Je staat erin!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef BELASTING het volgende:
Hé, ik speel al een tijdje in de FOK!-server, maar mijn naam staat nog niet in de OP.
Hier heet ik dus BELASTING, en in de server basserbas.
wuuut!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er liggen al cakes bij de spawn
quote:
* Dopekoe vraagt aandachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef Dopekoe het volgende:
Die MineCraft demo, is dat een demo van de laatse MC versie ?
Of loopt deze wat achter ?
Is er een andere mogelijkheid om de huidige versie als een demo oid te proberen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij loopt achter en mist elementen die wel in MC zelf zitten.
Nop, alleen illegaal downloaden ben ik bangquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is er een andere mogelijkheid om de huidige versie als een demo oid te proberen ?
Want als het me 90 minuten kan boeien dan kan het me ook veel langer boeien
Als je een beetje creatief bent dan kan je het jaren boeien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is er een andere mogelijkheid om de huidige versie als een demo oid te proberen ?
Want als het me 90 minuten kan boeien dan kan het me ook veel langer boeien
In ieder geval een jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je een beetje creatief bent dan kan je het jaren boeien.
Ben niet zo van het illegaal downloaden van games....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nop, alleen illegaal downloaden ben ik bang
Maar dan kan je niet op FokCraft
Jaaa. Mau, wij hadden toch vroeger een soort van shop gemaakt bij Dostya? Oh, was dat met Wexell?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
In ieder geval een jaar(speel nu al sinds oktober 2010
)
Ik kan creatief zijn maar vind het zonde van mn geld als ik MC koop zonder ook maar iets geproefd te hebben en het dan niets blijk te vinden...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je een beetje creatief bent dan kan je het jaren boeien.
Kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jaaa. Mau, wij hadden toch vroeger een soort van shop gemaakt bij Dostya? Oh, was dat met Wexell?
Ach, gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik kan creatief zijn maar vind het zonde van mn geld als ik MC koop zonder ook maar iets geproefd te hebben en het dan niets blijk te vinden...
In dat geval is de demo goed genoeg. De volle versie is hetzelfde maar dan vele male uitgebreider.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik kan creatief zijn maar vind het zonde van mn geld als ik MC koop zonder ook maar iets geproefd te hebben en het dan niets blijk te vinden...
Download hem gewoon.. vind je het leuk koop je hem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Dopekoe het volgende:
Maar heb er wel het eea van op youtube bekeken (oa van Projectminecraftia) dus ik weet wel dat ik voor de survival ga
Zijn vast 10-tallen quests online te vinden
Demo is toch classic? Is heel wat anders dan survival.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In dat geval is de demo goed genoeg. De volle versie is hetzelfde maar dan vele male uitgebreider.
Nee, kijk even in de OP. Daar heb ik ooit de demo geplaatst.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Demo is toch classic? Is heel wat anders dan survival.
Ok Ber0nd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, kijk even in de OP. Daar heb ik ooit de demo geplaatst.
is dat die tunnel generator?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Wou het event eerst hier in gaan houden, Maar dat wordt hem niet!
Hoe lang ben je nou met zo'n cave bezig om te bouwen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:49 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Wou het event eerst hier in gaan houden, Maar dat wordt hem niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I used to like Skyrim, but then I took a arrow to the knee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef Audreyoot het volgende:
Gewoon downloaden, hij's maar 2 tientjes dus daar kan je niet echt een miskoop voor doen
Had deze en Skyrim gekregen voor de kerst maar ik vind MC toch echt leuker
deze was een inkoppertjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef MineraalWater het volgende:
Zegt ie: "Ik maak nooit arrow to the knee jokes."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |