abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106408054

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

14.gif AVNZMG-verkiezingen!
Jawel, we hebben onze eigen verkiezingen. Wie is de leukste, liefste of de geilste? Wie zou jij keihard raken of wie zou je zelfs dronken nog je bed uit schoppen?

We zijn nu nog bezig met het maken van de definitieve vragenlijst, maar stemmen zal later mogelijk worden; klik.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

De OP vind je hier
pi_106408076
Ik snap het niet! :o
pi_106408119
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het niet! :o
Waaaaat? Jij snapt hem niet? :o
pi_106408155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waaaaat? Jij snapt hem niet? :o
Ik raak van slag bij een post met nummer #302 hoor!
pi_106408169
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
pi_106408176
Dan zijn er posts verwijderd.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106408213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
Ah..
pi_106408225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
Maar dat was me niet opgevallen, dus ik schrok er nogal van :P
pi_106408283
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Paniek!
pi_106408318
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geen paniek, gewoon doorlopen :D
pi_106408332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Paniek!
JA! :(
pi_106408481
Nu vraag ik me wel af wat hij verwijderd heeft?
pi_106408513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?
pi_106408557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Was denk ik gewoon geen goede match
pi_106408593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu vraag ik me wel af wat hij verwijderd heeft?
Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.
pi_106408627
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.
Was hij die deconhuppelepup gozer?
Ik dacht dat dat Nouvelles weer was hehe :P
pi_106408647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:37:47 #18
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106408707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Hoezo verkeerde vrouwen?
Heaven is a place on earth with you
pi_106408722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:37 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hoezo verkeerde vrouwen?
Zie mijn uitleg hierboven :P
pi_106408735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
Heb ik wel meer gehoord van paiq
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:39:17 #21
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106408771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zie mijn uitleg hierboven :P
Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
pi_106408827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Stel je niet aan man
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106408864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
Zou wel geniaal zijn.. :P
Rustig aan.
pi_106408886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oh oke.
Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.
pi_106408912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stel je niet aan man
Waar stel ik me aan? Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Ik zit nu ook niet meer op Paiq :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:42:26 #26
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106408936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?
pi_106408982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Capstan het volgende:

[..]

Waar stel ik me aan? Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Ik zit nu ook niet meer op Paiq :P
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106409024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijk
14 SHADES OF GREY
pi_106409025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

He bah tijn, doe niet zo negatief :P
pi_106409034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

In mijn beleving juist niet. Het is nog wel een beetje een gemengd publiek, maar alternatieve mensen zijn duidelijk niet in de meerderheid.
pi_106409089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

He bah tijn, doe niet zo negatief :P
Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
pi_106409120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.
pi_106409127
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Stel he, stel, ik schrijf me in bij een datingsite. Welke moet ik dan hebben? :P
Pepper, relatieplanet, e-darling (Heb ik wel het IQ voor _O- :') ) enz...
Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106409186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:

[..]
Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.
pi_106409200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:48:09 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106409233
Nood, welke nood?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106409261
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
Nood, welke nood?
Er was een post #306 ofzo :'(
pi_106409271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.
Dan heb jij geluk gehad :P

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezien :P
pi_106409278
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
Nood, welke nood?
Dacht dat fok problemen had omdat we ineens 303 posts hadden in 1 topic zonder dat ie dicht ging
pi_106409283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:49:04 #41
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic! :)
pi_106409291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezien :P
Misschien gewoon je zoektermen veranderen?
pi_106409304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Paaaarteeee!!!! *O*
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:49:50 #44
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?
pi_106409354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien gewoon je zoektermen veranderen?
Maar dan zeg ik dus niet meer eerlijk wie ik ben en wat bij mij past. Kan weer tegenvallers van een andere soort opleveren :P
pi_106409357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonist :9
Maar ik had geen klik, en dat is sowieso moeilijk via internet. Maar ik weet niet in hoeverre dit de schuld van Paiq is. Hoeveel matches heb je gehad? Wellicht iemand die klakkeloos invulde?
Terwijl je aan de andere kant zélf een klik moet maken. Iemand die van precies dezelfde films, muziek, eten etc houdt lijkt me maar saai. Op mijn eerste date met Detroit liet ik m t liefst staan. We hadden totaal níets gemeen met elkaar.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:51:24 #47
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijk
Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??
pi_106409408
quote:

[..]

Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?
Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.
pi_106409434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slecht
14 SHADES OF GREY
pi_106409441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.
IRL ontmoeten vind ik toch nog het beste :)
pi_106409496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slecht
Ik las juist dat hij het een tijd aangekeken heeft, maar toen alle matches die hij kreeg 'slecht' waren had hij het wel gezien. Mja maakt ook niet uit, ik heb het eigenlijk sowieso niet op datingsites verder.
pi_106409506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??
Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:53:34 #53
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409526
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:54:03 #54
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.
Zeer kansloos.
Als je geen interesse hebt hou je dat toch gewoon voor je.
pi_106409551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vind ik ook, alhoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb. :P
pi_106409553
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonist :9
Maar ik had geen klik, en dat is sowieso moeilijk via internet. Maar ik weet niet in hoeverre dit de schuld van Paiq is. Hoeveel matches heb je gehad? Wellicht iemand die klakkeloos invulde?
Terwijl je aan de andere kant zélf een klik moet maken. Iemand die van precies dezelfde films, muziek, eten etc houdt lijkt me maar saai. Op mijn eerste date met Detroit liet ik m t liefst staan. We hadden totaal níets gemeen met elkaar.
Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van date aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.

Ik ben het ermee eens dat die klik via internet niet kan ontstaan. Je kan wel een idee hebben van een mogelijke klik, maar verder gaat dat ook bij mij niet met een scherm en een toetsenbord ertussen.
pi_106409568
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.
Ik eigenlijk ook met internet :P
Het was maar één poging, maar goed. Alleen maar succesvol in elk geval.
pi_106409602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van dat aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.

Ik ben het ermee eens dat die klik via internet niet kan ontstaan. Je kan wel een idee hebben van een mogelijke klik, maar verder gaat dat ook bij mij niet met een scherm en een toetsenbord ertussen.
Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoeting
pi_106409632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Zeer kansloos.
Als je geen interesse hebt hou je dat toch gewoon voor je.
Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijn
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:55:59 #60
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409661
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook met internet :P
Het was maar één poging, maar goed. Alleen maar succesvol in elk geval.
Newb is hot, goed gedaan ^O^
pi_106409680
foto van newb?
pi_106409683
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoeting
Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.
pi_106409691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
foto van newb?
TC zit hij nogal eens
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:56:44 #64
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409703
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijn
Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk: :r
pi_106409708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

TC zit hij nogal eens
daar heb ik nu niets aan of wel :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:57:06 #66
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106409718
quote:
foto van newb?
Mensen die newb nog nooit in TC hebben gezien :')
pi_106409742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Paaaarteeee!!!! *O*
_O-
Rustig aan.
pi_106409744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Mensen die newb nog nooit in TC hebben gezien :')
In badjas!
pi_106409746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.
Tsja, en misschien viel jij haar ook wel tegen. Dat weet je nooit. Maar in dat geval lag het niet aan paiq, ook niet als zij niet eerlijk heeft ingevuld ;)
pi_106409764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk: :r
Helaas gebeurd dat bij mij nog genoeg.
14 SHADES OF GREY
pi_106409770
quote:

[..]

daar heb ik nu niets aan of wel :P
Whow, rustig aan dame :P
pi_106409774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

In badjas!
Of zonder :9
pi_106409809
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op TC :P dat mag heul niet
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:58:40 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106409820
Alle onderbroeken zijn nat, drama.
C'est la vie
pi_106409828
quote:

[..]

foto dan. Zonder badjas hoeft niet
pi_106409832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tsja, en misschien viel jij haar ook wel tegen. Dat weet je nooit. Maar in dat geval lag het niet aan paiq, ook niet als zij niet eerlijk heeft ingevuld ;)
Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even niet :P

Wellicht ooit weer eens.
pi_106409835
quote:

[..]

Newb is hot. _O_
pi_106409851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas gebeurd dat bij mij nog genoeg.
* Cassandra87 geeft tijn een welgemeende knuffel want volgens mij kun je t wel gebruiken ;) :*
pi_106409880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan niet zomaar een foto van hem geven hoor :{w
Dan moet je maar gewoon geduld hebben voor TC :)
pi_106409953
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even niet :P

Wellicht ooit weer eens.
soms moet je gewoon geduld hebben en door iemands eerste indruk heen prikken O+ Kan het absoluut waard zijn
pi_106409962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

* Cassandra87 geeft tijn een welgemeende knuffel want volgens mij kun je t wel gebruiken ;) :*
dank je,

Die match waar ik het wel eens over gehad heb hier heeft er meer moeite mee. Jammer dat ik niet echt contact meer mee heb
14 SHADES OF GREY
pi_106410022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

dank je,

Die match waar ik het wel eens over gehad heb hier heeft er meer moeite mee. Jammer dat ik niet echt contact meer mee heb
waarom niet?
pi_106410053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist.
pi_106410108
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist.
newbie blijkbaar.

Maar was gewoon nieuwsgierig,
pi_106410133
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

soms moet je gewoon geduld hebben en door iemands eerste indruk heen prikken O+ Kan het absoluut waard zijn
Waar. Maar het is toch wel zo dat als je niet ergens, hoe ver weg ook, in je achterhoofd na zo'n ontmoeting denkt dat het de moeite kan zijn om daar doorheen te prikken, je gewoon niet bij elkaar past. Dat zul je toch wel herkennen?
pi_106410208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Capstan het volgende:

[..]

Wellicht ooit weer eens.
In welke opzicht klopte ze dan niet? Wat waren dan die tegenovergestelde karaktertrekken waardoor het niet klikte?
pi_106410224
quote:

[..]

:*
pi_106410225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

waarom niet?
Door iets stoms ruzie gehad. Daarna bijna geen contact meer. Geen idee wat ik nu er mee aan moet
14 SHADES OF GREY
pi_106410232
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Capstan het volgende:

[..]

Waar. Maar het is toch wel zo dat als je niet ergens, hoe ver weg ook, in je achterhoofd na zo'n ontmoeting denkt dat het de moeite kan zijn om daar doorheen te prikken, je gewoon niet bij elkaar past. Dat zul je toch wel herkennen?
Nah, ik wist bij detroit na de eerste date echt niet hoe snel ik naar huis moest gaan. Maar ik ben eigenwijs. Nog even de boot afgehouden, en uiteindelijk nogmaals afgewezen. Ik denk dat ik gewoon koppig ben en iedereen het tegendeel moet bewijzen, incl mijzelf
pi_106410265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Door iets stoms ruzie gehad. Daarna bijna geen contact meer. Geen idee wat ik nu er mee aan moet
waarover ruzie dan? Ging t contact tot daar wel goed?
pi_106410289
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

In welke opzicht klopte ze dan niet? Wat waren dan die tegenovergestelde karaktertrekken waardoor het niet klikte?
Dan zou ik wel heel veel over mezelf moeten vertellen, en dat doe ik hier in het topic maar niet :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:08:02 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106410326
Waarom nodigt mijn moeder die kerklui nou thuis uit?
C'est la vie
pi_106410339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nah, ik wist bij detroit na de eerste date echt niet hoe snel ik naar huis moest gaan. Maar ik ben eigenwijs. Nog even de boot afgehouden, en uiteindelijk nogmaals afgewezen. Ik denk dat ik gewoon koppig ben en iedereen het tegendeel moet bewijzen, incl mijzelf
Ik ben zelf dan weer niet zo koppig :P

Misschien had de dame in kwestie dan meer van jouw persoonlijkheid op dat punt moeten hebben :P
pi_106410362
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Is gezellig joh.
pi_106410372
quote:
Ze heeft nog een beetje hoop dat jij ook gaat?
pi_106410382
quote:
Voor de gezelligheid
Kunnen jullie samen zingen :P
pi_106410408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor de gezelligheid
Kunnen jullie samen zingen :P
Wel de kerk uit voordat.
pi_106410412
quote:
zit er geen lief koormeisje bij, en is de rest van de groep afleiding voor haar koppelservice?
pi_106410447
-Kut :')-
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:10:40 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106410456
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is gezellig joh.
Nah, ik heb belangrijke dingen aan mijn hoofd.
Zoals wanneer ik weer een onderbroek aan kan.
C'est la vie
pi_106410477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

waarover ruzie dan? Ging t contact tot daar wel goed?
Ik was onduidelijk en vaag over iets. Ja paar keer gesproken IRL bij een concert.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:11:14 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106410488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

zit er geen lief koormeisje bij, en is de rest van de groep afleiding voor haar koppelservice?
Nee dit is het bestuur. Mijn moeder hoort daar ook bij.
Daarnaast hoef ik geen gelovig iemand.
C'est la vie
pi_106410489
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Nah, ik heb belangrijke dingen aan mijn hoofd.
Zoals wanneer ik weer een onderbroek aan kan.
Wait wutt?
pi_106410552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik was onduidelijk en vaag over iets. Ja paar keer gesproken IRL bij een concert.
excuses aanbieden, kiss and make up. Opgelost, slotje
pi_106410561
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee dit is het bestuur. Mijn moeder hoort daar ook bij.
Daarnaast hoef ik geen gelovig iemand.
Je standaarden zijn weer bijgesteld merk ik :P?
pi_106410588
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

alles wat vrouwelijk is hoorde ik laatst ja :p
pi_106410597
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Hij wil ze alleen maar neuken en de gelovige meisjes willen toch niet voor het huwelijk.
pi_106410618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

excuses aanbieden, kiss and make up. Opgelost, slotje
Misschien is dat wel een goed idee
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:14:10 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106410631
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij wil ze alleen maar neuken en de gelovige meisjes willen toch niet voor het huwelijk.
Dank je. Maar dat is niet de enige reden.
C'est la vie
pi_106410641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien is dat wel een goed idee
nog niet gedaan? :o
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:14:34 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106410654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wait wutt?
Alle onderbroeken moeten nog opdrogen.
C'est la vie
pi_106410678
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel lekker opstandig enzo.
De zus van een gelovige vriend heeft ook een vriendje, mijn vriend denkt dus ook dat zij geen seks hebben :'), omdat dat niet mag van zijn ouders ofzo.
pi_106410724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nog niet gedaan? :o
Ja ik heb haar daarna nog wel gesproken. Tsja het is ingewikkeld. Ze is leuk maar er zijn ook dingen die mijn doen twijfelen
14 SHADES OF GREY
pi_106410729
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel lekker opstandig enzo.
De zus van een gelovige vriend heeft ook een vriendje, mijn vriend denkt dus ook dat zij geen seks hebben :'), omdat dat niet mag van zijn ouders ofzo.
Omdat het niet mag van zijn ouders :')____!
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:17:32 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106410792
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat het niet mag van zijn ouders :')____!
Ik zou precies het tegenovergestelde gaan doen dan. :')
C'est la vie
pi_106410820
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou precies het tegenovergestelde gaan doen dan. :')
Dat doe ik ook altijd als mijn ouders iets niet willen ja :')
pi_106410974
Hi seksbommen.
pi_106410990
Hey friend!
pi_106410992
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd als mijn ouders iets niet willen ja :')
"zucht" De jeugd van tegenwoordig :P
pi_106410996
Ik mag nooit vreemde vrouwen binnen laten van mijn ouders... Maar goed dat we een hooiberg hebben :s)
Rustig aan.
pi_106410999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef xFriendx het volgende:
Hi seksbommen.
dag waterbom
pi_106411030
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dag waterbom
Waterbom? Wil ik het weten? :D
pi_106411035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

"zucht" De jeugd van tegenwoordig :P
Dingen die ik wel mag doe ik eigenlijk niet. Zoals alcohol drinken.
pi_106411055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Waterbom? Wil ik het weten? :D
dat was de enige bom die ik ff zo snel kon bedenken
vuurwerkbom dan

:+
pi_106411059
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat verbieden :') sowieso dingen verbieden
14 SHADES OF GREY
pi_106411092
quote:

[..]

En dat is in jouw geval ook maar goed denk ik ^O^
pi_106411097
quote:

[..]

Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugs :P
Rustig aan.
pi_106411098
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jammer he, dat je geen mensen mag doodschieten :')
Natuurlijk kun je wel dingen verbieden. Alleen ouders hebben bijna nooit geldige redenen voor het verbieden van dingen.
pi_106411126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugs :P
Wat had je in gedachten? :P
pi_106411127
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je ouders nooit gezegd: dames zijn verboden Tijn! Als je daar eenmaal aan begint werken ze verslavend! :(
pi_106411134
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je wel dingen verbieden. Alleen ouders hebben bijna nooit geldige redenen voor het verbieden van dingen.
Je bent tenslotte 18
pi_106411142
Mijn ouders hebben mij eigenlijk nooit echt iets veboden, die wisten dat iki eigenwijs was.
Mijn oude docent zette ook, als ik aan het rellen was, mijn groepje apart omdat ik toch niet luisterde

Toen ik 16 was heb ik mijn vader gebeld, ik laat een piercing zetten, met of zonder toestemming. Nou doe dan maar met toestemming.
Ergens snap ik wel waarom mijn ouders verder zo streng waren O-)
pi_106411164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bent tenslotte 18
Ik wil graag nog een beetje met ze overweg kunnen hoor :')
Zeker nu ik tijdelijk weer bij ze woon.
pi_106411185
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat had je in gedachten? :P
Psychische zooi.
Rustig aan.
pi_106411221
psychooooooooooo
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_106411222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Psygische zooi.
whut? :')
pi_106411240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef xFriendx het volgende:
Hi seksbommen.
pi_106411271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Cool, mag ik meedoen?
pi_106411275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

whut? :')
Iets vergelijkbaars met truffels / paddo's
Rustig aan.
pi_106411298
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hallucinogenen?
pi_106411304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Psychische zooi.
Ik heb alleen verstand van het nogal lichte spul hoor :P
pi_106411331
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En het zware spul gaat niemand je aan helpen.
pi_106411342
Iemand nog wat gewonnen met de verkiezingen?
pi_106411345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Wil ik nog wel graag eigenlijk :)
pi_106411356
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij de meeste smartshops kan je ook wel rare dingen halen volgens mij.
pi_106411370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hallucinogenen?
Ik heb er nog geen slechte ervaringen mee, maar ik wil wat anders proberen.. Truffels ken ik nu wel.

Of met een bepaald doel onder die trip ofzo...
Rustig aan.
pi_106411379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog wat gewonnen met de verkiezingen?
2e, bij grootste baas uit het topic :D :D :D
pi_106411388
quote:
15s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

En het zware spul gaat niemand je aan helpen.
Nou ja, dingen waar je zeer licht high van wordt, zeg maar. Dat heb ik allemaal wel eens gekocht.
pi_106411399
2-cb Heb je dat ooit gedaan mur?
Rustig aan.
pi_106411433
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Bij de meeste smartshops kan je ook wel rare dingen halen volgens mij.
Dat is waar. Maar echte rare dingen doe ik sowieso niet alleen :')
pi_106411435
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja best wel :D

Klopt :) alleen als je expliciet dingen gaat verbieden dan wil je het juist.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je ouders nooit gezegd: dames zijn verboden Tijn! Als je daar eenmaal aan begint werken ze verslavend! :(
Nee hadden ze dat maar gedaan :')
14 SHADES OF GREY
pi_106411446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
jij?
pi_106411460
Uitslag waar?
14 SHADES OF GREY
pi_106411484
quote:
Ben ook wel benieuwd daarnaar. Ik zou het wel eens van iemand willen horen.
pi_106411495
quote:
Ik heb het niet meer zo op designerdrugs.
pi_106411513
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd daarnaar. Ik zou het wel eens van iemand willen horen.
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_info2.shtml
pi_106411517
trouwens tijn wij zijn een potentieel stelletje O+
pi_106411524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

wat is 2-cb dan precies??
pi_106411531
quote:

[..]

Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.
Rustig aan.
pi_106411537
quote:

[..]

Het is net als MDMA uitgevonden door Alexander Shulgin dacht ik? Klopt dat?
pi_106411554
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
trouwens tijn wij zijn een potentieel stelletje O+
Cool :D haha
14 SHADES OF GREY
pi_106411556
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is net als MDMA uitgevonden door Alexander Shulgin dacht ik? Klopt dat?
Dat is correct ja.
pi_106411560
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.
drugs moet je sowieso niet doen als je niet stabiel bent
pi_106411576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klinkt interessant :D
14 SHADES OF GREY
pi_106411577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Cool :D haha
maar stiekem hebben we al heeeel lang een affaire samen he *;
pi_106411585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

drugs moet je sowieso niet doen als je niet stabiel bent
? Je snapt mijn post niet...

Ik bedoel dat als je je vrolijk wilt voelen dat je dat als het ware kunt inschakelen...
Rustig aan.
pi_106411649
Volgens mij stond ook zo'n beetje bij iedereen wel 1x user die je zou doen aangevinkt, dus in theorie kan iedereen van bil dit jaar.
pi_106411656
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als je je vrolijk wilt voelen dat je dat als het ware kunt inschakelen...
Dat is bij de meeste hallucinogenen.
pi_106411671
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

maar stiekem hebben we al heeeel lang een affaire samen he *;
Wel eentje waar ik er niets van merk :P
14 SHADES OF GREY
pi_106411677
quote:

[..]

ik snap je post wel
maar als dat zou werken, zou het wel héél ideaal zijn. Helaas zijn er altijd bijwerkingen en drugs als je geestelijk niet stabiel bent is gewoon gevaarlijk. In het algemeen
pi_106411685
quote:

[..]

Klopt, ik vind het ook wel intrigerend.
pi_106411690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is bij de meeste hallucinogenen.
Bij truffels kon ik daar geen controle over uitoefenen hoor :P
Rustig aan.
pi_106411704
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij stond ook zo'n beetje bij iedereen wel 1x user die je zou doen aangevinkt, dus in theorie kan iedereen van bil dit jaar.
Een van mijn dingen die ik wil doen is (meer) seks hebben dit jaar
14 SHADES OF GREY
pi_106411720
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een van mijn dingen die ik wil doen is (meer) seks hebben dit jaar
met vrouw of man?
pi_106411725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bij truffels kon ik daar geen controle over uitoefenen hoor :P
Van kalmoes werd ik wel vrolijk. Subtiel euforisch.
pi_106411738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

met vrouw of man?
Beide wel eigenlijk
14 SHADES OF GREY
pi_106411754
ik wil dit jaar meer fokkers meeten, kijken of er een vriendschap uit komt :P
pi_106411785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Goed voornemen :D staat ook op de lijst bij mij
14 SHADES OF GREY
pi_106411803
quote:
Dat is een goed voornemen. Die zet ik ook op mijn lijst.
pi_106411810
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goed voornemen :D staat ook op de lijst bij mij
wanneer spreken we weer af?
pi_106411821
quote:
Kom je 21 januari ook?
pi_106411847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kom je 21 januari ook?
Ik ga niet naar die meet trouwens. Ik ga al naar die op 28 januari waarschijnlijk.
pi_106411865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kom je 21 januari ook?
nop, deze meet is niets voor mij
plus, volgens mij heb ik examen vlak erna
pi_106411877
quote:

[..]

wanneer spreken we weer af?
Euh even denken :)
14 SHADES OF GREY
pi_106411903
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga niet naar die meet trouwens. Ik ga al naar die op 28 januari waarschijnlijk.
Voor mij zijn beide meets om verschillende redenen niet te doen :P
pi_106411915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Voor mij zijn beide meets om verschillende redenen niet te doen :P
Alles kan als je het graag wilt :P
Welke redenen?
pi_106411942
Wat is de 28e dan?
pi_106411961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:40 schreef Joysa het volgende:
Wat is de 28e dan?
Royco meet.
pi_106411996
wat is een roycomeet
pi_106411998
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alles kan als je het graag wilt :P
Welke redenen?
De blowmeet is niks voor mij en de Roycomeet is te ver weg :P
pi_106412020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
wat is een roycomeet
dan gaan we bij royco meeten :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:42:27 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106412029
quote:
wat is een roycomeet
Een meet bij royco.
C'est la vie
pi_106412032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

we kunnen zelf een meet organiseren, en stonede fokkers bespioneren
pi_106412037
quote:
wat is een roycomeet
Meet bij Royco
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:42:49 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106412055
Maar blijf weg bij de bar en de pooltafel.
C'est la vie
pi_106412066
een meet die speciaal om royco draait?
Wie wat waar waarom
pi_106412076
In royco's cafe
pi_106412082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Of gewoon weer zoiets als laatst in Utrecht doen was ook wel leuk
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:43:20 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106412087
quote:
een meet die speciaal om royco draait?
Wie wat waar waarom
Nee hij draait niet om hem. :')
Hij is bij hem in zijn cafe.
C'est la vie
pi_106412101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

dat kan ook
pi_106412128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat kan ook
wat voor soort meet was dat in utrecht dan??
ook een stoned wordt meet??
pi_106412131
Zoiets als de SR meet gaat 'm nog even niet worden :')
pi_106412152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

met tijn en capstan, hebben gewoon wat gegeten en gedronken
pi_106412167
quote:

[..]

[..]

Een blowmeetspionagemeet? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ook dat kan, ja, want dat was het wel.
pi_106412169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

ook een soned wordt meet??
OH gewoon een meet niets bijzonders
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:45:03 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106412176

Zo, ik heb vandaag toch nog wat nuttigs gedaan. :')
C'est la vie
pi_106412180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

met tijn en capstan, hebben gewoon wat gegeten en gedronken
Oke, klinkt wel beter :)
pi_106412206
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik heb vandaag toch nog wat nuttigs gedaan. :')
Wat zie je er anders uit, ineens :')
pi_106412221
Andere meets zijn tof, jammer dat ik niet naar die meet bij Royco kan
14 SHADES OF GREY
pi_106412222
misschien dat ik gewoon wat mensen mail die wat willen drinken, puur om kennis te maken, geen gekke dingen. Ben ik onderhand toch te oud voor :') :+
pi_106412233
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:

[..]

Willie Wartaal :P
pi_106412268
Minimeets zijn wel tof :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:46:56 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106412279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb in het echte ontwerp een andere foto.
Ik ga toch geen foto van mezelf er in stoppen nu. :')
C'est la vie
pi_106412283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
misschien dat ik gewoon wat mensen mail die wat willen drinken, puur om kennis te maken, geen gekke dingen. Ben ik onderhand toch te oud voor :') :+
Ik moet nog wel bepaalde gekke dingen doen, hoor. Hoop toch dat ik daar niet te oud voor ben :')
pi_106412291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Minimeets zijn wel tof :D
Mini-me's ook wel :P
pi_106412294
quote:
Ik begin aan mijn tweede jeugd op mijn 29ste dus gek kan nog :D
14 SHADES OF GREY
pi_106412309
nou, tijn, capstan, koffie, zijn we al met 4. Bartje moet ook komen O+
pi_106412323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik moet nog wel bepaalde gekke dingen doen, hoor. Hoop toch dat ik daar niet te oud voor ben :')
wat voor dingen?
pi_106412327
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb in het echte ontwerp een andere foto.
Ik ga toch geen foto van mezelf er in stoppen nu. :')
Ik had dat stiekem wel door :')
pi_106412329
Maar die meet op de 28e is nog niet veel meer over bekend dan dat het in royco's café is???
pi_106412356
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
Maar die meet op de 28e is nog niet veel meer over bekend dan dat het in royco's café is???
Klopt, is nog niet over geschreven in de meet topic
pi_106412358
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wat voor dingen?
Je weet best wel wat ik bedoel :P
pi_106412369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
Niet veel nee :P
pi_106412410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

nouja als je dat onder 'gek' schaart. Bovendien is het ook weer zo wat, op een meet. Maar in Amsterdam hebben we wel de red light district, dus alles kan ^O^
pi_106412412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee vertel :D
14 SHADES OF GREY
pi_106412477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nouja als je dat onder 'gek' schaart. Bovendien is het ook weer zo wat, op een meet. Maar in Amsterdam hebben we wel de red light district, dus alles kan ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee vertel :D
Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat het voor mijn doen al best gek is :')

En dat gaan we niet doen in Amsterdam; dan kan ik nog wel wachten :P
pi_106412507
'we' gaan sowieso niets doen :P

Maar ik stem wel voor meet
pi_106412522
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat het voor mijn doen al best gek is :')

En dat gaan we niet doen in Amsterdam; dan kan ik nog wel wachten :P
Als kado voor je 30ste verjaardag :P
14 SHADES OF GREY
pi_106412593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:

Oké, ik ga dat niet doen in Amsterdam. Maar wel een meet, ja :P
pi_106412665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Oké, ik ga dat niet doen in Amsterdam. Maar wel een meet, ja :P
Kom anders mee naar Amsterdam Capstan? ;)
pi_106412713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is een idee :D
14 SHADES OF GREY
pi_106412746
quote:

[..]

Naar die blowmeet, bedoel je? Ik zei net al dat dat niks voor mij is :P
pi_106412876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:

newb is in tc :P
pi_106412994
quote:

[..]

ik ga ook niet, maar organiseer wel een andere
pi_106413134
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel praktischer. Ik heb wel eens overwogen om naar Amsterdam te komen, maar ook dat blijft toch wat ver.
pi_106413181
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk cas! :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:05:37 #237
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106413313
FOKKKEEEERRRRRS
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_106413325
quote:
99s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef stefanhaan het volgende:
FOKKKEEEERRRRRS
Hey Stef!
pi_106413478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:02 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel praktischer. Ik heb wel eens overwogen om naar Amsterdam te komen, maar ook dat blijft toch wat ver.
waar dacht jij dan dat ie plaats vond? Ik woon vanaf volgende week in amsterdam :p
pi_106413498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

newb is in tc :P
ik niet :p
pi_106413533
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

waar dacht jij dan dat ie plaats vond? Ik woon vanaf volgende week in amsterdam :p
Oh ja :')

Ik zat nog even aan Utrecht te denken, maar dat komt natuurlijk omdat dat bij me is blijven hangen. Maar goed, dan zou ik wel overwegen om te komen, zolang het geen blowmeet is :P
pi_106415419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dan zou ik wel heel veel over mezelf moeten vertellen, en dat doe ik hier in het topic maar niet :P
Als je al zo specifiek moet worden dan verwacht je denk ik te veel van datingsites ze leveren niet direct de vrouw van je dromen natuurlijk. Kijk het is anders als jij opgeeft dat je een rustige jongen bent en vervolgens schotelen ze je een vrouw voor die elke week naar dancevally nr x gaat. Dan match je karakters die namelijk niet bij elkaar passen.

Dat natuurlijk allemaal onder het motto soort zoekt soort. Iets waar heel veel mensen in geloven.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:03:14 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106415946
quote:
klinkt spannend :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_106416789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
nou, tijn, capstan, koffie, zijn we al met 4. Bartje moet ook komen O+
Huhwhutwhat? :?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:21:15 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106416933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Huhwhutwhat? :?
je gaat meeten :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:22:34 #246
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106416984
Ze wil een gangbang
pi_106417048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je gaat meeten :D
Euh... ok? Denk ik?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ze wil een gangbang
He gatsie :{w
pi_106417050
Hoe was je chick bartje
pi_106417076
Sinos
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:24:38 #250
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106417104
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos
Wat?
pi_106417121
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat?
Ik wil je zien :@
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:25:47 #252
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106417164
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik wil je zien :@
Ik weet het
pi_106417181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe was je chick bartender?
Bedoel je mij? :?
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:26:09 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106417183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ze wil een gangbang
:D en dat noemt ze niks geks :D
pi_106417206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik weet het
http://tinychat.com/avnzmg
Als je snel bent zie je nog net hoe ik de resten van mn broodje op eet :@
pi_106417237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Bedoel je mij? :?
ik heb auto correct op foon de :')
pi_106417305
Goedeavond lieve fokkertjes
pi_106417332
Wil er nog iemand nieuwe tussenstanden zien voor de verkiezingen?
pi_106417339
Hoi Lott!
pi_106417344
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef Lot88 het volgende:
Goedeavond lieve fokkertjes
Avond O+
pi_106417349
Kom maar door, Benzin
pi_106417360
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik heb auto correct op foon de :')
Ah :P

Nou, het was lekker hoor :9
pi_106417372
quote:
99s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
Is er nog iets spannends gebeurt? Ik ga er toch geen winnen of zo :P
pi_106417398
quote:
99s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
Ik wil wel weer eens op de hoogte zijn, ja :')

En hoi Lot!
pi_106417428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou, zij was lekker hoor :9
tof O+
pi_106417546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou, het was lekker hoor :9
Een lekkere chick? Mis ik iets? :P

Of hebben we het stiekem over eten? :')
pi_106417654
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

tof O+
Ook dat ja, maar dat is ze al jaren :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Capstan het volgende:

[..]

Een lekkere chick? Mis ik iets? :P

Of hebben we het stiekem over eten? :')
Wat dacht je van beide :P
pi_106417688
Ik wil ook een bff
pi_106417719
Slechtste hosselaar
1 - tijnbrein (22)
2 - Capstan (9)
3 - Heloef (5)
4 - benzin (2)
5 - Firefly (1)
6 - kree (1)
7 - mlig (1)

User die je zou doen
1 - moneyfornothing (9)
2 - Sinosappel (6)
3 - -Nouvelles (6)
4 - lanterfanteraar (5)
5 - Murdera (3)
6 - Joysa (3)
7 - -Strawberry- (2)
8 - Captain_Maximum (2)
9 - Lot88 (2)
10 - palawan (2)
11 - Drommeldaris (2)
12 - ChipsZak. (1)
13 - Myraela (1)
14 - Iedereen behalve Kaneel (1)
15 - Lokasenna (1)
16 - Detroit (1)
17 - xFriendx (1)
18 - MystikVM (1)
19 - Bartholomeus (1)
20 - Supersoep (1)

De liefste is..?
1 - -Strawberry- (14)
2 - Lott88 (9)
3 - Sinosappel (7)
4 - benzin (5)
5 - Myraela (3)
6 - Moneyfornothing (2)
7 - Drommeldaris (2)
8 - Bartholomeus (2)
9 - Charmed_Angel (2)
10 - Lokasenna (1)
11 - Lanter (1)
12 - Cassandra87 (1)
13 - tijnbrein (1)

Beste fokhosselaar
1 - Supersoep (20)
2 - newbie (10)
3 - Drommeldaris (3)
4 - Lokasenna (hosselt newb) (3)
5 - benzin (1)
6 - TWI (1)
7 - Ikzelf (1)
8 - stefanhaan (1)

Grootste zeurpiet
1 - heloef (17)
2 - Schenkstroop (7)
3 - magnetronkoffie (3)
4 - iwannabehigh (3)
5 - Strani (2)
6 - tijnbrein (2)
7 - formerjellybean (2)
8 - Benzin (1)
9 - supersoep (1)
10 - kree (1)
11 - gewoonfaye (1)
12 - Vrouweninhetalgemeen (1)

User die stylingadvies kan gebruiken
1 - mylifeisgrey (14)
2 - Capstan (11)
3 - Tijnbrein (9)
4 - benzin (3)
5 - Sinji (2)
6 - Heloef (1)
7 - Lokasenna (1)
8 - lanterfanteraar (1)

Beste hosselaar
1 - sinji (11)
2 - Drommeldaris (11)
3 - -Nouvelles (9)
4 - Myraela (9)
5 - Barbusse (3)
6 - Palawan (3)

Leukste in de reeks ontstane stelletje
1 - Lokasenna/Newbie114 (15)
2 - Tinychat (5)
3 - Murdera/Kaneelstokje (4)
4 - Lokasenna/newbie (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Kingtoppie/Sinos (1)
8 - mylifeisgrey/ Knetterkrankjorum (1)
9 - Heloef en Merel- (1)

Eerstvolgende ter ontmaagding?
1 - -Strawberry- (16)
2 - heloef (12)
3 - Kingtoppie (6)
4 - benzin (3)
5 - Bartholomeus (2)
6 - Sinji (1)
7 - CAPSTAN! (1)

User met het schattigste uiterlijk
1 - -Strawberry- (15)
2 - benzin (8)
3 - Lot88 (6)
4 - Sinosappel (4)
5 - Captain_Maximum (3)
6 - Myraela (1)
7 - loefjeboefje (1)
8 - Lokasenna (1)

User door wie je je zou laten nemen
1 - Sinosappel (14)
2 - Murdera (6)
3 - -Nouvelles (5)
4 - Palawan (2)
5 - Drommeldaris (1)
6 - kingtoppie (1)
7 - Royco1 (1)
8 - xFriendx (1)

Interessantste user
1 - benzin (18)
2 - -Nouvelles (9)
3 - Capstan (5)
4 - Drommel (1)

User die je zou willen versieren
1 - MoneyForNothing (12)
2 - Sinosappel (10)
3 - -Strawberry- (3)
4 - kingtoppie (3)
5 - Casey (3)
6 - Myraela (2)
7 - Lot88 (2)
8 - xFriendx (2)
9 - Captain_Maximum (1)
10 - Palawan (1)
11 - benzin (1)
12 - Royco1 (1)
13 - Murdera (1)

User waar je relatie mee zou willen
1 - Moneyfornothing (10)
2 - -Strawberry- (6)
3 - Sinosappel (5)
4 - -Nouvelles (4)
5 - Murdera (3)
6 - Geen van allen. (2)
7 - Bartholomeus (2)
8 - Cassandra87 (1)
9 - Palawan (1)
10 - xFriendx (1)

Meest geniale user
1 - benzin (11)
2 - geen van bovenstaande (10)
3 - Supersoep (6)
4 - lanterfanteraar (6)
5 - Wenkbrauwboy (4)
6 - Sinji (4)
7 - mylifeisgrey (1)
8 - Lokasenna (1)
9 - stefanhaan (1)
10 - Barthalomeus (1)

User die meest veranderd is op forum
1 - lanterfanteraar (21)
2 - benzin (8)
3 - Newbie114 (2)

Liefste mannelijke user
1 - benzin (19)
2 - Bartholomeus (4)
3 - Royco1 (3)
4 - Kingtoppie (2)
5 - Sinosappel (2)
6 - kaneelstokje (1)
7 - Sinji (1)
8 - Palawan (1)
9 - Magnetronkoffie (1)
10 - tijnbrein (1)

Liefste vrouwelijke user
1 - strawberry (14)
2 - Lot88 (7)
3 - Cassandra (4)
4 - Moonwalk (2)
5 - Sinosappel (2)
6 - Myraela (2)
7 - Lokasenna (1)

User met beste humor
1 - Supersoep (15)
2 - Newb (10)
3 - Drommeldaris (8)
4 - Sinji (7)
5 - benzin (3)
6 - Strani (2)

User die moet verdwijnen
1 - Nouvelles (23)
2 - ook_gek (7)
3 - Moneyfornothing (5)
4 - Formerjellybean (3)
5 - Halcon (2)
6 - DigitalGirl (1)
7 - Daniel1976 (1)

Meest voorspelbare user
1 - Heloef (20)
2 - -Nouvelles (18)
3 - Capstan (2)
4 - ook_gek (1)

User die je zou willen geven
1 - Sinosappel (10)
2 - Lokasenna (6)
3 - -Strawberry- (3)
4 - MoneyForNothing (3)
5 - Bartholomeus (3)
6 - Lot88 (3)
7 - Myraela (1)
8 - xFriendx (1)
9 - Royco1 (1)

De meest aandachtsgeile user
1 - gewoonfaye (14)
2 - heloef (6)
3 - Nouvelles (5)
4 - Myraela (5)
5 - Drommel (4)
6 - Lanterfanteraar (2)
7 - El Matador (1)

User aan wie je het eerst denkt
1 - benzin (7)
2 - Cassandra87 (7)
3 - Lokasenna (6)
4 - Sinosappel (5)
5 - heloef (2)
6 - Lott88 (2)
7 - Myraela (2)
8 - palawan (2)
9 - nouvelles (2)
10 - Strawberry (1)

User met meest gefaalde hossels
1 - Heloef (22)
2 - Kaneelstokje (6)
3 - Supersoep (4)

Meest schijnheilige user
1 - Nouvelles- (21)
2 - heloef (4)
3 - Cassandra (3)
4 - strawberry- (1)
5 - debeterebob (1)
6 - Sinji (1)

User met de hoogste gun-factor
1 - benzin (22)
2 - xFriendx (4)
3 - Bartholomeus (3)
4 - Mylifeisgrey (3)
5 - heloef (2)
6 - tijnbrein (2)
7 - Capstan (1)
8 - Faxie (1)
9 - Palawan (1)

User die het meest paranoide is
1 - -Nouvelles (15)
2 - mylifeisgrey (10)
3 - formerjellybean (4)
4 - lanterfanteraar (2)
5 - Soit (2)

Beste relschopper
1 - Supersoep (23)
2 - Nouvelles (9)
3 - Cactus1 (3)
4 - heloef (1)

Meest gemiste user?
1 - Cactus (8)
2 - Catbert (7)
3 - Moonwalk (7)
4 - benzin (5)
5 - Deelnemer (4)
6 - Heathcliff80 (4)
7 - Supersoep (4)
8 - Halcon (2)
9 - Axel1988 (1)

De beste tieten
1 - lanterfanteraar (11)
2 - Moneyfornothing (10)
3 - Sinosappel (10)
4 - Drommeldaris (10)
5 - Joysa (2)
6 - Heloef (1)
7 - Sinosappel. Sowieso! (1)
8 - Lokasenna (1)
9 - Lot88 (1)
10 - ChipsZak. (1)
11 - Myraela (1)

Beste nieuwkomer
1 - Murdera (14)
2 - Iedereen behalve Drommel (12)
3 - Sinosappel (6)
4 - Lot (5)
5 - charmed_angel (1)
6 - Drommel (1)

User die nooit grappig is
1 - -Nouvelles (18)
2 - DenWauwelaar (9)
3 - Formerjellybean (4)
4 - -Strawberry- (2)
5 - Joysa (2)
6 - debeterebob (1)

User die te hard probeert
1 - tijnbrein (20)
2 - minnemin (7)
3 - heloef (6)
4 - kingtoppie (2)
5 - Capstan (1)
6 - mylifeisgrey (1)

Knapste user
1 - Moneyfornothing (14)
2 - Drommel (6)
3 - Sinosappel (5)
4 - Murdera (4)
5 - Nouvelles (4)
6 - Palawan (3)
7 - Ikzelf (2)
8 - Tamashii (2)
9 - Bartholomeus (2)
10 - xFriendx (1)
11 - Charmed_angel (1)
12 - Sinji (1)
13 - Barbusse (1)

User die een legende wordt
1 - MLiG (22)
2 - Sinji (7)
3 - Heloef (6)
4 - SS (2)
5 - benzin (1)

User met de meest onbegrijpelijke posts.
1 - formerjellybean (18)
2 - mylifeisgrey (16)
3 - lanterfanteraar (1)

User met meeste vijanden
1 - Nouvelles (28)
2 - Cactus1 (3)

User met slechtste comeback
1 - Nouvelles (20)
2 - Halcon (8)
3 - ook_gek (3)
4 - Schenkstroop (1)

Grootste slijmbal
1 - Kaneelstokje (8)
2 - Drommeldaris (8)
3 - kingtoppie (6)
4 - Heloef (4)
5 - benzin (3)
6 - magnetronkoffie (2)

Beste potentiele stelletje
1 - Palawan en Myraela (17)
2 - Heloef - Myraela (5)
3 - Former en Nouvelles (4)
4 - Sinji en Moneyfornothing (4)
5 - Kingtoppie en Sinos (2)
6 - Heloef en Merel (2)
7 - Drommel en Sinos (2)
8 - Kaneelstokje en Murdera (1)
9 - Tijnbrein en Drommel (1)

Meest negatieve user
1 - Schenkstroop (22)
2 - capstan (5)
3 - Supersoep (4)
4 - Heloef (3)
5 - mlig (1)
6 - Soit (1)

User die geen topics kan openen
1 - formerjellybean (17)
2 - Charmed_angel (7)
3 - Nouvelles- (6)
4 - Lot (1)

Kutste kloon
1 - Alle klonen van mpj (28)
2 - Kutkloon7 (5)
3 - Cactus1 (2)
4 - Lokasenna (1)

Fapper/sopper van het jaar
1 - Lokasenna (25)
2 - Myraela (1)
3 - Heloef (1)
4 - wat zit je nou te haten dan (1)
5 - haten is verlaten (1)
6 - tijnbrein (1)

Beste mod
1 - Crutch (17)
2 - Re (6)
3 - Myraela (6)
4 - Daniel (4)

Grootste baas?
1 - Murdera (21)
2 - minibeer (6)
3 - benzin (4)
4 - stefanhaan (3)
5 - Drommeldaris (2)
6 - Heloef (1)
7 - faxie (1)
8 - kingtoppie (1)

Meest middelmatige user
1 - Digitalgirl (24)
2 - Twi (3)
3 - Magnetronkoffie (2)
4 - Sinji (1)
5 - Palawan (1)
6 - ookgek (1)
7 - Denwauwelaar (1)
8 - ElDinosaur (1)
9 - Mystikvm (1)

User die zichzelf onderschat
1 - Lokasenna (14)
2 - benzin (11)
3 - Niet loka (5)
pi_106417721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ook dat ja, maar dat is ze al jaren :P

[..]

Wat dacht je van beide :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook een bff
Oh, op die manier. Ja, zoiets heb ik ook wel met een collega. Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:36:26 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106417741
Ik heb ook een bff.
Ik voel me net een wijf nu. :')
C'est la vie
pi_106417855
Aha, er heeft dus vandaag alsnog iemand op mij gestemd bij "eerstvolgende ter ontmaagding". Nu wil ik weten wie :')
pi_106417937
quote:
Meest geniale user
1 - benzin (11)
2 - geen van bovenstaande (10)
3 - Supersoep (6)
4 - lanterfanteraar (6)
5 - Wenkbrauwboy (4)
_O_
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:41:06 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106417957
Er zijn dus 20 mensen die mij voorspelbaar vinden.
Bedankt denk ik. ;(
C'est la vie
pi_106417974
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Er zijn dus 20 mensen die mij voorspelbaar vinden.
Bedankt denk ik. ;(
Bedankt voor het bevestigen van m'n stem. :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:42:32 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418011
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee want jij bent spannend. :')
C'est la vie
pi_106418042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-
pi_106418056
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:

[..]

:D :')
pi_106418064
quote:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn stem.
Rustig aan.
pi_106418071
quote:

[..]

Ik heb niet op jou gestemd daar :@
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:45:38 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418159
2 - Heloef - Myraela (5)
6 - Heloef en Merel (2)
7 - Drommel en Sinos (2)

2 - Tinychat (5)
4 - Lokasenna/newbie (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Kingtoppie/Sinos (1)
9 - Heloef en Merel- (1)

:') _O-
C'est la vie
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 22:45:39 #282
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_106418162
Heloef jij deugt wel
What can change the nature of a man?
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:46:27 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418201
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef Coco98 het volgende:
Heloef jij deugt wel
Oh maar ik ben ook voorspelbaar, alleen dat hoor ik niet graag.
C'est la vie
pi_106418242
Noes, vuurwerk hier en het eerste dat ik denk is "Is het geen pistool?" goede buurt dit. :')
pi_106418249
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
2 - Heloef - Myraela (5)
6 - Heloef en Merel (2)
7 - Drommel en Sinos (2)

2 - Tinychat (5)
4 - Lokasenna/newbie (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Kingtoppie/Sinos (1)
9 - Heloef en Merel- (1)

Daar ook niet :P
pi_106418265
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef Myraela het volgende:
Noes, vuurwerk hier en het eerste dat ik denk is "Is het geen pistool?" goede buurt dit. :')
Roffa he :')
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 22:48:01 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_106418270
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh maar ik ben ook voorspelbaar, alleen dat hoor ik niet graag.
Schijt aan hebben!
What can change the nature of a man?
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:48:10 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418279
Degene die heeft gestemd op walvisgate is wel een held. :')
C'est la vie
pi_106418284
quote:
User die je zou willen geven
5 - Bartholomeus (3)

Liefste mannelijke user
2 - Bartholomeus (4)

User met de hoogste gun-factor
3 - Bartholomeus (3)

Knapste user
9 - Bartholomeus (2)
Ok, wat motten jullie van me }:|
pi_106418307
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
2 - Heloef - Myraela (5)
6 - Heloef en Merel (2)
7 - Drommel en Sinos (2)

2 - Tinychat (5)
4 - Lokasenna/newbie (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Kingtoppie/Sinos (1)
9 - Heloef en Merel- (1)

Oh, ik sta op 1 met palawan. O+
pi_106418342
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tis maar een mening hoor, ik vind mezelf met sinos beter :6
Rustig aan.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:49:39 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418347
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is ook een leuk stelletje. O+
Jij en ik daarintegen. :')
C'est la vie
pi_106418365

een post van de meest middelmatige user
pi_106418392
Wat is walvisgate eigenlijk? :@
pi_106418401
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is ook een leuk stelletje. O+
Jij en ik daarintegen. :')
Wij. :') Dat gaat hem niet worden.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:51:40 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418439
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is walvisgate eigenlijk? :@
Toen ik gehosseld werd door een walvis.
C'est la vie
pi_106418444
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wij dan, mits ik mn baard laat staan? :@
pi_106418458
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Toen ik gehosseld werd door een walvis.
Samen de oceaan zout maken? :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:52:08 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418461
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Amen to that.
C'est la vie
pi_106418463
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wij dan, mits ik mn baard laat staan? :@
Ook al niet.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:52:24 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106418476
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Samen de oceaan zout maken? :D
Het was niet leuk.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')