mooi met die zwarte balken zo aan de kanten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
nieuwe bureaubladachtergrond
Zie ik daar minecraft op het bureaubladquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
nee, das terraria..quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zie ik daar minecraft op het bureaublad
Een keer wat anders dan Minecraftquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef bobbernaut het volgende:
Mogge... Wat zal ik doen vandaag? :/
Hee geinige spellen heb jequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
ga terug je bed in?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef bobbernaut het volgende:
Mogge... Wat zal ik doen vandaag? :/
lukt me niet meer T.Tquote:
maar dat is mijn leven D:quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Een keer wat anders dan Minecraft
Ja en dan zeker weer alles griefen. Ik vertrouw jou voor geen cent!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
mag ik dan heel even unban om mee te doen?
quote:On December 16, 1973, in the most ironic of circumstances, a cement truck that was traveling to make repairs on the West Side Highway caused a 60-foot section of the northbound roadway to collapse at Gansevoort Street. Immediately, the entire highway from the Battery north to West 46th Street was closed. Subsequent to the collapse and closure of this section, engineering inspections were made to determine if repairs could be made and this section could be reopened.
FUCK YOUquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja en dan zeker weer alles griefen. Ik vertrouw jou voor geen cent!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
mag ik dan heel even unban om mee te doen?
Als je zo blijft reageren voorlopig geen unban als het aan mij ligt.quote:
niet doorhebben dat dat tegen mau een grapje wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Als je zo blijft reageren voorlopig geen unban als het aan mij ligt.
Ernst, Bobbie en de rest..quote:
Maakt me niet uit of het een grapje is of niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
niet doorhebben dat dat tegen mau een grapje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |