want ik heb op zich wel trek in een Lee van Cleef/Angel Eyes-skin.
http://www.minecraftforum(...)april-alpha-3-pre-7/quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Het is te doen, alleen is het moeilijkste vooral om alle 'ledematen' uit elkaar te houdenMaar ergens op internet is er wel zo'n voorbeeldplaatje te vinden waarbij bij alle vakjes staat aangegeven wat wat is, zoals linkerbeen of nek e.d....
O wow, die kende ik niet! Superquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef Eierbal het volgende:
[..]
http://www.minecraftforum(...)april-alpha-3-pre-7/
Nog makkelijker
4/10.quote:
Hij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee gohMaar wie gebruikt er hier in Nederland nou Fahrenheit?
We kunnen moeilijk beginnen met eindigen?quote:
Trek jij nu de intelligentie van meneer Plexcon in twijfel?quote:
quote:Minecraft Snapshot 12w01a
by Jens Bergensten on January 5, 2012
Hey hey
Finally time for the next snapshot! This snapshot has the following changes:
New language translations. We changed from using Google Docs to a new system, so these may still contain a lot of errors or missing texts. Please check the Minecraft forums (language section) for more info.
Slightly smoothed color transitions between biomes
Reduced brewing time to 20 seconds
Decreased randomness of Enchantment Tables
Changed colors of spawning eggs to more represent the mobs they spawn
Made biomes slightly more varied (hills in forests and deserts, beaches)
Added world type options (currently only super-flat and default)
Removed collision box from ladders
Updated fence gate collision box to align with fences
Get the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w01a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w01a/minecraft_server.jar
We are currently still preparing work for the mod API. The API is going to take some time to implement properly, so we ask for patienceAlso, Jon is currently working on improving the AI for mobs to make it easier for us to add new behaviors. The first goal is to add breeding support to wolves, and then move on to more useful / interesting villagers.
// jeb and Jon
Lijkt het wel op hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Trek jij nu de intelligentie van meneer Plexcon in twijfel?
Dat vind ik niet aardig nee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lijkt het wel op hè
Of mag dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |