En dan niet weten hoe je de geschiedenis moet verwijderen zodat pa en ma na het eten nog even met je wilden praten over war je allemaal hebt opgezeten :xquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Weet ik, deed ik ook 12 jaar geleden
Ouwe lul.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Weet ik, deed ik ook 12 jaar geleden
Goodguy Tom. :-)quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Ouwe lul.Ik help je wel met je bouwval, mijn eigen huis is toch gejat.
Onjuist. Een deja vu komt voor als de hersens het genen wat je mee maakt niet kan opslaan, Dan lijkt het dus of het al is gebeurd maar je hersens houden je voor de gek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
Zij die het verdienen krijgen het ook.
DEJA VU HE?
Wajooooo hoe kom jij opeens aan die kennis? Komt omdat God Sitethief er is he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Onjuist. Een deja vu komt voor als de hersens het genen wat je mee maakt niet kan opslaan, Dan lijkt het dus of het al is gebeurd maar je hersens houden je voor de gek.
Ja en jij bent mijn voorbeeld natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Wajooooo hoe kom jij opeens aan die kennis? Komt omdat God Sitethief er is he?
Amen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja en jij bent mijn voorbeeld natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ik citeer een fokker:quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:07 schreef Lorrelies het volgende:
Dat is toch juist hot, als je als meisje heumeu bent?
of zo...
Soms met zn 3en omdat het wel eens koud is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik citeer een fokker:
"uit de natuurfilms van mijn vader, hebik geleerd dat nadat lesbos ruzie hebben gehad, ze goedmaaksex hebben"
dat is randomquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:51 schreef Audreyoot het volgende:
Kunnen mods meer 'wilde' dieren en shrooms in de wereld zetten of is dat random?
Ah ok, dan moet ik beter zoekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is randomals je een stukje verder weg loopt kom je ze vanzelf tegen
en dan kan je ze weer teruglokken met graan in je hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |