HAHAHAquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef Audreyoot het volgende:
Draadloos internet instellen gaat niet zo makkelijk hier dus ik bel tele2. Maar wist ik veel dat hun het w8woord kunnen zien, mijn broertje had ooit eens 'bukkakeiscool' ingesteld.
Tele2gast: 'creatief w8woord *vies lachje*'
The tings I do for Minecraft
Hoop het toch niet als je een aparte router hebt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja hun kunnen bij die router instellingen komen natuurlijk, niet aan gedacht
haha ja leg dat maar eens uit zonder als viespeuk gezien te wordenquote:
Jewel, ze kunnen erin via de router config. Router zit in het modem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoop het toch niet als je een aparte router hebt?
Ja ok, ik heb met opzet een aparte zelf gekochte router aangezien dat veel beter bereik oplevert. Lijkt me heel sterk dat ze daar inkomen zonder het wachtwoord te weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:11 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
haha ja leg dat maar eens uit zonder als viespeuk gezien te worden
[..]
Jewel, ze kunnen erin via de router config. Router zit in het modem.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=356&zoom=4quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Rensie23 het volgende:
kan iemand me misschien ff linken naar een render van de map?
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:33:03@JohnTavaletrop Yeah, but I don't want to say when because that's a curse reageer retweet
Wie heeft die gemaakt, en hoe is die gemaakt? Er moet echt een nieuwe versie komen, heb het idee dat er heel veel mist (en nee, niet alleen mijn huisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=356&zoom=4
:Lquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:59 schreef MineraalWater het volgende:
Het is en blijft survival, Je mag überhaupt al blij zijn dat er een render is.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:59 schreef MineraalWater het volgende:
Het is en blijft survival, Je mag überhaupt al blij zijn dat er een render is.
Dat kan jij niet, Alleen mensen die toegang hebben tot de server/FTP kan dat doen, Hiervoor heb je de level.dat nodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Hoe word zo iets gemaakt vraag ik me alleen af, als ik dat weet wil ik best een nieuwe maken
Aw jammer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat kan jij niet, Alleen mensen die toegang hebben tot de server/FTP kan dat doen, Hiervoor heb je de level.dat nodig.
Ik had al gelezen in het topic ja, ben hem aan het downloaden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mijn map is bijna af jongenen jersey shore was best saai..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |