Ik raak van slag bij een post met nummer #302 hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaaaat? Jij snapt hem niet?
Paniek!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat was me niet opgevallen, dus ik schrok er nogal van
Geen paniek, gewoon doorlopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat was me niet opgevallen, dus ik schrok er nogal van
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
Was denk ik gewoon geen goede matchquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?
Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu vraag ik me wel af wat hij verwijderd heeft?
Was hij die deconhuppelepup gozer?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.
Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?
Hoezo verkeerde vrouwen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
Heb ik wel meer gehoord van paiqquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
Oh oke.quote:
Stel je niet aan manquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
Zou wel geniaal zijn..quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar stel ik me aan? Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Ik zit nu ook niet meer op Paiq
Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?
He bah tijn, doe niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?
In mijn beleving juist niet. Het is nog wel een beetje een gemengd publiek, maar alternatieve mensen zijn duidelijk niet in de meerderheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?
Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah tijn, doe niet zo negatief
Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?
Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Stel he, stel, ik schrijf me in bij een datingsite. Welke moet ik dan hebben?
Pepper, relatieplanet, e-darling (Heb ik wel het IQ voor![]()
) enz...
Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdrevenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.
Dan heb jij geluk gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezienquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
Dacht dat fok problemen had omdat we ineens 303 posts hadden in 1 topic zonder dat ie dicht gingquote:
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.
Misschien gewoon je zoektermen veranderen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezien
Paaaarteeee!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!
Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
Maar dan zeg ik dus niet meer eerlijk wie ik ben en wat bij mij past. Kan weer tegenvallers van een andere soort opleverenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien gewoon je zoektermen veranderen?
Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonistquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijk
Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?
Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slechtquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
IRL ontmoeten vind ik toch nog het bestequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.
Ik las juist dat hij het een tijd aangekeken heeft, maar toen alle matches die hij kreeg 'slecht' waren had hij het wel gezien. Mja maakt ook niet uit, ik heb het eigenlijk sowieso niet op datingsites verder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slecht
Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??
Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IRL ontmoeten vind ik toch nog het beste
Zeer kansloos.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.
Vind ik ook, alhoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IRL ontmoeten vind ik toch nog het beste
Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van date aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonist
Maar ik had geen klik, en dat is sowieso moeilijk via internet. Maar ik weet niet in hoeverre dit de schuld van Paiq is. Hoeveel matches heb je gehad? Wellicht iemand die klakkeloos invulde?
Terwijl je aan de andere kant zélf een klik moet maken. Iemand die van precies dezelfde films, muziek, eten etc houdt lijkt me maar saai. Op mijn eerste date met Detroit liet ik m t liefst staan. We hadden totaal níets gemeen met elkaar.
Ik eigenlijk ook met internetquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.
Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoetingquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van dat aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.
Ik ben het ermee eens dat die klik via internet niet kan ontstaan. Je kan wel een idee hebben van een mogelijke klik, maar verder gaat dat ook bij mij niet met een scherm en een toetsenbord ertussen.
Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeer kansloos.
Als je geen interesse hebt hou je dat toch gewoon voor je.
Newb is hot, goed gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook met internet
Het was maar één poging, maar goed. Alleen maar succesvol in elk geval.
Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoeting
Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijn
In badjas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die newb nog nooit in TC hebben gezien
Tsja, en misschien viel jij haar ook wel tegen. Dat weet je nooit. Maar in dat geval lag het niet aan paiq, ook niet als zij niet eerlijk heeft ingevuldquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.
Helaas gebeurd dat bij mij nog genoeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk:
Whow, rustig aan damequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar heb ik nu niets aan of wel
Op TCquote:
Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja, en misschien viel jij haar ook wel tegen. Dat weet je nooit. Maar in dat geval lag het niet aan paiq, ook niet als zij niet eerlijk heeft ingevuld
* Cassandra87 geeft tijn een welgemeende knuffel want volgens mij kun je t wel gebruikenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gebeurd dat bij mij nog genoeg.
Ik kan niet zomaar een foto van hem geven hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
foto dan. Zonder badjas hoeft niet
soms moet je gewoon geduld hebben en door iemands eerste indruk heen prikkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even niet
Wellicht ooit weer eens.
dank je,quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 geeft tijn een welgemeende knuffel want volgens mij kun je t wel gebruiken![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dank je,
Die match waar ik het wel eens over gehad heb hier heeft er meer moeite mee. Jammer dat ik niet echt contact meer mee heb
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
foto dan. Zonder badjas hoeft niet
Waar. Maar het is toch wel zo dat als je niet ergens, hoe ver weg ook, in je achterhoofd na zo'n ontmoeting denkt dat het de moeite kan zijn om daar doorheen te prikken, je gewoon niet bij elkaar past. Dat zul je toch wel herkennen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
soms moet je gewoon geduld hebben en door iemands eerste indruk heen prikkenKan het absoluut waard zijn
In welke opzicht klopte ze dan niet? Wat waren dan die tegenovergestelde karaktertrekken waardoor het niet klikte?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even niet
Wellicht ooit weer eens.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!
Door iets stoms ruzie gehad. Daarna bijna geen contact meer. Geen idee wat ik nu er mee aan moetquote:
Nah, ik wist bij detroit na de eerste date echt niet hoe snel ik naar huis moest gaan. Maar ik ben eigenwijs. Nog even de boot afgehouden, en uiteindelijk nogmaals afgewezen. Ik denk dat ik gewoon koppig ben en iedereen het tegendeel moet bewijzen, incl mijzelfquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar. Maar het is toch wel zo dat als je niet ergens, hoe ver weg ook, in je achterhoofd na zo'n ontmoeting denkt dat het de moeite kan zijn om daar doorheen te prikken, je gewoon niet bij elkaar past. Dat zul je toch wel herkennen?
waarover ruzie dan? Ging t contact tot daar wel goed?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door iets stoms ruzie gehad. Daarna bijna geen contact meer. Geen idee wat ik nu er mee aan moet
Dan zou ik wel heel veel over mezelf moeten vertellen, en dat doe ik hier in het topic maar nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In welke opzicht klopte ze dan niet? Wat waren dan die tegenovergestelde karaktertrekken waardoor het niet klikte?
Ik ben zelf dan weer niet zo koppigquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nah, ik wist bij detroit na de eerste date echt niet hoe snel ik naar huis moest gaan. Maar ik ben eigenwijs. Nog even de boot afgehouden, en uiteindelijk nogmaals afgewezen. Ik denk dat ik gewoon koppig ben en iedereen het tegendeel moet bewijzen, incl mijzelf
Is gezellig joh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Waarom nodigt mijn moeder die kerklui nou thuis uit?
Ze heeft nog een beetje hoop dat jij ook gaat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Voor de gezelligheidquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Wel de kerk uit voordat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid
Kunnen jullie samen zingen
zit er geen lief koormeisje bij, en is de rest van de groep afleiding voor haar koppelservice?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Nah, ik heb belangrijke dingen aan mijn hoofd.quote:
Ik was onduidelijk en vaag over iets. Ja paar keer gesproken IRL bij een concert.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waarover ruzie dan? Ging t contact tot daar wel goed?
Nee dit is het bestuur. Mijn moeder hoort daar ook bij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zit er geen lief koormeisje bij, en is de rest van de groep afleiding voor haar koppelservice?
Wait wutt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah, ik heb belangrijke dingen aan mijn hoofd.
Zoals wanneer ik weer een onderbroek aan kan.
excuses aanbieden, kiss and make up. Opgelost, slotjequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was onduidelijk en vaag over iets. Ja paar keer gesproken IRL bij een concert.
Je standaarden zijn weer bijgesteld merk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dit is het bestuur. Mijn moeder hoort daar ook bij.
Daarnaast hoef ik geen gelovig iemand.
alles wat vrouwelijk is hoorde ik laatst ja :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je standaarden zijn weer bijgesteld merk ik?
Hij wil ze alleen maar neuken en de gelovige meisjes willen toch niet voor het huwelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je standaarden zijn weer bijgesteld merk ik?
Misschien is dat wel een goed ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
excuses aanbieden, kiss and make up. Opgelost, slotje
Dank je. Maar dat is niet de enige reden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil ze alleen maar neuken en de gelovige meisjes willen toch niet voor het huwelijk.
nog niet gedaan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een goed idee
Alle onderbroeken moeten nog opdrogen.quote:
Misschien zijn ze wel lekker opstandig enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil ze alleen maar neuken en de gelovige meisjes willen toch niet voor het huwelijk.
Ja ik heb haar daarna nog wel gesproken. Tsja het is ingewikkeld. Ze is leuk maar er zijn ook dingen die mijn doen twijfelenquote:
Omdat het niet mag van zijn oudersquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel lekker opstandig enzo.
De zus van een gelovige vriend heeft ook een vriendje, mijn vriend denkt dus ook dat zij geen seks hebben, omdat dat niet mag van zijn ouders ofzo.
Ik zou precies het tegenovergestelde gaan doen dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het niet mag van zijn ouders____!
Dat doe ik ook altijd als mijn ouders iets niet willen jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou precies het tegenovergestelde gaan doen dan.
"zucht" De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als mijn ouders iets niet willen ja
Dingen die ik wel mag doe ik eigenlijk niet. Zoals alcohol drinken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
"zucht" De jeugd van tegenwoordig
Dat verbiedenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen die ik wel mag doe ik eigenlijk niet. Zoals alcohol drinken.
En dat is in jouw geval ook maar goed denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugsquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer he, dat je geen mensen mag doodschietenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verbiedensowieso dingen verbieden
Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugs
Je ouders nooit gezegd: dames zijn verboden Tijn! Als je daar eenmaal aan begint werken ze verslavend!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verbiedensowieso dingen verbieden
Je bent tenslotte 18quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer he, dat je geen mensen mag doodschieten
Natuurlijk kun je wel dingen verbieden. Alleen ouders hebben bijna nooit geldige redenen voor het verbieden van dingen.
Ik wil graag nog een beetje met ze overweg kunnen hoorquote:
Cool, mag ik meedoen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugs
Hallucinogenen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars met truffels / paddo's
En het zware spul gaat niemand je aan helpen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van het nogal lichte spul hoor
Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Wil ik nog wel graag eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars met truffels / paddo's
Bij de meeste smartshops kan je ook wel rare dingen halen volgens mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van het nogal lichte spul hoor
Ik heb er nog geen slechte ervaringen mee, maar ik wil wat anders proberen.. Truffels ken ik nu wel.quote:
2e, bij grootste baas uit het topicquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog wat gewonnen met de verkiezingen?
Nou ja, dingen waar je zeer licht high van wordt, zeg maar. Dat heb ik allemaal wel eens gekocht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het zware spul gaat niemand je aan helpen.
Dat is waar. Maar echte rare dingen doe ik sowieso niet alleenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij de meeste smartshops kan je ook wel rare dingen halen volgens mij.
Ja best welquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer he, dat je geen mensen mag doodschieten
Natuurlijk kun je wel dingen verbieden. Alleen ouders hebben bijna nooit geldige redenen voor het verbieden van dingen.
Nee hadden ze dat maar gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je ouders nooit gezegd: dames zijn verboden Tijn! Als je daar eenmaal aan begint werken ze verslavend!
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_info2.shtmlquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd daarnaar. Ik zou het wel eens van iemand willen horen.
wat is 2-cb dan precies??quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer zo op designerdrugs.
Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is net als MDMA uitgevonden door Alexander Shulgin dacht ik? Klopt dat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Coolquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
trouwens tijn wij zijn een potentieel stelletje
Dat is correct ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is net als MDMA uitgevonden door Alexander Shulgin dacht ik? Klopt dat?
drugs moet je sowieso niet doen als je niet stabiel bentquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.
Klinkt interessantquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.
? Je snapt mijn post niet...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
drugs moet je sowieso niet doen als je niet stabiel bent
Dat is bij de meeste hallucinogenen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Je snapt mijn post niet...
Ik bedoel dat als je je vrolijk wilt voelen dat je dat als het ware kunt inschakelen...
Wel eentje waar ik er niets van merkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar stiekem hebben we al heeeel lang een affaire samen he
ik snap je post welquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je je vrolijk wilt voelen dat je dat als het ware kunt inschakelen...
Klopt, ik vind het ook wel intrigerend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij truffels kon ik daar geen controle over uitoefenen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste hallucinogenen.
Een van mijn dingen die ik wil doen is (meer) seks hebben dit jaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij stond ook zo'n beetje bij iedereen wel 1x user die je zou doen aangevinkt, dus in theorie kan iedereen van bil dit jaar.
met vrouw of man?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van mijn dingen die ik wil doen is (meer) seks hebben dit jaar
Van kalmoes werd ik wel vrolijk. Subtiel euforisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij truffels kon ik daar geen controle over uitoefenen hoor
Beide wel eigenlijkquote:
Goed voornemenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
ik wil dit jaar meer fokkers meeten, kijken of er een vriendschap uit komt
Dat is een goed voornemen. Die zet ik ook op mijn lijst.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
wanneer spreken we weer af?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed voornemenstaat ook op de lijst bij mij
Kom je 21 januari ook?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Euh even denkenquote:
Voor mij zijn beide meets om verschillende redenen niet te doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die meet trouwens. Ik ga al naar die op 28 januari waarschijnlijk.
Alles kan als je het graag wiltquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voor mij zijn beide meets om verschillende redenen niet te doen
De blowmeet is niks voor mij en de Roycomeet is te ver wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles kan als je het graag wilt
Welke redenen?
Een meet bij royco.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
De blowmeet is niks voor mij en de Roycomeet is te ver weg
we kunnen zelf een meet organiseren, en stonede fokkers bespionerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
De blowmeet is niks voor mij en de Roycomeet is te ver weg
Of gewoon weer zoiets als laatst in Utrecht doen was ook wel leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
we kunnen zelf een meet organiseren, en stonede fokkers bespioneren
Nee hij draait niet om hem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
een meet die speciaal om royco draait?
Wie wat waar waarom
dat kan ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon weer zoiets als laatst in Utrecht doen was ook wel leuk
met tijn en capstan, hebben gewoon wat gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
wat voor soort meet was dat in utrecht dan??
Een blowmeetspionagemeet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
we kunnen zelf een meet organiseren, en stonede fokkers bespioneren
Ook dat kan, ja, want dat was het wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon weer zoiets als laatst in Utrecht doen was ook wel leuk
OH gewoon een meet niets bijzondersquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
wat voor soort meet was dat in utrecht dan??
ook een soned wordt meet??
Oke, klinkt wel beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met tijn en capstan, hebben gewoon wat gegeten en gedronken
Wat zie je er anders uit, ineensquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik heb vandaag toch nog wat nuttigs gedaan.
Ik heb in het echte ontwerp een andere foto.quote:
Ik moet nog wel bepaalde gekke dingen doen, hoor. Hoop toch dat ik daar niet te oud voor benquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
misschien dat ik gewoon wat mensen mail die wat willen drinken, puur om kennis te maken, geen gekke dingen. Ben ik onderhand toch te oud voor![]()
Ik begin aan mijn tweede jeugd op mijn 29ste dus gek kan nogquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
misschien dat ik gewoon wat mensen mail die wat willen drinken, puur om kennis te maken, geen gekke dingen. Ben ik onderhand toch te oud voor![]()
wat voor dingen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet nog wel bepaalde gekke dingen doen, hoor. Hoop toch dat ik daar niet te oud voor ben
Ik had dat stiekem wel doorquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb in het echte ontwerp een andere foto.
Ik ga toch geen foto van mezelf er in stoppen nu.
Klopt, is nog niet over geschreven in de meet topicquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
Maar die meet op de 28e is nog niet veel meer over bekend dan dat het in royco's café is???
Niet veel neequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
Maar die meet op de 28e is nog niet veel meer over bekend dan dat het in royco's café is???
nouja als je dat onder 'gek' schaart. Bovendien is het ook weer zo wat, op een meet. Maar in Amsterdam hebben we wel de red light district, dus alles kanquote:
Nee vertelquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nouja als je dat onder 'gek' schaart. Bovendien is het ook weer zo wat, op een meet. Maar in Amsterdam hebben we wel de red light district, dus alles kan
Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat het voor mijn doen al best gek isquote:
Als kado voor je 30ste verjaardagquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat het voor mijn doen al best gek is
En dat gaan we niet doen in Amsterdam; dan kan ik nog wel wachten
Oké, ik ga dat niet doen in Amsterdam. Maar wel een meet, jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
'we' gaan sowieso niets doen
Maar ik stem wel voor meet
Kom anders mee naar Amsterdam Capstan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, ik ga dat niet doen in Amsterdam. Maar wel een meet, ja
Dat is een ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom anders mee naar Amsterdam Capstan?
Naar die blowmeet, bedoel je? Ik zei net al dat dat niks voor mij isquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
newb is in tcquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
'we' gaan sowieso niets doen
Maar ik stem wel voor meet
ik ga ook niet, maar organiseer wel een anderequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel praktischer. Ik heb wel eens overwogen om naar Amsterdam te komen, maar ook dat blijft toch wat ver.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga ook niet, maar organiseer wel een andere
Lijkt me wel leuk cas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga ook niet, maar organiseer wel een andere
waar dacht jij dan dat ie plaats vond? Ik woon vanaf volgende week in amsterdam :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel praktischer. Ik heb wel eens overwogen om naar Amsterdam te komen, maar ook dat blijft toch wat ver.
Oh jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waar dacht jij dan dat ie plaats vond? Ik woon vanaf volgende week in amsterdam :p
Als je al zo specifiek moet worden dan verwacht je denk ik te veel van datingsites ze leveren niet direct de vrouw van je dromen natuurlijk. Kijk het is anders als jij opgeeft dat je een rustige jongen bent en vervolgens schotelen ze je een vrouw voor die elke week naar dancevally nr x gaat. Dan match je karakters die namelijk niet bij elkaar passen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan zou ik wel heel veel over mezelf moeten vertellen, en dat doe ik hier in het topic maar niet
klinkt spannendquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Huhwhutwhat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
nou, tijn, capstan, koffie, zijn we al met 4. Bartje moet ook komen
je gaat meetenquote:
Euh... ok? Denk ik?quote:
He gatsiequote:
Bedoel je mij?quote:
quote:
http://tinychat.com/avnzmgquote:
Ahquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb auto correct op foon de
Is er nog iets spannends gebeurt? Ik ga er toch geen winnen of zoquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
Wil er nog iemand nieuwe tussenstanden zien voor de verkiezingen?
Ik wil wel weer eens op de hoogte zijn, jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
Wil er nog iemand nieuwe tussenstanden zien voor de verkiezingen?
Ook dat ja, maar dat is ze al jarenquote:
Wat dacht je van beidequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een lekkere chick? Mis ik iets?
Of hebben we het stiekem over eten?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar dat is ze al jaren
[..]
Wat dacht je van beide
Oh, op die manier. Ja, zoiets heb ik ook wel met een collega. Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch.quote:
quote:Meest geniale user
1 - benzin (11)
2 - geen van bovenstaande (10)
3 - Supersoep (6)
4 - lanterfanteraar (6)
5 - Wenkbrauwboy (4)
Bedankt voor het bevestigen van m'n stem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
Er zijn dus 20 mensen die mij voorspelbaar vinden.
Bedankt denk ik.
Nee want jij bent spannend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van m'n stem.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van m'n stem.
Oh maar ik ben ook voorspelbaar, alleen dat hoor ik niet graag.quote:
Daar ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
Beste potentiele stelletje
1 - Palawan en Myraela (17)
2 - Heloef - Myraela (5)
3 - Former en Nouvelles (4)
4 - Sinji en Moneyfornothing (4)
5 - Kingtoppie en Sinos (2)
6 - Heloef en Merel (2)
7 - Drommel en Sinos (2)
8 - Kaneelstokje en Murdera (1)
9 - Tijnbrein en Drommel (1)
Leukste in de reeks ontstane stelletje
1 - Lokasenna/Newbie114 (15)
2 - Tinychat (5)
3 - Murdera/Kaneelstokje (4)
4 - Lokasenna/newbie (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Kingtoppie/Sinos (1)
8 - mylifeisgrey/ Knetterkrankjorum (1)
9 - Heloef en Merel- (1)
![]()
Roffa hequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef Myraela het volgende:
Noes, vuurwerk hier en het eerste dat ik denk is "Is het geen pistool?" goede buurt dit.
Schijt aan hebben!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik ben ook voorspelbaar, alleen dat hoor ik niet graag.
Ok, wat motten jullie van mequote:User die je zou willen geven
5 - Bartholomeus (3)
Liefste mannelijke user
2 - Bartholomeus (4)
User met de hoogste gun-factor
3 - Bartholomeus (3)
Knapste user
9 - Bartholomeus (2)
Oh, ik sta op 1 met palawan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
Beste potentiele stelletje
1 - Palawan en Myraela (17)
2 - Heloef - Myraela (5)
3 - Former en Nouvelles (4)
4 - Sinji en Moneyfornothing (4)
5 - Kingtoppie en Sinos (2)
6 - Heloef en Merel (2)
7 - Drommel en Sinos (2)
8 - Kaneelstokje en Murdera (1)
9 - Tijnbrein en Drommel (1)
Leukste in de reeks ontstane stelletje
1 - Lokasenna/Newbie114 (15)
2 - Tinychat (5)
3 - Murdera/Kaneelstokje (4)
4 - Lokasenna/newbie (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Kingtoppie/Sinos (1)
8 - mylifeisgrey/ Knetterkrankjorum (1)
9 - Heloef en Merel- (1)
![]()
Dat is ook een leuk stelletje.quote:
Wij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk stelletje.![]()
Jij en ik daarintegen.
Toen ik gehosseld werd door een walvis.quote:
Samen de oceaan zout maken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik gehosseld werd door een walvis.
Amen to that.quote:
Ook al niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wij dan, mits ik mn baard laat staan?
Het was niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |