quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nouja als je dat onder 'gek' schaart. Bovendien is het ook weer zo wat, op een meet. Maar in Amsterdam hebben we wel de red light district, dus alles kan
Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat het voor mijn doen al best gek isquote:
Als kado voor je 30ste verjaardagquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat het voor mijn doen al best gek is
En dat gaan we niet doen in Amsterdam; dan kan ik nog wel wachten
Oké, ik ga dat niet doen in Amsterdam. Maar wel een meet, jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
'we' gaan sowieso niets doen
Maar ik stem wel voor meet
Kom anders mee naar Amsterdam Capstan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, ik ga dat niet doen in Amsterdam. Maar wel een meet, ja
Dat is een ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom anders mee naar Amsterdam Capstan?
Naar die blowmeet, bedoel je? Ik zei net al dat dat niks voor mij isquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
newb is in tcquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
'we' gaan sowieso niets doen
Maar ik stem wel voor meet
ik ga ook niet, maar organiseer wel een anderequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel praktischer. Ik heb wel eens overwogen om naar Amsterdam te komen, maar ook dat blijft toch wat ver.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga ook niet, maar organiseer wel een andere
Lijkt me wel leuk cas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga ook niet, maar organiseer wel een andere
waar dacht jij dan dat ie plaats vond? Ik woon vanaf volgende week in amsterdam :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel praktischer. Ik heb wel eens overwogen om naar Amsterdam te komen, maar ook dat blijft toch wat ver.
Oh jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waar dacht jij dan dat ie plaats vond? Ik woon vanaf volgende week in amsterdam :p
Als je al zo specifiek moet worden dan verwacht je denk ik te veel van datingsites ze leveren niet direct de vrouw van je dromen natuurlijk. Kijk het is anders als jij opgeeft dat je een rustige jongen bent en vervolgens schotelen ze je een vrouw voor die elke week naar dancevally nr x gaat. Dan match je karakters die namelijk niet bij elkaar passen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan zou ik wel heel veel over mezelf moeten vertellen, en dat doe ik hier in het topic maar niet
klinkt spannendquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
misschien dat ik gewoon wat mensen mail die wat willen drinken, puur om kennis te maken, geen gekke dingen. Ben ik onderhand toch te oud voor![]()
Huhwhutwhat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
nou, tijn, capstan, koffie, zijn we al met 4. Bartje moet ook komen
je gaat meetenquote:
Euh... ok? Denk ik?quote:
He gatsiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |