met tijn en capstan, hebben gewoon wat gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
wat voor soort meet was dat in utrecht dan??
Een blowmeetspionagemeet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
we kunnen zelf een meet organiseren, en stonede fokkers bespioneren
Ook dat kan, ja, want dat was het wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon weer zoiets als laatst in Utrecht doen was ook wel leuk
OH gewoon een meet niets bijzondersquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
wat voor soort meet was dat in utrecht dan??
ook een soned wordt meet??
Oke, klinkt wel beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met tijn en capstan, hebben gewoon wat gegeten en gedronken
Wat zie je er anders uit, ineensquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik heb vandaag toch nog wat nuttigs gedaan.
Ik heb in het echte ontwerp een andere foto.quote:
Ik moet nog wel bepaalde gekke dingen doen, hoor. Hoop toch dat ik daar niet te oud voor benquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
misschien dat ik gewoon wat mensen mail die wat willen drinken, puur om kennis te maken, geen gekke dingen. Ben ik onderhand toch te oud voor![]()
Ik begin aan mijn tweede jeugd op mijn 29ste dus gek kan nogquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
misschien dat ik gewoon wat mensen mail die wat willen drinken, puur om kennis te maken, geen gekke dingen. Ben ik onderhand toch te oud voor![]()
wat voor dingen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet nog wel bepaalde gekke dingen doen, hoor. Hoop toch dat ik daar niet te oud voor ben
Ik had dat stiekem wel doorquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb in het echte ontwerp een andere foto.
Ik ga toch geen foto van mezelf er in stoppen nu.
Klopt, is nog niet over geschreven in de meet topicquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
Maar die meet op de 28e is nog niet veel meer over bekend dan dat het in royco's café is???
Niet veel neequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
Maar die meet op de 28e is nog niet veel meer over bekend dan dat het in royco's café is???
nouja als je dat onder 'gek' schaart. Bovendien is het ook weer zo wat, op een meet. Maar in Amsterdam hebben we wel de red light district, dus alles kanquote:
Nee vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |